.....................................................................

The Caverns

Készítő: Chris Radford

Letölthető: Innen

Csomagold ki a ChrisRadford-TheCaverns.zip-et. A Cell fájlokat a graphics --wads-ba, a többit a főkönyvtárba másold. Indítsd a tom2pc.exe-t, hívd be, az Add gombbal a Cell.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indíthatod a játékot.

Review:

Sajnos én nem nagyon szeretem a sötét pályákat. Hát elég sötét helyeken játszódik ez a pálya, de van benne pár jó ötlet, néha meg is akasztott egy kicsit. Nem találtam egy darabig meg, az égő szobor előtti lejáratot, az utolsó terembe például. Nna és arra is csak kis idő után jöttem rá. Hogy az egyik teremben visszafelé mászható a fal. A végén egy gyilkos harcot vívunk a Lara szobrát támadó Aranymadarakkal, a többi ellenséget azonban könnyű legyőzni a pályán. Denevérek, krokodilok, két csontváz, és sáskahadak az ellenség.  A végén a színes teremben azt hittem feladvány lesz, de nem, csak a karokat kellett mindegyiket meghúzni. Ott megtaláljuk a Skeleton Scriptet, amit elhelyezve, és az utolsó harcot is megvívva, vége is a pályának. Secretet egyet sem találtam, vagy legalábbis nem számolt egyet sem. Pedig megvolt a shotgun, a revolver, a laeser sight, grenada amno-t is találtam, de a Grenada Gun-t nem. Sok helyen bele lehet ragadni a lejtőkbe, és csak LOAD-dal lehet továbbmenni. Szerintem sokkal többet ki lehetett volna hozni ebből a szintből. Hozzáadott hangok nincsenek.

Leírás:

Menjünk le a lejtőn, ugorjunk rá a piros platformra. Sáskák támadnak ránk, de leguggolva alig ártanak nekünk. Ugorjunk az oszlopra, onnan jobbra, a sziklákra, míg eljutunk a túloldalra, és meghúzzuk mindkettő kart. Menjünk vissza a piros platformig, az előtte levő oszlopról, egy ctrl-es ugrással bent vagyunk az alattunk nyitott ajtón. Menjünk jobbra, majd balra, le a lépcsőn. A lépcső mellett baloldalon vegyük fel a fáklyát, gyújtsuk meg, és jobbra hátramenve gyújtsuk meg vele a fali égőt. Toljuk ki a tömböt,, és rá a jelre, így a kis víznél kinyílik a rács. Húzzuk meg a kart, majd menjünk vissza, fel a lépcsőn, és szemben a kinyílt rács mögött miénk a Temple Key. Menjünk vissza az első terembe és használjuk a kulcsunkat a vízesésnél, a rácson, és kinyílik a rács ott, ahol a kulcsot felvettük. Ugorjunk középre, majd onnan a létrán le, és miénk az újabb Temple Key. Jussunk vissza a vízesés aljába és használjuk ott, (vegyük fel a shotgun-t is a rácsról) így hátul, most már beúszhatunk a vízi járaton, majd a végén leereszkedve a főterembe érünk. Öljük meg a krokodilokat, és a jobbról érkező két aranymadarat, majd menjünk át pont szembe a túloldalra. Középen találunk egy lefelé vezető aknát, ereszkedjünk le, és csúszás közben ugorjunk egyet, így elkerüljük a tüskéket.Miénk az UZI. Ugorjunk be a járatba, és egy keskeny terembe érünk, sok ráccsal. A vízben vegyük fel a crowbar-t, és szemben lent menjünk be a járatba és feszítsük ki vele a vaskaput. Fent húzzuk meg a kart, és kimenve felettünk nyílt ki a rács. Toljuk a szobrot az ellenkező sarokba, így kinyílt a rács alul, ahol bejöttünk. Ne felejtsük el felvenni a revolvert. Ott is feszítsük ki a vaskaput, majd lent a 3. kart húzzuk csak meg, a többi csapda. A folyosó végén kapaszkodjunk fel, és miénk a Purple Rose. Menjünk vissza a főterembe, ahol lecsúsztunk mászható a szembeni fal. Fent a sarokban, fel tudunk kapaszkodni a felső területre. Vegyük fel a Laeser Sight-ot, és jussunk el a túlsó sarokba a kinyílt rácshoz. Balra egy kúszórésben grenada amno-t, jobbra viszont leereszkedhetünk, és akár kispisztollyal is, (takarékoskodjunk a revolver lőszerrel az utolsó harcra) lőjük ki a gömböt. Sáskák támadnak meg, de a vízbe leúszva kevésbé ártanak. Most menjünk vissza a főterembe, és fent, ugorjunk jobbra a kinyílt nagy rácsnál, és tegyük a helyére a kulcsunkat. A kigyulladt szobor mellett jobbról egy lejárat keletkezett. Másszunk le, most illesszük össze a revolvert a távcsővel, és lőjük szét, a leghátsó kék gömböt, mert a többi csak csapda. Újabb sáskahad tör ránk, de már tudjuk az ellenszert. Menjünk be a kinyílt rácson, és egy terembe érünk. Először azt hittem, valami feladvány lesz itt, de nem. Húzzuk meg mindkét kart, majd bekúszva bent is, és kint, szemben fent a baloldalon felmászva a rács mögött felvehetjük a Skeleton Script-et. Most menjünk a sarkon át a belső terembe, rohanjunk az emelvényhez, és helyezzük rá a Scriptet. Két csontváz elevenedik meg közben. Vagy elrohanunk előlük a kinyílt ajtón át, vagy lelőjük őket ott a mélybe, vagy mint én, a revolverrel lelőjük a fejüket, hadd szaladgáljanak az idő végezetéig. :-) Az utolsó helyszínre értünk. A feladat itt, a karok meghúzása, de közben aranymadarak támadják meg a szobrot, és ezzel a mi életünket veszik el. Tehát revolvert elő, és lőjük le mindig a madarakat, de vigyázzunk, mert Lara a szoborra is céloz. Legjobb a szoborhoz ugrani, és ott felugrálva kinyírni a madarakat. Ha sikerült, akkor kinyílt a pálya végét jelentő rács, és lecsúszva a következő pályára léphetünk.

OBig

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.