.....................................................................

Tower Bridge2

Készítő: Dhama

Letölthető: Innen

Másoljuk a script, és english.dat, objects, és Strings.h fájlokat a főkönyvtárba, a wav-okat az audio, a többi fájlt pedig a graphics--wads könyvtárba. Indítsuk a tom2pc.exe-t, ADD gombbal hívjuk be az tb2.TOM fájlt, majd Build All. Ha késsz, indítsuk a játékot.

Végigjátszás (1. rész)

Elővett fegyverrel sétálj előre. Három ellenség jelenik meg előtted (kísérteties). Lődd le mindhármat és sétálj át a másik állványra (a kék vasszerkezet, amin Lara állt). Vedd föl a kis eü csomagot. Ugorj fejest (kifelé) a Thames folyóba. Az áramlat a torony egyik alapzat szigetéhez sodor, ahol egy kis úszó fa mólót/kikötőt találsz, de még ne mássz ki. Jobbra lent látni fogsz egy nyílást a szigetben. Ússz be, aztán végig a fa alagútban, míg nem találsz egy felfelé vezető utat. Ennek az alagútnak a végén látsz egy lézeres irányzékot, de még nem jutsz hozzá. Ússz vissza a folyóba, és mássz fel a sziget oldalán lévő létrán. Ahogy feljutsz, látni fogod, egy csapóajtó zárva van. A kapcsoló, ami nyitja ezt a csapóajtót, a híd alatt, a vízen lebegő bárkán van. Ahhoz, hogy elérd, el kell jutnod a jobbra lévő párkányra, a létra tetejénél. Mentsd a játékállást. Gyújts fáklyát, fordulj jobbra és a shift gombot használva, sétálj előre. Látni fogsz egy függeszkedve mászható párkányt, tehát ugorj, kapaszkodj, s függeszkedj jobbra, míg nem látsz magad alatt egy kis platformot; ereszkedj le rá (ne aggódj a fegyvertűz miatt, mivel Lara jó kondícióval kell hogy elérje a platformot, ha elfogadható mennyiségű élettel indult el). Ess le a bárkára, és öld meg az ellent. A bárkán megtalálod az öt ereklyéből az elsőt, egy nagy eü csomagot és a kapcsolót a csapóajtóhoz, amin keresztül a fenti úthoz jutsz. Ússz vissza a létrához, és mássz fel. Ahogy felérsz, egy ellenség fog lőni rád, szóval gyorsan fuss a láda fedezékébe. Mentsd a játékállást. Körülnézve egy motort fogsz látni. Szükséged lesz erre, hogy átjuss a híd túlsó végébe, leszállj, aktiváld a kapcsolót, visszaszállj és visszamenj a másik oldalra, és átjuss az időzített ajtón, mielőtt az becsukódik. Mielőtt ezt mind megtennéd, jó ötlet, ha végzel a legközelebbi ellennel. Mentsd el a játékállást, amikor először felülsz a motorra. Motorozz a ládák felé, át a torlaszokon, fel a rámpán és át a robbanáson a másik oldalra, aztán még néhány ládát kerülj meg jobbra tartva, és haladj a járda mentén, míg el nem éred a dróthálót. Fordulj meg balra, hogy a ládák a motortól balra legyenek. Ha itt hagyod a motort, könnyebb és gyorsabb lesz visszajutnod a másik oldalra. Mentsd a játékállást, mielőtt aktiválod a kapcsolót. Ha megtetted, kezeld a kapcsolót és ülj vissza a motorra, amilyen gyorsan csak tudsz, menj arra, ahonnan jöttél; a másik oldalra, és egyenesen be a nyitott ajtón, mielőtt becsukódik. Ha mégis elkésnél, csak töltsd be a mentett játékod, s próbálkozz újra. (szerintem, sokkal egyszerűbb motor nélkül, én fel sem ültem rá Obig) Miután épségben túl vagy az ajtón szállj le, s készülj fel egy következő támadásra. Van egy ellenség azon a szinten, ahol vagy, és rögtön feletted is, ahogy bejössz a szobába. Előbb öld meg a közelebbit, aztán mássz fel a rámpákon, amíg nem látod meg a másikat. Végezz vele, s most időzíts egy ugrást oda, ahol állt; a gőzhöz. Ha jól időzítesz, nem vesztesz túl sok életerőt. Ezen a párkányon találod a revolvert, s egy kevés lőszert. Ugorj vissza, amilyen hamar csak lehet, hogy ne égessen meg túlzottan a gőz. Menj le a rámpákon; egy nyílást vehetsz észre. Csússz le a nyíláson át. Ahogy állsz a vízzel körbevett párkányon, balra lépcsőt, egy fémdobozt és felette egy fali kapcsolót láthatsz. Amikor leugrasz a párkányról, egy időzítő indul be, és rövidesen egy tűzláng jelenik meg a fémdoboz tetején, hogy megakadályozzon a kapcsoló használásában. Ugorj vissza a párkányra, és fordulj a bal sarka felé. Ugorj a lépcsőre, szaladj lefelé a fémdoboz felé, ugorj a tetejére úgy, hogy a lehető legközelebb juss a túlsó széléhez. Onnan ugorj tovább a kapcsolóra, s húzd le. Ahogy leesel s csúszol lefelé egy kis lejtőn, ugorj és kapj el egy kis szegélyt, ahol egy kis eü csomagot és néhány fáklyát találsz. A kapcsoló egy ajtót nyit a lépcső tetején, hogy kimehess. Mielőtt elhagyod a szobát, meg kell szerezned a lézeres irányzékot, ami