.....................................................................

TAMUHNRA BÍRÓSÁGA

Készítő: Dan Nuttall

Letölthető: Innen

Másoljuk a Tamunra.tr4 fájlt a Data könyvtárba, a script.dat, és english.dat fájlokat a főkönyvtárba, és indítsuk a játékot.


Ha őszinte akarok lenni, nem hiszem, hogy kelleni fog neked végigjátszás ehhez a szinthez. De akik mégis elakadnának itt-ott, azoknak készült ez a kis eligazítás. Nem tüntettem fel minden pickup-ot, de belefoglaltam minden fontosabb felszedhetőt, amire szükséged lesz: Uzi, Shotgun, titkos helyek.

Rajta hát!


Kezdet

Az előszoba tetején kezdesz. Mögötted fáklyák vannak, ezek később hasznosnak fognak bizonyulni. Ha felvetted, ugorj a vízbe (azért a biztonság kedvéért nézelődj szét, nehogy a végén valamelyik csontod bánja). Ússz át az átjárón, majd mássz ki. Fel a kőtömbre, mássz fel a létrán a karhoz. Miután meghúztad, vess egy pillantást jobbra, Uzihoz való muníciót találsz (rengeteg van belőlük ebben a játékban). Menj vissza a másik szobába, az ajtót kinyílva találod. Ugorj a vízbe, ússz lefelé; a végén egy kinyitandó víz alatti ajtót találsz. Végy egy nagy levegőt, és keresd meg a kis medpakkot a víz alatt. Ússz a medence széléhez, és mássz ki.

A tárgyalóterem ajtaja

Miután kimásztál, fordulj jobbra, menj a mögötted lévő zöld részre. Csússz le a mohás lejtőn, menj el egy pár nagyra nőtt növény mellett, hogy megtaláld az első titkos helyet. Ezután menj vissza az ajtóhoz, és szemben állva vele jobbra indulj el. Mássz fel a létrán, ugorj át a platformra. Mássz még, majd húzd meg a kart, hogy kinyisd az ajtót. Vess egy gyors pillantást a másik platformra, ugorj át az Uzi töltényért, menj le. Menj egyenesen, míg lángok akadályozzák utadat. Ugord át, húzd meg a kart. Majd fordulj meg, néhány szkarabeusz siet feléd. Ugorj le, fuss a lyukhoz és a biztonságos részre, itt meg is találod a pisztolyokat. Hallgasd a csörrenő hangot, aktiváltad a pengéket! A szkarabeuszoknak most már le kellett esniük, így a gödörbe való leereszkedés biztonságos. Indulj el a gödör valamelyik oldalán, ugorj fel a létrára. Mássz fel, és óvatosan elkerülve a pengéket, vedd utad a kinyílt ajtó felé.

Tárgyalóterem

Megtaláltad Tamuhnra tárgyalótermét. A vádlottak padjánál állsz, nézz körbe a teremben. Ez az a hely, ahol annyi rossz döntést hoztak, és oly sok ártatlan embert ítéltek halálra. Ha az anim véget ért, ugord át a korlátot, és vedd fel a lézeres távcsövet. Vedd észre az előtted lévő gödröt, menj át a tőled balra lévő nyíláson. Vedd fel az Uzi töltényeket, majd térj vissza a gödörhöz, láthatod, hogy néhány szkarabeusz siet feléd. Ha mindegyikük eltűnt a gödörben (ez több kör megtétele után fog sikerülni), menj vissza és vedd fel a Shotgun töltényeket. Menj a veled szemben lévő fülkébe, és fel a létrán, hogy a fenti terembe juss. Menj át a terem másik végébe, és vedd elő a fegyvered. Egy kísértet támad rád. Ha kibélelted a tüdejét ólommal, mássz le a lyukon, és vedd fel a kulcsot. Menj vissza a korábban látott zárt ajtóhoz, most kinyílva találod. Vigyázz az újonnan megjelenő szkarabeuszokra (ha nem intézted el mindet még régebben), fuss végig a folyosón. Menj fel a lépcsőn, mássz fel a létrán, fuss végig a kék folyosón, menj át az ajtón.

