.....................................................................

Star Base

Készítő: Marion Hundertmark(Commari)

Letölthető: Innen

Csomagoljuk ki, a Commari-Starbase.zip-et, majd a wav-okat az audio, a lab.tr4, és starbase.tr4-et a Data, a többit a főkönyvtárba másoljuk, és indíthatjuk is a pályát.

Review:

Ez egy két pályás szint, nem is túl nehéz, nincsenek benne nehéz feladatok, így folyamatos a játékmenet. Nekem tetszett, jó szórakozás volt ezekkel a szintekkel játszani. tetszettek a hozzáadott zenék is, a hátborzongató is, és a madárcsicsergés. A texturák is változatosak voltak a szinteknek megfelelően. Az ellenségek is jól voltak kitalálva, és nem is volt nehéz őket legyőzni, én egy medipack-ot használtam fel, azt is a végén, mielőtt a lézersorompó alatt bekúsztam.

Story:

Miután Lara felfedezte az idegen UFO-t a "Titkos völgyben", saját szülőbolygóján találja magát. Sikerül-e neki most elpusztítania az idegenmaffiát?

Leírás:

1. Starbase

Ugorjunk hátra, és nyomjuk meg a gombot. Menjünk, amíg az első ellenséggel találkozunk, majd vegyük fel a flares-okat, és ott kússzunk be jobbra a járatba. A végén egy újabb gombot nyomunk meg. Térjünk vissza a barlangba, és a baloldalon essünk le egy szintet, és ott is nyomjuk meg a gombot. Oldalazzunk balra, így a miénk a shotgun. Visszalengve kússzunk, és végül fent átmehetünk a kinyílt vaskapun. Vigyázzunk, hogy a golyó ne lapítson ki minket, majd egy kicsit továbbmenve, ahonnan a golyó lezúdult, kapaszkodjunk fel, és miénk a crowbar. A következő teremben jussunk el a baloldali végébe, és miénk az első Gold Star. Most a baloldali járatba jussunk el, és egy kis terembe érve ugorjunk a vízbe. A túloldalon egy kis ugrálás lesz, előrefelé ugorva a jobb-bal cursorokkal haladhatunk is oldalra. A túloldalon vegyük fel az első Horseman's Gem-et, és nyomjuk meg a gombot is. Visszatérve a vízben, kinyílt a jobb oldali rács, és jobbra menve miénk a revolver, egy secretben. Utána balra menve egy gombot kell megnyomnunk, így kinyílik a másik rács is, és egy kúszórésben miénk a második Golden Star is. Menjünk vissza a másik irányba, le a létrán, és fel a lejtőn. Tegyük a helyére a két Golden Star-t, majd kutassunk ki minden szobát. Ellenség nincs, de az egyik helyen, egy könyvespolc tetején, miénk a második Horseman's Gem. Menjünk ki a teraszra és ugorjunk a vízbe. Kutassuk át a vízi helyeket, mert ott lesz a harmadik Gem, és kimászva, fent a negyedik Gem. Illesszük be mind a négyet, és ússzunk be a kinyílt járaton, és vége is az első pályának.

2. Lab

Ússzunk ki, és menjünk be az ajtón. Másszunk le, és egy elágazáshoz érünk. Balra revolver lőszert, szemben felmászva a létrán, és a vörös vízbe ugorva a Security Key-t találjuk. Menjünk jobbra, és használjuk is. A folyosó végén ereszkedjünk le, a kúszó járatba, másszunk fel a létrán, és a rúdnál lefelé haladjunk. A katona ránk hagyja az újabb Security Key-t, amit fent használhatunk, és nyomjuk meg a gombot is, majd az újabb őrtől elvesszük a High Security Key-t. Visszamenve a kúszórésig, fent jussunk át oldalt a zöld medence túloldalára, és használjuk a Key-t. Bent nyomjuk meg a gombot. Menjünk vissza egészen a ketrecekig, ott, ahol az első Key-t használtuk, jobbra kinyílt az ajtó. Bent újabb gombot nyomunk meg, ami a ketrecek melletti, egyik ajtót nyitja. A kis zöld tónál menjünk balra, ott egy gombot nyomunk meg, majd a plafonon átkapaszkodva, a bal sarokban felkapaszkodva még egy gombot, ami lent az ajtót nyitja. Mindkét oldalon nyomjuk meg a 2-2 gombot, majd az újabb teremben is lesz kettő. Most a ketreceknél kinyílt a másik rács is. A nagy terembe érve, a bejárat mellett balról a kúszórésben egy secret van. Szemben az épület mellett jobbról is van egy kúszórés, ott egy gombot nyomunk meg. Menjünk lefelé a síneken, balra a kis résben lőjük szét a rácsot, és nyomjuk meg bent is a 2 gombot. Továbbmenve, menjünk le a szakadék aljára, és be, a kúszórésbe. Egy folyosóra érünk. Jobbra tudunk menni, a kis teremben kapaszkodjunk fel a sarokban, és miénk egy Security Key, amit kint a jobb oldali ajtónál használhatunk. Bent, egy gombot nyomunk meg, ami az előbbi szobában nyitja az ajtót. Kússzunk át a lézerek alatt, és egy újabb gombot nyomunk meg, és miénk, felkapaszkodva, az újabb Security Key is. Most a folyosó túloldalán használjuk, és bent meg nyomva egy gombot, robbanást idézünk elő a bázison. Nincs is már más dolgunk, mint leereszkedni, és a repülő felé szaladni, és vége is a pályának.

OBig

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.