.....................................................................

The Armor of the Pharao

Készítő: Alexander Albrecht (Alexx)

Letölthető: Innen-Here

Másoljuk a Script, és English.dat fájlokat és a Strings.h fájlt a főkönyvtárba, a többi fájlt pedig a graphics--wads könyvtárba. Indítsuk a tom2pc.exe-t, ADD gombbal hívjuk be az pyramide és tempel.TOM fájlt, majd Build All. Ha késsz, indítsuk a játékot.


Mentések--Savegames:

1. Pyramide:

Szétnézhetünk mindkét oldalán a piramisnak, ha ügyesek vagyunk, de semmi sincs ott, gondolom a készítő a folytatásra gondolt.
Menjünk be a piramisba, és az elágazásnál balra menjünk. Jól kutassuk át a labirintust, egy helyen felkapaszkodva mienk a shotgun is.

Keressük meg az egyik sötét sarokban az első Ba Cartouche-t, majd keressük meg az eltolható szobrot, mögötte lemenve, le a rúdon is, mienk a 2. Cartouche is. Használjuk is ott.

Bemenve az ajtón, a víznél lent, és fent az emeleten is húzzuk meg a karokat, majd a vízben is. Kiúszva húzzuk meg a kart, majd a kiemelkedett tömbön át, jussunk el, és vegyük fel az Eye Piece egyik felét.

A kinyílt padlólapon át hagyjuk el a termet, majd a következő teremben a fali kapcsolókat ne húzzuk meg, csak becsapás az egész, hanem az ajtó mellett balra kapaszkodjunk fel, a túloldalon le, és ott húzzuk meg a kart, ami az ajtót nyitja. Visszaérünk a központi terembe. Most a szemközti bejáraton menjünk be, lecsúszás után ugorjunk oldalra, és menjünk be az ajtón. A következő teremben, egy jobb oldali folyosón húzzuk meg a kart, és a kiemelkedett tömbön másszunk fel az emeletre. Az ajtók előtt ismét jussunk fel, és még egy szintet mindkélt oldalon. Húzzuk meg mindkét kart, így megnyílik az út le is, fel is. :-) Lent is, fent is, egy-egy kar vár a meghúzásra, ami a két ajtót nyitja. Mindegy melyik irányba megyünk, mert ugyanoda jutunk egy lifttel. Hogy ezek az ókori templomok mivel vannak felszerelve. :-) Másszunk fel a fali létrán, a következő teremben induljunk el balra, a kötél felesleges, vegyük fel a Piece másik darabját, és lent a kinyílt ajtó mögött használjuk.

A következő teremben vegyük fel Hórusz zoknijait, így átrendeződik kissé a terem, de a sötétebb helyen feljutunk a homok tetejére azért. Fent a két szélső szobában meg a kesztyűi vannak. Az egyik oszlopnál fel tudunk kapaszkodni, és jussunk fel egészen fel, majd csússzunk ki a piramisból. Irány a jöttünkre kinyíló ajtó, és vége is az első pályának.

2. Tempel:

Secret:

Mentések--Savegames:

Keressük meg a téren balra haladva a fali létrát, és fent jussunk át a következő részre, ahol lemenve keressük meg a fali kart, húzzuk meg, és fent kinyílik az ajtó. Menjünk be, fel a lépcsőkön, majd a vízben vegyül fel orion kezét, és használjuk kint a parton.

Be a vízbe, húzzuk meg a kart a vízben, a csontváztól pedig vegyük el a revolvert. A kinyílt ajtó után újabb kar, majd kimászhatunk. Balra az oszlopok mögött ott lapul a távcső is. Ha megvan, menjünk be a jöttünkre kinyíló ajtón. Vagy mi lőjük le szemben a tuareget, mielőtt meghúzza a kart, vagy igyekezzünk át a köteleken, mert a dög meggyújtja alattunk a padlót. Menjünk fel a létrán, a teremben húzzuk meg a kart, majd a kötélen fel tudunk jutni az emeletre és mienk az uzi.

Kiérve a szabadba vegyünk fel minden cuccot, majd irány a kapu. Egy elágazáshoz érünk. Jobbra kis utánpótlást, balra egy kulcscsomót találunk, amit a középső folyosó után használjunk. Termeken, tereken haladunk át, míg egy csúzdához érünk. Háttal csússzunk le, vegyük fel lent, a cuccokat, majd a falon vissza tudunk kapaszkodni. Csússzunk le, kapjuk el a kötelet, majd lendület után a plafonon a létrát. Ha nem indul meg Lara rajta, egy kicsit oldalra menjünk, utána menni fog. A következő teremben fel a létrán, át a kötélen, húzzuk meg a kart, mire a vízszint feljebb emelkedik. Ha kell utánpótlás, mielőtt felmennénk a karhoz, be a vízbe, mert utána már fal lesz ott.

A víz túloldalán be a kúszójáratba, húzzuk meg a kart, és menjünk vissza, a kő elgördült az utunkból. Haladjunk át az oszlopok között, majd balra menjünk be a járatba, de rögtön jobbra van egy kúszórés, ami a nyílpuskát rejti. Ez a pálya egyetlen secrete.

Ha akarjuk, le is lőhetjük most már a felébredő mumikat, de nem muszáj. A következő teremben balra forduljunk, irány a víz, a túloldalon húzzuk a szobrot a másik kettő közé, majd jussunk el fent a kúszórésig, ami egy kart rejt. Irány vissza a víz, most már mienk a kulcs egyik fele az oldaljáratban. Ha felvettük gyorsan ugorjunk hátra a vízbe, mert kigyulladunk. Irány a főteremben a másik ajtó.

Kerüljük ki a lezúduló golyókat, majd a teremben húzzuk meg a kart, az emeleten a másikat is, az ajtó mögött lesz még egy. Majd feljebb tudunk mászni, és ott lesz a Cartouche másik fele, és még egy kar. Másszunk le a létrán, az aljáról egy hátra szaltóval, majd ahova legurultak a golyók, van egy plafon létra, ami a továbbjutást segíti.
Húzzuk meg ott is a kart, és visszajuthatunk most már a főterembe. Illesszük össze és használjuk a szerzeményünket, majd feljutunk végre a mellvérthez is. Ugorjunk a vízbe, másszunk ki, irány a szabad, és....és vége is a pályának.

OBig

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.