Kulcsos szoba

Mihelyst bemész, egy újabb kísértet ront rád, intézd el ezt is, majd ugorj a vízbe. Egy vízi átjáró van nem messze a kísértet felbukkanási helyétől. Fordulj jobbra, Uzi töltényt találsz, majd balra, aztán jobbra és még egyszer jobbra. Mássz ki, húzd meg a kart, ússz vissza az ajtóig. Mássz fel a létrán, ugorj hátra, kapd el a szegélyt, vedd utad a szembeni platform felé. Készítsd a fegyvered, lesz dolga elég. Ugorj előre, keltsd fel a csontit, majd ugorj vissza, és végezz vele. Szabad az út a létrához, mássz fel a kulcslyukas terembe. Használd a kulcsot, menj be a mögötted kinyíló ajtón. Fuss végig a folyosón, lődd le a felbukkanó csontit.

Kertek

Ha kiértél a kertbe, fuss a végéig, hogy megleld a Shotgun töltényeket, és ha van kedved kicsit mártózni a szökőkútban, a tied lehet egy kis medipack. Ezután menj fel a lépcsőn, szétlőve egy újabb csonti fejét, majd mássz fel egy szinttel feljebbre. Fent csonti támad rád, tedd ártalmatlanná. Mielőtt továbbmennél, áll meg, nézz le, keresd meg a második titkos helyre vezető utat. Ha megtaláltad, újra menj fel a lépcsőn, hogy folytathasd utad. Ugráld végig a platformokat, fel a lépcsőn, függeszkedéssel juss át a szobán, közben tégy egy kis kerülőt az Uziért. Juss el a karig. Ez nyitja az ajtót a medencéhez, ahogy az anim is mutatja. Ahogy mész az ajtó felé, egy újabb csonti bukkan fel, tedd ártalmatlanná. Ha a medencés szobába értél, Uzi töltényt találsz a vízben, nagy medipakot a baloldalon és egy doboznyi lőszert kint. A jobboldali falon létrát találsz, mássz fel, használd a kapcsolót, vedd fel a Shotgun töltényeket. Ha lejöttél a tetőről, két csontival találod szemben magad, tehát állj a vízbe, és végezz velük. Hagyd el a medencés kertrészt, és indulj a központi kertbe. A veled szemközti ajtó nyitva áll, át tudsz menni. Ne ess kétségbe, ha az ajtó becsukódik a folyosó végén, csak keresd meg az Uzi töltényeket, és máris újra nyitva van. Ha átmentél az ajtón, egy csonti lép elő, de ne zavartasd magad, csak csússz le a lejtőn.

Torony

Nagy esés a vízbe. Ússz át a nyíláson, mássz ki. Menj be az ajtón, fordulj balra. Mássz fel a létrán, ugorj hátra, ha felértél a tetőre. Kerüld meg a lejtős tetőrészt a kapcsolóért, használd. Menj le, fuss át az újonnan nyitott ajtón a templomba. Öld meg, aki utadba áll, vedd fel az Uzi töltényeket az áldozati gödörből. A létra az ajtó mellett van, mássz fel és juss át az erkélyre. Menj le.

