.....................................................................

The Ordeal

Készítő: Ali Keskin (Gromble) Honlapja itt

Letölthető: Innen-Here

Az English.dat, Script.dat, és Strings.h fájlokat a főkönyvtárba, a többit a graphics--wads könyvtárba másoljuk. Indítsuk a tom2pc.exe-t hívjuk be az ordeal.TOM fájlt, és Build All. Ha kész, indítsuk a játékot.

Story:

Lara a Szent Viperának nevezett ereklyét keresi az Õsi Egyiptom templomaiban.

Secret 1-2-3:
Mentések--Savegames:

A vízben, a "plafonon" az egyik oszlop mellett húzzuk meg a kart, majd menjünk be a nyitott kapun. Menjünk jobbra, vegyük fel a Desert Eagle-t, ki a másik térre, a ferde résznél a baloldalon álljunk háttal neki, hátraugrás, majd előre+ctrl és fent vagyunk a platformon. Onnan ugorjunk a fekete létrára, amin eljuthatunk a lerántható karhoz, a tér jobb oldalán.

Ha megvan, menjünk balra ismét, és a kőtömb mögött is van egy kar, amit húzzunk meg. Vissza az előző terembe, fel az emeletre és a kiemelkedett tömbről ugorjunk a vízbe.(csak fejesugrás mûködik) Egy kis úszás után egy térre érünk, menjünk be szembe, a vázákat szétlőve mienk a shotgun, majd irány a jobb oldalon levő oldalterem. Ugorjunk át szembe a sötét részben az oszlopra, de mielőtt felkapaszkodnánk, oldalazzunk jobbra a másik oldalára, teljesen jobbra, felhúzódzkodás után futás, ugrás, majd ugrás a lecsúszós részre, és onnan szembe a fali résben kapaszkodjunk meg. Közben sajna zabál minket a szellem. Oldalazzunk balra, majd fel tudunk mászni, és medipackolni magunkat.
Ugrás át szembe, és végre a kis szobornál leguggolva kinyiffan a szellem. Húzzuk meg a kart, ami kint nyit egy ajtót. Bemenve jobb oldalon rántsuk le a fali kart, ami egy újabb ajtót nyit. Bent egy labirintus van. Keressük meg a kart, húzzuk meg, és spuri ki az előbbi ajtóhoz, mert időre zárul. Kövessük a járatot, a kúszórésben balra az elsõ elágazás mögött találjuk az 1secret-et, vegyünk fel mindent és menjünk tovább.

Elérünk egy nagymedencés terembe. Irány a víz, feszítsük ki az ajtót, és ússzunk be. A plafonon húzzuk meg a kart, majd a másik ajtó mögött ugyanígy járjunk el. A középső hídon is van két kapcsoló a víz alatt. Másszunk fel,a jobb oldali létrán, itt a vázát szétlõve miénk az Uzi.

Irány a kinyílt ajtó, vegyük fel a Tablet Piece egyik felét, és húzzuk meg ott is a kart. Újból ugrás a vízbe, középtájon balra találjuk a 2.secret-et és itt kapunk egy kis levegõt is.

Atúloldalon másszunk ki, fel a létrán, oda már nem követnek a skarabeuszok. A teremben ugrálva haladjunk jobbra, majd húzzuk meg a kart. Az ajtó mögött ereszkedjünk le a létrán, ugorjunk hátra róla, a következőn fel, majd egy kis ugróiskola következik. Jussunk fel a piramison, majd jobb oldalt van egy létra, azon balra átkapaszkodva a másik oldalára leereszkedhetünk. Újabb vizes terembe érünk, keressük meg a két plafonkapcsolót a vízben, majd bolygókat tologatunk, mire továbbmehetünk.

Egy gyorsfutás következik a golyók elöl, a baloldalon fussunk, az utolsó pillanatban ugorjunk, és fel a létrán.
Kint jobbra egy lépcső oldalán húzzuk meg a kart, majd újabb úszás, jobbra a sarokban fent beúszhatunk a 3.secret-be, majd tovább, és végre felvehetjük a Tablet Piece másik felét, és a Sacred Vipert.

A bikát átugorva balra egy vázában mienk a Guardian Key, amit a másik bika mögött használhatunk. Visszaérünk az ugrálós terembe, majd oda, ahol végre használhatjuk az összeillesztett kulcsunkat. És megnyílik az út, a szabadba.

OBig

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.