a lépcsővel párhuzamosan futó ferde fal alatt található; hogy odajuss, ugorj a vízbe, s ússz körbe. Ússz vissza, menj fel a lépcsőn a nyitott ajtóhoz, ki az ajtón, vissza fel a létrán, be az első, fa rámpás szobába. Az utolsó feljáróról egy olyan szobába érsz, amiben félkörberendezett faládák vesznek körbe egy őrfegyvert. Ne merészkedj túl messze innen, mert a padlóban áram fut. Lépj be, majd menj balra, ahol egy ellenség fog megtámadni. Végezz vele, majd sétálj vissza fél útig arra, amerről bejöttél. Nézz az őrfegyverre, jelenleg jobbra néz. Kombináld a revolvert a lézeres irányzékkal, célozd be és lődd le a gázdobozt a fegyver hátsó részén. A fegyver felrobban. Ettől kezdve a feladatod, hogy a ládák tetején haladva eljuss a mennyezetben nyíló ajtóhoz s kimássz rajta. Állj a négyzetre, amely a legközelebbi ládák felé van (tudni fogod, melyik négyzet az, mert a padló áramellátása kikapcsolódik. Fordulj a ládák felé, és állj pontosan a négyzet közepére. Innen ugorj a ládára, s húzódzkodj fel. Vigyázz: némelyik ládából tűz lobban fel, s mindegyik egy megadott idő után. Ne kapkodd el, és sikerül. Amikor az ötödik ládát eléred, egy denevér megpróbál feltartani a haladásban. Még nincs időd lelőni. Tartsd meg a lélekjelenléted és ugorj az utolsó ládára, innen pedig egy nekifutásos ugrással éred el a létrát. Mássz fel a létrán, s ahogy felértél, lődd le a bosszantó szárnyast. A következőkben lépésről lépésre követheted, mikor melyik ládára kell ugrani. Ugorj az első ládára a négyzetről, álló helyzetből. Fordulj a bal széle felé, és egy nekifutásos ugrással lendülj át a másodikra. Fordulj a láda jobb széle felé, és nekifutásossal ugorj a harmadikra. Itt shiftet használva sétálj ki a szélére, és álló helyzetből ugorj át a negyedikre. Fordulj balra, és nekifutásból érkezz az ötödik ládára. Amint felmásztál, egy denevér jelenik meg. Fordulj a láda jobb felöli oldala felé, és nekifutásos ugrással lendülj a hatodik ládára. Sétálj előre, a létrával szembe, győződj meg arról, hogy a hatodik ládának a hátuljánál vagy. Nekifutásos ugrással lendülj, és kapd el a létrát, majd mássz ki a mennyezeten keresztül. Ebben a szobában változó magasságú párkányokat láthatsz. Kezd a legalacsonyabbal és haladja felfelé. A negyedik, és egyben utolsó platformnál, gőz is nehezíti az utadat, de ha a szélén maradsz, nem ér el. Vedd elő a revolvert, és célozz előre egy kis nyíláson keresztül, ahol egy lengő kék gömböt fogsz látni. Lődd ki, (ezzel kieresztesz egy raj repülő rovart, amik élve megesznek. Én nem lőttem szét, úgyis meg lehet oldani. OBig) és ess vissza a padlóra. Próbáld kikerülni őket, míg el nem mennek. Ekkor láthatod: egy ajtó kinyílt. Ahogy mész kifelé egy ellent kell likvidálnod. Menj ki a nagy előszobába, ahol egy halom faládát találsz. Menj oda, de kerüld el a szemben lévő kétszárnyú ajtó előtti területet, ellenkező esetben kinyílik, s egy őrfegyver fog rád lőni. Mássz fel a legmagasabb ládára és ugorj át a párkányra, ahol találsz egy kapcsolót. Ez a platform végében lévő ajtót nyitja, de időzített, szóval futnod kell, s átugornod a szakadékot; megint futnod és ugornod át az ajtón kapaszkodással, s utána is még egy kicsit előre menned és ugorni, hogy ne ess bele a lyukba, amibe leesve megint a padlón találnád magad. Mindezt végig kell csinálnod, mielőtt az ajtó becsukódik, ezért mentsd el a játékállást, mielőtt aktiválod a kapcsolót. Most egy kis helyen találod magad, aminek van egy szomszédos szobája. A másik szoba padlója bizonyos helyeken elektromos, észrevehetően a bejáratnál. Helyezkedj úgy, ahogy a képen látod, és tégy egy oldalugrást balra, hogy biztonságban földet érj a szoba közepén. Ez az ugrás kicsit kényes, ezért ments előtte. Ha sikerült, innen menj a szoba hátsó részébe, ahol sötét van, használj fáklyát, hogy lásd, merre mész. Egy megsebesült ellenség eldobott egy belépőkártyát. Vedd föl a kártyát; szükséged lesz erre, hogy továbbjuss a kétszárnyú ajtó mögötti őrfegyveren. A szobából kijutni ugyanolyan nehéz, mint bejutni, szóval helyezkedj a képen látható módon, és ugorj átlósan, miközben kapaszkodsz, hogy biztonságban átjuss a másik szobába. Innen ess vissza a nagy előszobába. Menj a kétszárnyú ajtóhoz. Gyújts fáklyát és meglátod az őrfegyvert. Nem fog lőni rád, mivel nálad van a kártya. Menj körbe balra, és egy kis nyílást találsz majdnem a padlóval egy szintben.