Karók és lángok

Itt egy hosszú ugrásra lesz szükséged, a végén kapaszkodással, hogy felvehesd a kulcsot. Várj egy percet, mielőtt visszamennél, fordulj meg, indulj el jobbra, és nézz le. Nincs karó! Így bejuthatsz a harmadik titkos helyre. Ha kész vagy, és mész visszafele, szedd le a csontit, és függeszkedj vissza a kiindulási pontra. Ha megvagy, mássz fel a létrán az új terembe. Itt két létra van. Válassz egyet, mássz rajta fel addig, míg lehetséges manőverezz a sarok körül, így nem sülsz ropogósra. Ugorj át a szemben lévő kis kőtömbre, majd a nagyobbikra. Függeszkedj, oldalazz el az ajtónyílásig, ne foglalkozz a karókkal. Menj le a folyosón át a következő szobába. Ha megpróbálsz átkelni a hídon, lángolni kezd. A lángszórók nem időzítettek, ne is próbálj meg átfutni. Azzal a padlórésszel aktiválod őket, amin most állsz. Sose fogsz átjutni a szobán, ha végigsétálsz mindegyik padlórészen. Hátra kell menned két részt (a lángokat a mögötted lévő részen állva is aktiválod), majd ugorj egyet hátra, megragadva a peremet. Nem sokkal alattad van egy perem, ezen végig tudsz oldalazni egy sarkot, majd ess le. Ha alaposan megnézed a szoba sarkait, megtalálod a negyedik titkos helyet. Ha benn vagy, mássz fel a létrán a második ajtóig. Most már fel tudod venni a kis medpakkot. Menj át a következő szobába.

A kripta bejárata

Fuss a szemközti falhoz, húzd meg a kart. Ez megidézett egy ellenséget, öld meg. Ha kész, menj be a baloldali terembe (ha arccal állsz a kapcsolónak), és húzd meg a kart. Ez nyitja a kis szobát jobbra. Benn húzd meg az újabb kart, ez nyitja a középső szobát. Ismét nyisd ki a jobboldali ajtót, menj be rajta, közben irtsd az ellent. Az utolsó kar nyitja az ajtót a platform középső részén, a bejárati ajtó mellett (biztos tudod, melyikre gondolok [én nem - a ford.]). Menj át ezen az ajtón, mássz fel. Ugorj át a szegélyre, fuss jobbra, hogy megszerezd a Shotgunt. Ezután fordulj balra, vedd fel az Uzi töltényeket, és menj a kulcslyukhoz. Ez nyitja majd az ajtót az oszlopok mellett, tehát menj vissza és le az új folyosón. Ebben a szobában balra találod az ötödik titkos helyet, ezután menj át az ajtón és fel a toronyba. Vedd fel a drágakövet, fuss a torony jobb oldalára, hogy elkerüld a felbukkanó ellent. Menj teljesen vissza, és tedd a követ a foglalatába, hogy kinyisd a kripta ajtaját. Fordulj balra, csússz le a lejtőn. Leérve kapd fel a lőszereket, és ugord át a karókat. Öld meg a csontit, és lépj be az utolsó terembe.

Kripta

Bemenve fordulj jobbra és mássz fel a létrán. Húzd meg a kart, és azonnal ugorj vissza, így nem potyognak a nyakadba a szkarabeuszok. Fuss át az ajtón, és jobbra. Ugord át a lyukat, és várd meg, míg üldözőid mind egy szálig leesnek a gödörbe. Ezután vedd utad a falban tátongó hézag felé, öld az ellent, és ugorj a vízbe. Nyisd ki az ajtót és ússz le a víz alatti folyosón. Egy szobába érkezve mássz ki a vízből, ugorj az ajtóhoz. Kövesd az ösvényt, majd állapodj meg a fehér négyzeten, hogy a tűz kialudjon. Ess le, és egy hosszú, a végén kapaszkodásos ugrással kapd el a szegélyt. Ha kész, egy kísértet támad rád, végezz vele, és vedd fel, amiért idejöttél, a Tamuhnra tekercset (az Inventoryban "music scroll"-ként van feltüntetve). Megtámadnak, miután felveszed a tekercset, gyorsan menj át az ajtón és fel a létrán. Vigyázz a bárdját lóbáló csontira, és mássz fel a kijárathoz.

Egyszerű volt, nemigaz?

De várj csak a következő alkalomig, nem úszod meg ilyen könnyen!

A leírást írta: Dan Nuttall

Fordította, és végigvitte: Clau

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.