.....................................................................

Palace of Horror

Készítő: Andy

Letölthető: Innen-Here

Install:

Másoljuk be a settomb.TOM-ot a graphics--wads könyvtárba, a többit a főkönyvtárba, indítsuk a tom2pc-t, az add gombbal hívjuk be a settomb.tom-ot és build all, amint kész indítsuk a játékot.

Review:

Az egész pálya csapdákon való átjutásról szól, de még csak nem is nehezek. Plusz pár kutya denevér és skorpió. Nincs end trigger, és az egyetlen secret-ből nem lehet kijönni. Kizárólag húzott textúrák a falakon, és a legtöbb helyen mintha csak véletlenszerűen lettek volna egymás mellé pakolva, az eredmény határozottan ronda. És a load bug, de azt ki tudtam kerülni úgy hogy átneveztem a pálya tr4 file-ját tut1-re, és az eredeti english és script dat-okkal játszottam, így normálisan lehetett tölteni. Bár értékelem az akadálypálya ötletet, de ez egyszerűen rosszul lett megcsinálva, helyette inkább a Recon Labs 3 utolsó pályáját ajánlom.

Mivel a töltés bug miatt a pálya tr4 file-ját átneveztem tut1-re és az eredeti dat-okkal játszottam, a mentések csak így működnek.

Leírás:

Secret:
Mentésrek--Savegames:

Ugord át a gödröt, és fuss át a pengék alatt mikor felemelkednek. A sarok után fuss el a fal mellett a körbemenő csapda alatt, fegyverrel a kézben és lődd le a kutyát. Kússz a nyílköpő alá és várd meg amíg lemennek a golyók. Jobbra a csapdák közt bemenve flare-t és kismedit találsz. A sötét sarokban a kart megtolva kinyílik a lépcső tetején az ajtó, menj be rajta.

Lőj le mindenkit, jobbról a második soron felmehetsz a lépcsőn a pengék alatt átfutva, közben írtsd a denevéreket. A következő teremben a két oldalra nem érdemes kiugrani, lőj le mindenkit és fuss át a hídon a csapda nyomában. A lejtőn balról a második sor biztonságos, a végén a jobb oldalon folytasd a legaljáig, közben lődd az ellenfeleket. Fuss át a következő szobán a csapdákat elkerülve, az ajtó előtt a világos fal létra, csak a húzott textúra miatt ez korántsem egyértelmű. Mássz fel és ugorj hátra, told át a kart, majd vissza le és be a kinyílt ajtón.

Lődd le a kutyát skorpiót, a jobb oldalon mássz fel az oszlopra és a lebegő platformokon ugrálj át a magas struktúrára. Belül mássz le és told át a kart, kint az egyik ajtó kinyílt, gyere ki ahogy bementél. Az ajtó mögött a karral nyisd a másikat és menj tovább.

Ugrálj át a platformokon a nagy területre, majd a pengék alatt átfutva menj a másik végébe, közben lődd a kutyákat denevéreket. A jobb hátsó sarokban mássz fel a létrán és ugrálj át az oszlopokon a karhoz amivel a lenti ajtót nyitod. Valószínűleg mögötte a lépcső tetején lenne a pálya vége, de nincs end trigger. Így akár meg is szerezheted a secret-et, gyere ki az ajtón és jobbra a fal mellett a sötét részen ess a gödörbe majd mássz le a létrán. A terület közepén vigyázz mert egy golyó esik le, nem messze tőle találsz egy kismedit. Innen kijutni nem tudsz de nem is kell mert nincs több tennivaló a pályán, lépj ki a játékból.

Akci


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.