.....................................................................

Ninive

Készítő: Miguel

Letölthető: Innen

Csomagoljuk ki a Ninive.zip-et, majd az mp3-ban levőket az audio könyvtárba, az inside.tr4,museum.tr4, outside.tr4, éssen.tr4 fájlokat a Data könyvtárba, többit a főkönyvtárba másoljuk, és indíthatjuk a játékot..

Story:

Lara pihenése véget ért, amint megtudta, hogy betörtek a British Museumba. Nyomozásai során hallja, hogy valaki ellopta Senaquerib Prizmáját.

Mivel még a rendőrség sem tudja, ki tette, Lara néhány kapcsolatánál érdeklődik, akik hallottak egy, a világhatalom után kutató terrorista csoportról. Néhány régi irat szerint Senaquerib Király rendelkezett ezzel az erővel, amely ninivei palotájában található.

Lara tudja, hogy van egy második prizma, amely a város másik múzeumában van biztonságosan elrejtve...

... egy viharos éjszakán Lara megpróbál bejutni a múzeumba...

(...ám nála van egy jegy és egy szobafoglalás is a Hotel Asiriába...) (Petunia)

1. Outside.

Rántsuk le a csapóajtót, másszunk ki. A kisbusz mögött vegyük fel a feszítővasat, majd menünk a raktár felé. Az épület jobb oldalán a rampán toljuk félre a ládát, a mögötte levő sötétebbet lőjük szét, bent újabb kettőt szétlőhetünk, és miénk a kurbli. Kint az utcán is félrehúzhatunk egy ládát, mögötte nyissuk fel a csapóajtót, majd lent feszítsük ki az ajtót, és húzzuk meg a kapcsolót. Kint, a Múzeum másik oldalán felnyílt egy rács. Lent a csatornában a második hordó mögött miénk a Garázs kulcsa. Menjünk a garázshoz, és nyissuk ki. A Múzeum bejárata előtt elhaladva, a szögesdrótoknál, a bejárat jobb oldalán, alig észrevehetően egy kulcs van, vegyük fel. (én rengeteget kerestem ezt. :-)) A jobboldali autó mögött vegyük fel a Kocsi emelőt. Húzzuk meg a kart, és másszunk a kúszójáratba. A túloldalon, a ládán kissé jobbra fordulva kapjuk el a rést, és oldalazzunk teljesen jobbra, és miénk a Desert Eagle. Kint, a garázs mellett, a pázsiton, ruhák száradnak. Egészen a fal mellett kikerülve őket, egy kúszórésben megtaláljuk a Lézer távcsövet. Menjünk vissza a csatornába, és az összeillesztett új fegyverünkkel lőjük szét a rácsot a vízben. Ússzunk át a túloldalra, és balra ki tudunk mászni. Másszunk fel az oszlopra, lengjünk jobbra körbe, csimpizzünk át a plafonon a túloldalra, és tovább egészen a fali járatba. Húzzuk meg a kart, és menjünk ki, a vízben feljött egy platform, azon keresztül elérjük az ajtót. Használjuk a kulcsunkat, és menjünk be, a vízben egy kart találunk a plafonon, menjünk vissza az előző szobába, kinyílt egy ajtó, és a csapot zárjuk el, így leengedjük a vizet. Vissza, másszunk le a létrán a most már száraz tározóba. Újabb kart húzunk meg, majd szemben irány felfelé a lépcsőkön. Egy tüzes szobába érünk. Jussunk el a tűzköpők és gőzkilövők mögött levő karhoz, azzal áramtalanítjuk a villámokat. Visszafelé akár a plafonon is csimpizhetünk, ha jól esik. Lőjük szét a csapot a medence felett, és a most már víz alatt levő medencében húzzuk meg a kart a plafonon. Vissza a tűzköpök túloldalára, ahol a kar volt, megnyílt egy ajtó. A következő terembe ládákat tologatunk, majd eljutunk egy kis tégla falhoz. Ott illesszük össze a kurblit a kocsiemelővel, és használjuk. A következő teremben két járat is van. A jobboldali visszavisz a kiindulási helyre, nyissuk ki, rántsuk le a csapóajtót, hátha még kell az az út is. :-) Majd a másik irányban átérünk a következő pályára.

