.....................................................................

Return to King's Valley

Készítő: Ankh

Letölthető: Innen-Here

Csomagoljuk ki a zipet, majd a tut1.tr4, és Strings.h fájlokat a Data, a többit a főkönyvtárba másoljuk, és indíthatjuk is a játékot.

Review:

Látványos nagy terek, csak meglehetősen üresek. A textúrák rendben voltak de a megvilágítás lehetett volna jobb is, és a sötét sarkok nagyon zavaróak voltak miután a flare bug színre lépett. Sok eldugott helyen voltak pickup-ok, de csak egy számított secret-nek. A heavy trigger-ekkel valami gond volt, nem elég rátolni a szobrokat a megfelelő kockára de után le is kell tolni róla. Ettől eltekintve a jatékmenet könnyű és gördülékeny, kötélen lengés, ugrássorozatok, harc beduinokkal, csak a sok fel-alá mászkálás és ismétlődő akció teheti unalmassá, de ha felfedező tipus vagy akkor lehet hogy tetszeni fog. Ajánlom, de egy kis kérdőjellel. (Akci)

Leírás:

Secret:
Mentések--Savegames:

A piramissal szemben fent a járatban megtaláljuk a Shotgun-t és az első csillagot, menjünk be a piramisba. A sötét szobában a vázákat szétlőve vegyük fel a flare-t és kismedit majd tovább a lefelé. Félúton felkapaszkodhatunk egy másik járatba, de előbb menjünk tovább lefelé, a gödör egyik oldala mászható, itt ereszkedjünk le az 1.secret-be, a járatban jobbra a rúdon lecsúszva egy csomó skorpiót nagymedit és a Revolvert találjuk. Jussunk vissza a rámpára és most menjünk fel, a terem sarkában használjuk a csillagot, a másik három sarokban különféle lőszereket találunk.

Fel a létrán, (középen hátraugorva medipack) újabb létra, majd két kötélen kell átugorni a szemközti piramishoz. Csússzunk le a lejtőn, (középen felugorva Uzi és Crossbow) majd lent ugorjunk bele a vízbe és másszunk ki. Kapaszkodjunk fel a sziklákon, felérve bal és jobb oldalon is cuccok vannak elrejtve, a nagymeditől a csúszosról elugrova kanyarodóssal juthatunk ki. Tovább a barlangba, a partmenti sziklán gránátokat, a vízben beúszva a járatba további muníciót találunk. A tó közepén a legkevésbé meredek részén kimászva a szigetnek átugrálhatunk egy csomag flare-ért. A vízből másszunk ki a bejárattal szemközti platformra is, fel a létrán, és toljuk meg a kart. Vissza le, és a vízből kijutva menjünk fel a lépcsőkön, át a kinyílt kapun, és elérünk egy térre. A két szobor közül a bal oldalit húzzuk meg egyszer a közép felé, majd bármely irányba még egyszer, ezután másszunk fel a létrán. Ha a kinyílt ráccsal szemben felmászunk, és átugrunk az építmény tetejére, nyíl a jutalmunk, sérülés nélkül csak a tető túloldalán lehet lejutni, vagy elől a lentebbi háromszögletű sarokról elugorva, vagy a hátsó sarokban egész a fal mellett. Fel újra a létrán és a rácson bemenve elérünk szenvedéseink főtermébe. :-)

