.....................................................................

Secret Valley (A Titkos Völgy)

Készítő: Commari (Marion Hundertmark)

Letölthető: Innen

Csomagoljuk ki, a Commari-SecretValley.zip-et, a wav-okat az audio, a secretvalley.tr4, és ufo.tr4-et a Data a többit a főkönyvtárba másoljuk, és indíthatjuk a pályát.

Story:

Történet: Miután Lara megtalálta az Űrlény-maffia nyomát a "Titokzatos városban" ("Mysterious City"), követi azt, és egy titokzatos völgybe jut a hegyek belsejében. Az Űrlény-maffia bűntettei risztó méreteket öltöttek, és Lara igyekszik minden tőle telhetőt megtenni, hogy segítsen az elkábított, azonban még mindig élő űrlényeknek.

1. Secret Valley

Ússzunk be a szemközti járatba, a túloldalon mindjárt jobbra kapaszkodjunk fel a kis platformra, onnan kényelmesen kinyírhatjuk a krokodilt. Menjünk fel a létrán, a túloldalon ereszkedjünk le, oldalazzunk a fali kapaszkodón, és ugorjunk hátra a kis platformra. Forduljunk vissza, ugorjunk át a nagyobb tömbre, mert a kúszórés secretet rejt. Haladjunk tovább, és ereszkedjünk le a vízesésnél. Ha kinyírtuk a két keselyűt, először a vízesés mögé menjünk be, és ott jobbra egy folyosót találunk. No és egy krokodilt. :-) A vízi elágazásnál először balra ússzunk, és húzzuk meg a fali kart, ahol ki tudunk mászni. Ússzunk vissza, és onnan induljunk el most jobbra, de ügyesek legyünk, nagyon ki van számolva a levegőnk. Egy nagy terembe érünk, jobbra egy kis mélyedésből az oszlopra tudunk ugrani, majd a plafonon kapaszkodjunk át a másikra. A túloldalon a csonti mellett felvehetjük a feszítővasat. Menjünk, egészen vissza a vízeséshez, és most a másik irányba induljunk el. Az emelkedőn vigyázzunk, mert egy tüskés golyó fog kilapítani minket. Ha kicseleztük, menjünk fel, és feszítsük ki az ajtót. Bent menjünk balra, a baloldali fal jó pár tömbje kihúzható, mögötte lőjük szét a rácsot, a túloldalon jussunk át a zöld, mérgező folyón, majd a következő teremben a rozsdás gép tetején, ott balra, és újból a plafonon kapaszkodunk át a zöld folyamon, amíg két láda között kifeszíthetjük a falból az első Sun Talisman-t, és a bejárat felett rántsuk le a kart. Menjünk vissza egészen a legelső teremig, ott megnyílt az ajtó, ami a következő pályára visz.

2. UFO

Menjünk fel a lépcsőn, nyissuk ki az ajtót, és a két asztal között, húzzuk ki a tömböt a falból. Az újabb teremben a vezérlőpult mögött lőjük ki a rácsot, a túloldalon is, és menjünk a metro szerelvény elején levő ajtóhoz. Először menjünk egyenesen, húzzuk meg a kart az ajtó mellett a kis vezérlőteremben, majd fussunk fel a lépcsőn. A darunál óvatosan ereszkedjünk le. A dobozok tetején egy rácsot láthatunk, de az csak visszavisz a Metro-hoz. Tehát menjünk fel az emelkedőn, és beérünk az UFO bázisra. Másszunk le a létrán, és a létrával szemben másszunk át a túloldali szobába. A négy tömböt toljuk a hatszögletű jelekre, és másszunk vissza a kinyílt ajtóhoz. Ott is ereszkedjünk le egy emeletet, majd, menjünk először balra, és egészen hátul egy sarok tömb mögött is egy secretet találunk. Még egy emelettel lejjebb ereszkedünk, és ott is két-két tömböt húzzunk a hatszögletű jelekre. A baloldali teremben, egy jobb oldali kis fülkében miénk a 2. Sun Talisman. Menjünk ki az ajtón, és a túloldalon le az űrhajó vezérlőterméig. A túloldalán helyezzük a helyére a két talismant, mögöttünk kinyílt az utolsó ajtó, nincs más dolgunk, mint felvenni a Kék kristályt, és belépni a teleportálóba, és...és vége is a pályának.

OBig

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.