The Mansion
Készítő: 6of9
Letölthető: Innen
A zip-et csomagold ki, a Wad könyvtárból a fájlokat másold a graphics->wads könyvtárba. A 001.wav fájlt a sound->Samples könyvtárba, az English.dat és Script.dat fájlokat pedig a főkönyvtárba másold. Futtasd a tom2pc.exe-t, hívd be a city.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indítsd a játékot.
Végigjátszás:
Indulj el valamerre, lődd le az őrt és a kutyát, az őrtől vedd el a kulcsot,
nyisd ki az ajtót. Menj be, a földszinten nyisd ki az ajtókat, lődd le mögülük
az őröket, vegyél fel mindent. Menj fel a lépcsőn. Menj azon az úton, amit
az anim mutatott, lökd be a kétszárnyú kék ajtót, vedd fel a Shotgunt, menj
be a kisebb raktárakba, is, sok hasznos dolgot találsz. A vízből vedd fel
a feszítővasat, itt ez a legfontosabb. Menj ki, az emelet másik végébe, lökd
be az ajtót, vedd fel a kulcsot. Menj ki, és végig a kis folyosón, rúgd be
az ajtót, lődd le a denevért, vedd fel a nagy medpakkot. Menj vissza a zárt
ajtóhoz, használd a kulcsot, lődd le a kutyát. Benn az egyik kisszekrényről
vedd fel az Uzit, indulj jobbra. Menj be az ajtón, told el a földgömböt, vedd
fel a kulcsot. Kinn lődd le a fegyverest. Az egyik könyvespolcon van egy kiálló
könyv, told meg, a kinyitott ajtó mögül vedd fel a kulcsot, lődd le az újabb
fegyverest. Menj most balra a második folyosón, nyisd ki a kulccsal a kaput,
menj be. Az egyetlen nyitható ajtónál használd a kulcsod, menj be a konyhába,
használd a kapcsolót, mássz be a kinyitott rácson az Uzi munícióért. Menj
egészen a hálószobáig. Itt nyomd meg a kapcsolót, menj be a mutatott ajtón,
lődd szét a ládákat s a denevért. Húzd meg a fali kart, lökd be a kék ajtót
a termek végén, így visszajutsz a kiindulási terembe. Kinyílt a harmadik ajtó,
menj be. A jobboldaliban a könyvet told be, menj be a rejtett járatba. A könyvet
vedd fel az asztalról. Gyere ki, lődd le a két őrt. Menj vissza, indulj el
másik irányba. Lökd be az ajtót, lődd le az őrt, benn a kutyát is. Használd
a kapcsolót, menj vissza a három ajtó közül az utolsóként nyitottba, ott is
a még nem nyitott ajtón. Lődd le az őrt, balra húzd meg a kart. A rejtekjáratban
kinyílt ajtó mögött találod a főfőkönyvtárból nyíló folyosó-és lépcsővégi
ajtó kulcsát. Vedd fel, vidd a most nagynehezen leírt helyre, nyisd ki az
ajtót, menj le a lépcsőn. Fordulj balra, lődd le az őrt a kutyájával együtt,
majd még egy őrt, irány jobbra, nyisd ki az ajtót. Lődd le a kutyát, mássz
fel az öltözőkabinok tetejére, vedd fel a kulcsot. Menj ki a teremből, át
szembe. Használd a kulcsot, a kapcsolókat nyomd meg, így kialszanak a lángok.
A dobozokat lődd szét, hogy hozzáférhess a kulcshoz. Vedd fel, lődd le az
őrt. Az új kulcsot használd a középső terem (vagy inkább folyosó) végén. Mássz
fel, lődd ki a rácsokat. Mássz végig a baloldalin (máshová úgyse tudsz), vedd
fel a kulcsot, mássz vissza. A kulcsot használd a másik zárban, menj be, lődd
le a denevéreket. A kart húzd meg a feszítővas segítségével, menj be a következő
ajtón. Mögötted bezáródik a kapu, a kart az ismertetett módszerrel húzd meg.
Őrök és kutyák rontanak rád, lőj le mindenkit. Húzd meg a kart, nyomd meg
a kapcsolót, lődd le az őrt. Menj be a kinyílt járaton, mássz végig, majd
föl a létrán. Csússz le, és hátradőlve nézd végig a gyönyörű befejező animot
(kicsit TR3Gold-of feeling :-)
Clau
Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.