A felső szinten lőjük szét a vázákat majd irány a víz, az első kinyílt ajtó mögött ússzunk balra, ott egy kar, ami fent nyit egy ajtót, ahol egy lendületből ugráljunk át az oszlopokon és mienk a Cartouche egyik fele. Újabb vízi kapu nyílik meg, némi miníció és egy újabb kar, majd fent újabb ajtó. Bemenve balra a sötét sarokban a lejtőn átugorva töltényt találunk, a jobb sarokban van egy folyosó, a résbe kapaszkodva oldalazzunk át a gödör felett, középen bemászhatunk tárért. Menjünk tovább, ugorjunk át a gödörnél, fussunk vissza a golyó elől, majd toljuk meg a kart. Vissza az előző terembe, kicsit átrendeződtek a dolgok, felmászva átjutunk a sziklák túloldalára. Menjünk be balra, ugróiskola következik, majd ugorjuk át a mélységet, utána balra a sötetben felmászva tár a jutalmunk, tovább a sötét sarokban a kúszójárat végén újabb kar. Újabb ugróiskola után mienk a másik fele a Cartouche-nak. Ezen a pontot beüt a flare bug, mostantól ne használd a távcső éjjellátó módját. Ugorjunk a vízbe, másszunk ki majd fel a lépcsőn, be a kapun és balra összeillesztve, használjuk is. Bent mienk egy csillag, amit a nagylépcsős teremben oldalt feljutva a hídra használhatunk, és bent felvehetjük a Piece egyik felét. Újra menjünk vissza a létrán át a vizes terembe, a vízben újabb kar, és fent újabb ajtó nyílik meg. Mögötte a vizi járatokban ússzunk balra, a végén jobbra, az elágazásnál jobbra, az áramlások miatt idáig amúgy is csak erre lehetett jönni. A következő elágazásnál hagyjuk hogy az áramlat bevigyen jobbra, majd ússzunk balra, maradjunk a fal mellett hogy a sarok után az áramlással szembe tudjunk úszni és bejussunk az oldaljáratba utánpótlásért. Ússzunk körbe az elágazásig ahol az előbb hagytuk hogy az áramlat jobbra bevigyen, és ezúttal ússzunk tovább egyenesen, és egy kart tolhatunk meg. Ezzel megszűntek az áramlatok, de az utánpótlást rejtő szoba bezáródott, ezért kellett az előbb a nehéz módon odajutni. Ússzunk el a szobába ahol újabb Cartoche egyik fele a mienk. Kint kinyílt az utolsó vízalatti ajtó, ússzunk be a szobába és a kart megtolva nyissuk ki az utolsó fenti ajtót. Bent a lezúduló golyókat kicselezve menjünk végig, útközben az egyik beugróban másszunk fel a létrán a teljes sötétben, figyeljünk a hangokra, a tetejéhez érve oldalazzunk balra, majd elengedhetjük. Ne feledjük ha eldobjuk a flare-t akkor a bug ellenére is világít, vegyük fel a lőszert és másszunk vissza. A járat végén mienk a Cartouche másik fele is. Menjünk vissza, és a kőoszlopos teremben, ahol az ugróiskolához indultunk, van hátul egy másik folyosó is. Ott csússzunk le, hátul balra kapaszkodjunk fel nyilakért majd ugorjunk a vízbe, kimászva használjuk a másik kulcsunkat és a Piece másik fele is a mienk. Újra vissza kell menni egészen oda, ahol beugrottunk a vízbe, és most menjünk be a járatba.

A következő teremben toljuk a bal oldali szobrot egyet jobbra a világos négyzetre majd toljuk le róla bármerre. Erre kinyílik az egyik rács, ott egy kar, újabb rács nyílik, és újabb kart tolunk meg. A következő teremben nincs kar, de...de lőjük szét a vázát, az nyitja az utolsó rácsot. Újabb kar után átrendeződik a sivár szoba. Kis ugróiskola, mennyezeten való mászás, és a következő teremben, a lépcső mellett a sötét szobában a kúszórésbe felugorva még egy csomag töltényt találunk, a csúszda a medencéhez vezetne vissza. Felmenve a lépcsőn használhatjuk az összeillesztett Piece-t. Bemenve mienk az utolsó csillag is. Nincs más dolgunk, mint lecsúszni, be a vízbe, kimászni, és beilleszteni a foglalatába. Ugorjunk a vízbe, ússzunk be a járaton, és vége is a pályának.

OBig és Akci


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.