The Hand of Sirius
Készítő: Ian Smith (Marksdad)
Letölthető: Innen
Indítsuk el a setup.exe-t, a Program Files--Core Design---Trle könyvtárba fogja kitömöríteni a cuccokat. Másoljuk a script, irunin.dat és english.dat fájlokat a főkönyvtárba, a tut1.TOM fájlt pedig a graphics--wads könyvtárba. Indítsuk a tom2pc.exe-t, ADD gombbal hívjuk be az tut1.TOM fájlt, majd Build All. Ha késsz, indítsuk a játékot.
Menjünk jobbra, húzzuk meg a kart, majd egész hátul ereszkedjünk le óvatosan,
sajna kis energiavesztéssel jár. Lent balra az elsőben lőszer van. Menjünk
a baloldali 2.-ba. Úgy ugorjunk az oszlopokra, hogy mindig csak a peremet
kapjuk el, akkor kialszanak a lángok. Átjutva egy kar vár ránk. Most a jobboldali
2. járatba menjünk. Egy kis ugribugri után ugorjunk a ládára, és siessünk
a szembeni ajtóhoz, mert időre zárul. Az ajtó után jobbra forduljunk, a baloldali,
egyelőre nem kell nekünk. Ott cuccokat találunk a vizekben, és bal leghátul
egy kart is egy kis úszás után. Térjünk vissza a fő csatornába, és a jobb
legelsőben is húzzuk meg a kart, majd vissza az előbbi teremhez, és most menjünk
balra, kicselezve a golyót, kapaszkodjunk fel, és a lépcsőkön lefelé egy kis
térre érünk. Forduljunk balra, és hátul a sötétben jobbra egy kúszórésben
húzzuk meg a kart, majd irány a katedrális. A golyókat kikerülve az emeleten
húzzuk meg a kart, majd vissza le, és a másik rács is felnyílt. A kúszójárat
után csimpizzünk át a lecsúszós részhez, onnan is tovább, szemben van a kijárat
a sötétben,(lent van egy kis medipack) majd fel, majd átugrás, és már mienk
is a Sziriusz Keze. Most menjünk le, egészen a bejárattal szembeni sötét helyre,
ott majdnem a végénél baloldalon van egy járat. Siessünk a vízbe, és ott is
a kis úszójáratba. Majdnem a végénél balra van egy oldaljárat, sajna nagyon
nehezen lehet észrevenni a kameraállás miatt. Kiérve, futás, ugrás, csúszás,
majd a lecsúszó végén is egy ugrás, és utána helyből is egy, és túljutottunk
a nehezén. Jól tankoljunk fel medivel, mert sokan támadnak ránk. De utána
nincs más dolgunk, mint a terem szélén körbe menni, fel mászni, és ahol a
legelső kart meghúztuk bemenni, és vége is a pályának.
OBig
Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.