.....................................................................

The Lost Pyramid

Készítő: Alex Chang (Ewing2) Homepage

Letölthető: Innen-Here

Másoljuk a Script, és Englis.dat fájlokat a főkönyvtárba, majd a pyramid. fájlokat a graphics--wads könyvtárba. Indítsuk a tom2pc.exe-t, ADD gombbal hívjuk be az pyramid.TOM fájlt, majd Build All. Ha késsz, indítsuk a játékot.

Secret:

Mentések -- Savegames:

Menjünk be a járatba, intézzük el a támadókat, az egyiktől ránkmarad egy kulcs amivel nyissuk is az ajtót. Fel a létrán, félúton ugorjunk a kapcsolóhoz és nyissuk a csapóajtót, másszunk tovább. Ugráljunk a csúszósokon, megfordulásokkal amikor kell hogy a perembe kapaszkodva arébb tudjunk oldalazni, és a következő csúszósra jutni. A legmagasabbról ugorjunk be a gombhoz, fussunk le a kinyílt rács mögé. Toljuk be a kockákat, a másodikat toljuk balra is ameddig megy majd jobbra, a jobbra feltáruló folyosón a harmadik mögé kerülhetünk és betolhatjuk a kapcsolóval szembeni sarokba, így tudunk tőle közlekedni. Most húzzuk vissza a másodikat és mögötte hozzáférünk a másik kapcsolóhoz is, nyissuk velük az ajtót. Fussunk le a golyó elől a létrára és másszunk le. A kúszórés utáni szobában intézzük el a ninját, flare-t hagy ránk, majd ugorjunk a rács elé hogy kinyíljon. A következő szobában a jobb hátsó oszlopon levő kapcsoló nyitja az ajtót, az egyik vázában kismedit lelünk.

A folyosón nyomjuk meg a gombot, intézzük el a ninjákat, középről vegyük fel a Hand of Sirius-t, ekkor a jobbra levő kapu is kinyílik. A másik szemben a gombbal nyílik, a kezdőhelyre vezet vissza. Ússzunk le, a középső struktúra egy kis vízalatti 3D labirintus, derítsük fel alaposan, találunk itt flare-t, egy kulcsot, és az Uzit, egy helyen fel tudunk jutni a tetejére, vegyük fel a tárat, intézzük el a skorpiókat, és illesszük a kulcsot a zárba. A kinyílt rács mögött vegyük fel az 1.Eye Piece-t és csússzunk le, ugorjuk át a gödröt, és fel a túloldalon. A kúszórés egy kapcsolóhoz vezet, húzzuk meg és ugorjunk a vízbe, egy ismerős terem felső szintjére érkezünk. Az első kötélről ugorjunk a bal sarokba és húzzuk meg a kapcsolót, majd ugojrunk a második kötélre és a másik sarokba egy tárért. Ugorjunk le , menjünk ki és balra, a folyosón kinyílt ez a dupla kapu is.

Intézzük el a ninját és menjünk tovább, balra a gomb nyitja az utolsó dupla kaput a korábbi szobában, menjünk ott be. Lőjük le a ninját és vegyük fel a tárat, kismedit, haladjunk tovább. A második teremben előbb ugráljunk fel a tárért, csak ezután húzzuk meg a kapcsolót, mert időre nyitja a fenti ajtót. Fenn lépjünk a folyosóra majd gyorsan vissza a golyó elől, amint megállt menjünk fel, és ereszkejünk le a terembe. A jobb oldali oszlopon tegyük a helyére a csillagot, be a kinyílt kapun, intézzük el a malackákat és ússzunk le a tó közepén.

Ússzunk át a vizes termen, a kis járat egy világos szobába vezet láthatatlan akadályokkal. A második soron ússzunk be balra majdnem a végéig, és a harmadikon vissza hogy felvehessük a Crowbar-t. Menünk vissza levegőzni, majd a az utolsó előttin ússzunk be majdnem a végéig, és innen már egyenesen a kijárathoz. Jöjjünk ki a vízből, feszítsük ki az ajtót és a vizes terem felső részére érünk.

Ugráljunk el balra a nyílásig, menjünk végig a járaton, a következő teremben oszlopokon kell ugrálnunk. Ugorjunk a balra lejtőre, annak is a bal szélére, majd a következőről kanyarodjunk a levegőben balra hogy a fal mellettire érjünk, még egy ugrás és elérünk a vízszintes tömbre. Innen szintén a fal mellettieken ugráljunk tovább, amíg el nem érünk a terem közepe felé lejtőhöz, itt kanyarodjunk a levegőben balra hogy háttal csússzunk és kapjuk el a peremét, oldalazunk jobbra és szedjük ki a falból az Arany Csillagot. A vízalatti járaton jussunk vissza a folyosóra, és ugráljunk most a felfüggesztett omlósra, mindkét irányba kezdve el lehet jutni oda, de figyeljünk hogy a kulcs felé induljunk róla, mert oda csak így lehet. A kapcsolóhoz másik úton is elérhetünk, a pontos útvonalakat nem írom le, mostanra már tudod mi a teendő, pontosan kiszámított kanyaródós ugrások kellenek hogy a megfelelő lejtőre érkezzünk. Tehát szerezzük meg a kulcsot és húzzuk meg a kapcsolót, majd jussunk vissza a kinyílt rácsokhoz.

Menjünk be a bal oldalin és húzzunk egyet a kockán, majd be középen és toljuk meg a jobb oldalit, így bejutunk a kapcsolóhoz, menjünk be a kinyílt ajtón. Jussunk fel, a csillaggal nyissuk a kaput, intézzük el a ninját. A kulcsunkkal nyissuk a bal oldali ajtót, a secret-be vezet ahol miénk az Ékkő. A gombbal nyissuk a másik ajtót, mögötte csússzunk le a pálya végére.

akci

 

 

 

Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.