.....................................................................

Selaachi's Secret

Készítő: Matt Emery (aka TrueRaider) 

Letölthető: Innen

Csomagold ki a MattEmery-SelaachisSecret.zip-et, majd a wads-ban levő selaachi, és selaachi2 fájlokat a graphics--wads-ba, a többit a főkönyvtárba másold. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal a selaachi.TOM, és selaachi2.TOM-okat, és Build All. Ha kész, indíthatod a játékot.

Story

Lord Salaachi, aki az öreg földesúr közvetlen leszármazottja, 7 éves leányával, Alexandrával élt, akit nagyon szeretett. A felesége halála óta Lord Salaachi idejének nagy részét lányával és a kutyáival töltötte. A Lordot a közeli falusiak jól ismerték erősen különc természetéről, és arról, hogy sosem érintkezett a többi emberrel, azt gondolva, hogy azok elvennének tőle minden, számára fontos dolgot. 1979-ben, nem sokkal nyolcadik születésnapja előtt, Alexandra leesett egy faházról és meghalt. Lord Salaachi megvádolta a falusiakat azzal, hogy elvették tőle a lányát, és a paranoia egyre jobban eluralkodott rajta. 15 éve bezárta magát birtokára, és azok, akik megpróbáltak feljutni a házhoz, azt mesélték, hogy bosszúszomjas kántálást hallottak onnan. Maga a Lord 1994-ben halt meg, nem hagyva örökösöket maga után, akik átvehették volna a családi hagyatékot és a birtokot.

A halálát követő évben egy rettenetes áradás elöntötte a falut, minden család elvesztette vagyonát és földjét. Néhányan azt mondták, látták Lord Salacchi arcát tükröződni a folyóban. Mások szerint ez csupán hallucináció volt, ám amikor a helyi tanácsost megölte valamilyen furcsa állat, a falu szélén élő falusiakat elöntötte az attól való félelem, hogy a Lord belekeveredett a fekete mágiába, és a halott lelke rájuk vadászik. A falu tanácsa Lara Croftot kérte meg, hogy kutassa át a birtokot és környékét, mivel a Lord halála óta senki nem járt ott. A falusiak azt szeretnék, hogy Lara találja meg a gonosz valószínűsíthető forrását az udvarházban…

Review:

Egy nagy házban játszódik a történet. Meg kell szereznünk Hand of Selaachi-t. Ehhez azonban szükségünk van 3 Golden Star-ra, aminek a megszerzéséhez egy vázából megszerezzük a Crowbar-t, és a házban összeszedjük a Small Waterskin-t, a Bag of Sand-ot, a Jerrycan-t, és még a Music Scroll is kelleni fog. A revolver-t is meg kell találnunk, a Laeser Sight-tal együtt, hogy egy lengő gömböt ki tudjunk lőni. Ellenség nem sok van, két denevér, pár kutya, két a sírjából kikelő csontváz a temetőben, és a végén egy lovas. Egy secret-et találtam a háztetőn. Nagyon jó a textúra, változatos, minden terem más-más, még egy gyermekszoba is van benne. :-) Elakadni igazán nem lehet benne, bár párszor összevissza jártam a házat, de csak, mert nem figyeltem hol maradt zárt ajtó mindig. Sajnos hozzáadott hangok nincsenek benne, pedig el tudtam volna képzelni párat némelykor, főleg a temetőben, ami nagyon tetszett. A játékmenet is jó volt, bár nem nehéz, egyetlen időre futás volt benne. Összességében tetszett a pálya.

Leírás:

