.....................................................................

Scarabee ( Beetle )

Készítő: Fabrice

Letölthető: Innen

Csomagoljuk ki a scarabee.zip-et, majd az audio-ban levőket az audio-ba, a data-ban levőt, a Data-ba, a script-ben levőket a főkönyvtárba, és a wads-ban levőket a graphics--wads könyvtárba másoljuk. Indítsuk a tom2pc.exe-t, hívjuk be a scarabee.TOM-ot at Add gombbal, majd Build All. Ha kész, indíthatjuk a pályát.

Menjünk fel az emelkedőn, de mielőtt felérnénk, ugorva kapjuk el a felső szint peremét, és ott oldalazzunk jobbra, így nem zárul be az ajtó. Bent húzzunk egyet a kötélen. Szemben a víz túloldalán menjünk át a zöld növényzeten, rántsuk le a fali kart a sarokban, és mellette felkapaszkodva miénk az UZI, ez az 1. secret. Vissza menve ahol bejöttünk, kapaszkodjunk fel a létrán, és a túloldalon le, menjünk be a nagy terembe, a túloldalán fel a lépcsőkön, miután az első Félistennel végeztünk, majd a tüzeknél átugorva mindig a túloldalra felvehetjük a Horseman's Gem-et, és miután a Revolvert is felvettük, tegyük a foglalatába. Alattunk kinyílt az ajtó, a jobb sarokban rántsuk le a fali kart, vegyük fel a Winding Key-t, és nyitva van az ajtó a nagyterem bal oldalán. A kis teremben húzzunk egyet a kötélen, az egy ajtót nyit a pálya legelején. Egy hordós terembe érünk. Egy Aranymadár támad ránk, lőjük le, és ugorjunk a jobboldali második beugróba. Nekifutásból ugorjunk az ajtóhoz, akkor nem égünk meg. Rántsuk le a fali kart, és menjünk be. Az ajtó mögött miénk a shotgun. A túloldalon menjünk fel a lépcsőkön, és a teremben haladjunk mindig a fal mellett a baloldalon. Vegyük fel a nagy medipackot, mert ez a 2. Secret.  Kiérünk a terembe, menjünk vissza a pálya legelejére, ugorjunk be az ajtón, és ereszkedjünk le. A mozgópengés teremben húzzuk meg a kötelet, és vegyük fel a crossbow-ot is. Másszunk fel a létrán, a következő teremben rántsuk le a fali kart, ami alattunk nyit egy ajtót, így sajnos újra el kell játszanunk az egészet, kezdve a hordós terem előtti kis teremben húzzuk meg a kötelet, vissza a pálya elejére, és újra le a csontvázakhoz. Nyúljuk be a fali lyukba, és újra a pengés teremben húzzuk meg a kötelet, és menjünk a hordós terembe, most a baloldali első járatba ugorjunk. Az ajtó előtt balra, menjünk a vízbe. Ússzunk egyenesen. Kiérve egy csontváz, és egy félisten támad ránk. A csontvázat lőjük a gödörbe, a félistennek kispisztoly is elég, ha egyfolytában ugrálunk előtte. Menjünk be a vízbe, és hátul lesve vegyük fel a crowbar-t. Visszafelé úszva, lent a vizes terem közepén, felvehetjük a Pharos Knot-ot. A másik sarokban revolver lőszert vehetünk fel, ez a 3. secret. Menjünk vissza a ahol a shotgunt-t felvettük, és tegyük a helyére a Pharos Knot-ot. Visszamenve a vizes terem felé, feszítsük ki az ajtót a crowbar-ral, és lent egy nagy terembe érünk. Jobbra fordulva végezzünk az újabb félistennel, majd jobbra hátul rántsuk le a fali kart. A teremben a kötélen is húzzunk egyet. A terem sarkában menj fel a lépcsőn, lődd a csontvázat le a lépcsőre, akkor nem fog zavarni, és ugorj a vízbe. Lent keresd meg a járatot, aminek a végén kikapaszkodva Tiéd a Grenada Gun, és a fali lyukba nyúlva kapcsolót húzol meg. Menj vissza a hordós terembe, és a jobb hátsó teremben felveheted végre a Mechanical Scarab-ot. Vissza kell menni az előző terembe, és a másik folyosón használni az összeillesztett Scarab-ot. Persze közben visszamehetünk, és a Grenada-val bosszút állhatunk a csontvázakon a sok medipack felhasználás miatt. :-) Nincs más dolgunk már, mint lecsúszni a lejtőn, és vége is a pályának.

OBig

 

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.