.....................................................................

Sophia's Bunker v2 (Christmas Director's Cut)

Készítő: Psxsaves

Letölthető: Innen

Csomagoljuk ki a Psxsaves-SophiaVer2.zip-ben levő fájlokat, a graphics--wads-ban levőket a graphics wads-ba, a többit a főkönyvtárba másoljuk. Indítsuk a tom2pc.exe-t, hívjuk be a cleopal.TOM-ot az Add gombbal, majd Build All. Ha kész, indítsuk a játékot.

Story:

Lara elment Sophia Bunkerébe, de semmit sem talált! Kurtis tudta hogy ez csapda és Lara után megy. (Nem mintha Lara magától nem tudna elmenekülni!)

Review:

Ne hagyd hogy a cím megtévesszen, ez nem Karácsonyi pálya. A készítõ elsõ pályájának remake-je, csak ezúttal Kurtis-el nyomulunk. Változatosságnak jó volt vele játszani, de a készítõ nem végzette rendes munkát, mert továbbra is Lara hangja és mozdulatai vannak, úgyhogy egy jó ötletet tett tönkre a felületes megvalósítás. Néhány felvehetõ tárgy, amiknek jó neveik voltak az elsõ változatban, most slot-juk eredeti nevén futnak, például a Gate Key, szintén hanyag munka. Az end trigger is eltûnt, hát, legalább felmászhatunk a furcsa struktúrákra és elintézhetjük Sophia-t. Szerettem volna látni hogy a korábbi verzió hibái javításra kerültek, mint a hiányzó hangok, de nem ez történt. Szvsz egy remake elkészítését az a szándék vezérli hogy javítsanak rajta, de ezúttal rosszabb lett. A tervezés és a játékmenet tulajdonképpen ugyanaz mint a korábbi verzió, és ugyanolyan rövid is, csak pár új szoba van. A readme azt írja szerezzünk be valahonnan egy bizonyos dalt és konvertáljuk wav-á hogy hallhassuk a játékban. Na persze, magát a pályát ne mi csináljuk meg? Ezért levontam egy pontot. Jobb lett volna ha a készítõ valami újat épít ehelyett, ha játszottál az elsõ verzióval akkor ezt nem ajánlom, ha nem akkor talán adhatsz neki egy esélyt. (Akci)

Leírás:

Secret 1-2-3-4:

Mentések--Savegames:

Érdekes ezen a pályán, nem Larával megyünk, hanem Curtissel, még a pisztolyt is másképp tartja. :-) Az első két katona nem bánt, de a következőket már ki kell nyírni. Balra az első szobában a ládák mögött van az 1.secret, a revolver.

Másszunk fel a létrán, ez a katona sem bánt, amíg nem lövünk egyet sem. Menjünk balra a vörös folyosó felé. A következő katonákkal, végezzünk kell már. Nyomjuk meg a gombot a szemközti szobában, majd fussunk vissza amerrõl jöttünk és a kinyílt ajtó mögött miénk az Uzi a 2.secret-ben.

Menjünk tovább a géppuska előtt forduljunk jobbra, fel a létrán, a torony baloldalánál másszunk fel, és fent miénk a Hathor Effigy.

Menjünk vissza, és a géppuska előtt most jobbra menjünk. De előtte a géppuska mellől vegyük fel ügyesen a Gate key-t. Ez a 3.secret.

Egy ugrás be, felvenni, kiugrás, ha esetleg meggyulladnánk, be a vízbe. A plafonon kapaszkodjunk át, lőjük le a katonákat, az emeleten a hátsó szobában találjuk a 4.secret-et.

Irány le a földszinten menjünk jobbra. A vezérlőteremben nyomjuk meg mindkettő kart, és igyekezzünk a tüzek előtt időre záruló ajtón bejutni. Itt egy kicsit bugos a játék sajna, mert nem mindig nyílik meg időben a csapóajtó, így nem érünk oda, tehát a gombok előtt mentsünk egyet. Nyomuk meg mindkettőt, menjünk vissza az ajtóhoz, ha kinyílt, akkor vissza a kisebb tömbön levő gombhoz. Nyomjuk meg, ugorjunk egyet balra, majd előre, és gyorsfutással igyekezzünk a tüzeknél az időre záruló ajtón bejutni. Másszunk fel a létrán, intézzük el az utolsó katonákat, megjött értünk a helikopter is, de....de szerintem itt a pálya vége, csak hiányzik a végét kapcsoló final targeting.

Felmászhatunk a baloldali ablakon a kis vezérlőterembe is, sõõt, lelõlehetjük az odafent futkározó Sophia-t.. Nálam maradt a Gate key, és a Hathor Effigy is. Lehet, hogy az Autor, majd folytatja ezt a pályát, ami nem rossz, csak kissé kiforratlan még, de ígéretes lenne, ha folytatná Psxsaves.

OBig

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.