A lépcső baloldalán nyissuk fel a csapóajtót, és húzzuk meg lent a kötelet, ez leengedi a vizet kint a szökőkútnál, és felvehetjük az első Door Key-t. Nyissuk ki vele a főkaput, és menjünk mindjárt jobbra. A folyosó végén nyissuk ki az ajtót, és baloldalon húzzuk meg a kart, és rohanjunk a másikhoz, mert a tűz csak kis időre alszik ki. Most vissza a lépcsőházba, fel az emeletre, ugorjunk a csillárra, onnan a másikra, és másszunk fel, ott találjuk a 2. Door Key-t, ami az előbbi folyosón nyit egy ajtót. Menjünk ki a szabadba, lőjük le a kutyát, majd menjünk be a házikóba, és miénk a Jerrycan-t. Rántsuk le a csapóajtót, másszunk fel, majd a kis tömbről kapaszkodjunk a falra, és balra, új területre érünk. Menjünk be az ajtón, lőjük le a két denevért, és a ládák mögött menjünk le a föld alá. Ügyesen szaladjunk el a lángköpő, és a láncok között, legjobb, ha jól időzítve a fal mellett rohanunk át. A mozgó falaknál is rohanjunk át, majd balra fel a lépcsőn, és a ládák mögött egy kúszórés után miénk a revolver, és a crowbar is. Most a másik irányba menjünk, újabb rohanás a tűzköpők között, majd egy raktárba érünk. Két gombot kell megnyomnunk, egyet balra a rács mögött, és egyet jobbra hátul a ládák mögött. De egy kis shotgun amno-ért érdemes még körülnézni, és amikor a terem közepére érünk, két kutyával kell számolnunk, és a kinyílt ajtón felmenve a lépcsőkön, még egyre. Rántsuk le a csapóajtót fent, majd felmászva új területre érünk. Balra vegyük ki a kis kriptából a shotgun-t, és irány a temető, amit két csonti őriz. Vagy elszaladunk előlük fel a lépcsőn, vagy a sírba lőjük őket, ahova valók is. :-) Menjünk fel a lépcsőn, feszítsük ki a crowbarral az ajtót, és a tömbről ugorjunk fel, és megtaláljuk a fáklyát. Gyújtsuk meg, és dobjuk le a lenti fapadlóra. Menjünk le, a fal mellett rohanjunk, és kifeszíthetjük a falból az 1. Golden Star-t. Nézzünk azért körül kis Medipack, és amno a jutalmunk. Most menjünk jobbra a temetőnél, és az uszodánál visszaérünk a házba, mielőtt egy újabb kutyával végeztünk. Fent, az anim után vigyázzunk, mert három kutya támad ránk. Mielőtt lemennénk a lépcsőn, balra menjünk a hálószobába, ott egy vázában medipackot, és a szoba hátsó sarkában, a folyosó után a gyerekszobában miénk a Closet Key. Vajon miért pont ott?:-) Most menjünk le a lépcsőn, és vissza a legelső folyosóra, de mindjárt jobbra, és nyissuk ki az ajtót, bent miénk a Small Waterskin. Menjünk ki a házból, és jobbra feszítsük ki a vasajtót. Sáskák fognak támadni ránk, guggoljunk le, akkor kevésbé sebeznek. A fánál menjünk be balra a járatba, kapaszkodjunk fel a fára, és a fa belsejében, egy kúszórésben miénk az újabb Door Key. Menjünk vissza a házba, és most balra menjünk. Nyissuk ki az ajtót, majd ujabbakat nyitogatunk. A konyhában miénk a Laeser Sight, és az egyik szobában megtaláljuk a három csillag foglalatát is. A szemközti szobában a falon látjuk, hova és melyik gömböt kell tolnunk, így fent mién a 2. Golden Star. A leghátsó teremben felmászva a rúdon miénk a Bag of Sand. Menjünk vissza a kis időre futásos szobába, és lőjük szét a lengő gömböt. Most oda menjünk vissza, ahol fent a folyosón három kutya támadt ránk, de a lépcső tetején jobbra kinyílt a könyvtár ajtaja, és balra hátul meghúzhatunk egy kart. Menjünk tovább, hátra a folyosón kinyílt egy ajtó. A tüzes szellemek elöl, szaladjunk le a lépcsőn, és ugorjunk a medencébe. Visszamenve a tömböt húzzuk ki a falból, és felvehetjük a Music Scroll-t. Vigyük vissza a könyvtárba a helyére, de a fürdőszobában töltsük meg a vizes tömlőnket, a vízbe állva, az inventroy-ban. A tekercset a helyére téve kinyílt egy ajtó. Menjünk le a lépcsőn, és lőjük ki a követ a szobor szájában. A következő teremben töltsük tele az edényeket, a baloldaliba vizet, a jobb oldaliba a Bag of Sand-ot, és a középsőnél a Jerrycan-t használjuk, majd vegyük fel és gyújtsuk meg a fáklyát, és vele a középső edényt is. Most már miénk a 3. Golden Star is. Menjünk vissza, és tegyük a helyére őket. A kinyílt ajtó mögött menjünk fel az emeletre, és kinyitva az ajtót a toronyórához érünk, Mielőtt körbe mennénk, ugorjunk a tetőre, és a peremet elkapva oldalazzunk jobbra, a sarkon felkapaszkodhatunk, és egy secretbe, az általam megtalált egyetlen secretbe érünk. Visszamenve most már körbemehetünk, és a tömbről egy újabb, hatalmas terembe érünk, ahol megtaláljuk, amiért jöttünk, a Hand of Selaachi-t. Egy lovas támad ránk, megölve miénk a Horseman's Gem. Nyissuk ki vele az ajtót, és a drótkötélen ereszkedjünk le. A rács mellett húzzuk meg a kart, és miénk a motor, amivel elhagyhatjuk a pályát. Még egy ügyes ugratás, és vége is a pályának.

OBig

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.