Írta, a készítő: Dhama
Fordította: Icebabe

A második rész:

Ott újabb szerzeménnyel leszel gazdagabb. Juss fel ismét a terem tetejére, a szélétől egy lépés hátra, és úgy ugorj helyből a kötélre. Fent húzd meg a kart, majd irány a kinyílt baloldali ajtó. A lyuknál hiába ugrálsz, csak körbe oldalazással jutsz át. Kart meghúz, irány a jobboldali ajtó. Az újabb teremben lent húzd meg a kart, és igyekezz a kiemelkedő ládáról feljutni az újabb páncélhoz. Most juss fel egészen, fel a létrán, újabb kar, majd a létra aljában kinyílt ajtón át igyekezz a vízbe ahol a fagyi szellemeknek végük, Neked meg a mellvért jut. Menj vissza le az első karhoz, húzd meg újra, ami középen az ajtót is nyitja, de igyekezned kell, mert ez is időre megy. Menj le a lépcsőkön, újabb terembe érsz. Nekifutásból ugorj szembe a lecsúszós részhez, majd tovább újabb, és újabb lecsúszósokon, majd a kötélen át, és ugorj a kapcsolóhoz. Bent először a létrán kapaszkodj fel, egy nagy medipack a jutalmad. Vissza a lenti kapcsolóhoz, és próbálkozz addig, amíg az utolsó kart is meghúzod, amire az ajtó kinyílik. Lehet hogy 2* kell megcsinálni a sorozatot, de menni fog. Kis gyakorlás után. :-) Kint mosst a kapcsoló mellett lecsúszhatsz egész a földszintig. Kis harc után állj meg a kapcsoló folyosójánál, és ments. Egy piszok időre rohanás lesz ez is, már befelé is rohanni kell, kapcsoló meghúz, pördülés, és kirohanás. Ha sikerült, ahol a gránátvetőt felvetted felnyílt egy csapóajtó, lecsúszás, és vége is a pályának.

Írta és végigvitte: OBig



Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.