2. Inside the Museum.

Menjünk a piros szőnyeges, (az egyiptomi terület) melletti ajtóhoz, rúgjuk be, lőjük szét a piros gombot a falon, és a jobboldali folyosó végében rántsuk le a kapcsolót. Menjünk a kék ajtósorhoz, ahol felnyílt a rács, toljuk be az ajtót. Keressük meg az egyik kis medencében levő, az egyik kis zöld növény tövében a fáklyát, a kigyulladt számítógépeknél gyújtsuk meg, és a kék ajtón bemenve a baloldali rács mellett gyújtsuk meg a kis edényt. Bent jobb oldalon toljunk be egy tömböt, és a sarokban rántsuk le a kapcsolót. Menjünk fel az emeletre, a Neptuns szobor mellett az egyik váza szétlőhető. Menjünk ki, majd balra, és lőjük szét itt is a piros gombot. Menjünk vissza a földszintre, és szemben kinyílt a rács. Mielőtt bemennénk a jobb oldali váza alatt miénk a Kínai kulcs. Nyissuk ki vele az ajtót, vegyük fel a tekercset, és lőjük szét a sarokban álló katona fejét. Mögöttünk kinyílt egy csapóajtó, majd lent húzzuk meg a kapcsolót, és menjünk fel az emeletre, az egyik fordulóban rántsuk le a fali kapcsolót, az egyik sötét sarokban, a parázsban mienk a Floor kulcs. Menjünk vissza a könyvtárszobához. A fáklyával gyújtsuk meg mindhárom gyertyát, és a jobb oldali mellett a könyvespolcon (láthatatlan, de más színe van) a kapcsolót. Szemben tegyük a helyére a kulcsunkat, és lent megnyílik egy folyosó. A létrán felmenve, hátraugorva, mienk a lándzsahegy. Menjünk vissza a Neptuns szoborhoz, és előtte egy Ctrl-el tegyük a helyére. Vissza a Kínai területre, újabb csapóajtó nyílt ki, lent újabb kar, és kinyílt a szemközti terem rácsa is. Bemenve, pont szemben velünk két kihúzható tömb van egymás mögött, toljuk a világos padlólapra mindkettőt, majd a kinyílt ajtón át, fent az emeleten a középső ablakot kilőve újabb kart húzunk meg. Lent menjünk be a wc-be, lőjük szét a rácsot, és felkapaszkodva ott is egy kart találunk. Kimenve a jobb oldali kis medencében a sarokban egy vízi járat után húzzuk meg a kart, majd a könyvtárszobában az emeleten, kapcsoljuk fel a világítást, és vegyük fel a Babylon kulcsot. A Neptuns szobor előtt húzzuk meg a kapcsolót, és a kinyílt ajtó mögött miénk az Egyiptomi kulcs is. Használjuk mindkettőt a földszinten, majd a lépcsőhöz közel állva, de NEM rálépve lőjük szét a baloldali falon a piros gombot. Az ajtó mellett balról kinyílt a rács, húzzuk meg háromszor a fali kapcsolót, és most már felmehetünk a lépcsőn, ami a következő pályára visz.

3. Get the Prisma.

Menjünk balra, és a falon, egy sötét helyen kapaszkodjunk fel a kúszójáratba. A túloldalon kutassuk ki a szekrényeket, egy lépéssel távolabb állva tőle, és Ctrl. Találunk egy Jeep kulcsot is, az üvegszekrényt szétlőve a Skarabeusz felhúzó kulcsa is a mienk, és ha már ott vagyunk, húzzuk meg a kart is. :-) Kinyílt az egyik ajtó, a háromajtós teremben. Lőjük szét a vázákat, és a lépcsőn lemenve húzzuk meg a kart. Most menjünk a másik irányba, be a vízbe, és ússzunk be a jobb oldalon levő keskeny járaton. Lőjük szét felettünk a rácsot, és vegyük ki a szekrényből az Egyiptomi kulcsot. Vissza a háromajtós terembe, használjuk a kulcsunkat. A teremben három kihúzható tömb van, mindegyiken húzzunk egyet-egyet, és másszunk fel a kiemelkedett tömbökön keresztül a fenti folyosóra. Mielőtt belépnénk a terembe, vegyük fel a fáklyát, gyújtsuk meg, és vele a kötelet a szoba bal sarkában. Lezuhan a tömb, és mögötte felmászhatunk a karhoz, amit húzzunk is meg. Lent most már miénk a Babylon kulcs. Menjünk vissza a vizes teremhez, és ott balra, majd az elágazásnál jobbra nyissuk ki a termet. A középső fal mászható, fent egy kis medipackot találunk. Álljunk szembe a mellékterem ajtajával, két tömbnyire, és ha gyorsak vagyunk, meghúzhatjuk a kart, mielőtt a platform lesüllyed. Ha nem sikerül az sem baj, nem akadályoz minket, csak egy kis plusz lőszert kapunk vele. Menjünk vissza a háromajtós teremhez, be az első kinyílt terembe le a lépcsőn, és az egyik múmia ajtaja kinyílt, bent felvehetjük az arany skarabeuszt. Az igaziakat csaljuk a medencéhez, akkor nyugtunk lesz tőlük. Másszunk fel a létrán kint a medencénél, és használjuk az összeillesztett skarabeuszunkat kétszer is a jelnél, és a túloldalon húzzuk meg a kart. Lent a másik múmia koporsó is megnyílt, és bent miénk az Asyrian kulcs. Menjünk vissza a túloldalra, a vizes medencéhez, lőjük le a lakatot, és használjuk a kulcsunkat. Bent a terem túloldalán a feszítővassal nyissuk ki az ajtót, húzzuk meg a kart, majd a teremben szétlőve az üveget felvehetjük a Senaqueribs Prizma-t. Menjünk vissza a karhoz, mögötte kinyílt az út, és a végén kinyírva a katonákat, beülhetünk a terepjáróba, kitörve a falat vele, kiszállva a következő pályára érünk.

4. Senaqueribs Palace.

A terepjáró mögött vegyük fel a Jeep kulcsot, és a Senaqueribs Prizma-t. Üljünk be a terepjáróba, és hajtsunk felfelé, amíg tudunk. Ott nyissuk ki a bal, és jobb oldali ajtót a feszítővassal, és menjünk le a jobb oldali járatban, ott fel a létrán, nyírjuk ki az ellent, és lent húzzuk meg a kart. Visszatérve a terepjáróhoz, menjünk le, és óvatosan menjünk fel a platformokon. Ha sikerült, fent újabb platform szakadd le alattunk. Szálljunk ki, és rohanjunk a géppuska előtt el balra. Ereszkedjünk le a járatba, lerántva a csapóajtót, majd kimászva menjünk a garázsba. Lőjünk szét minden dobozt, a hordót is toljuk félre, vegyük fel amit lehet, és az egyik doboz mögött nyomjuk meg a gombot. Keressük meg a túloldalon a kúszójáratot, aminek a túloldalán felvehetjük a detonátort, Visszamenve az egyik géppuskánál vegyük fel a Temple Star-t, majd használjuk a detonátort, és a csillagot is, így beérünk a Templomba. Jussunk át szembe, a legjobb megoldás, ha az első platformra ráugrunk, majd a következőre helyből ugrás, hogy csak a peremét kapja el, majd felhúzás, futás, ugrás, és rögtön még egy ugrás ctrl-el, és a túloldalon vagyunk. Húzzuk meg a kart, majd ugyanezt kell még egyszer megtennünk. Az újabb teremben menjünk egyenesen a kék ajtón át, majd ugorjunk az oszlopra, onnan lent a kis platformokon át a fenti ajtóhoz tudunk jutni, az ajtó melletti, jobb oldali létrán keresztül. Fent forduljunk jobbra, majd jussunk át a lengő bárdokon, és a kalapácsosnál keressük meg, az egyik medencében az első Seashell-t. Keressük meg, ahol fel tudunk kapaszkodni az emeletre, majd mindkét oldalon húzzuk meg a kart. A kinyílt ajtó, egy két emeletes terembe vezet. Menjünk a rúdon le, és toljuk a tömböket ugyanúgy, mint az egyik, amit nem tudunk mozgatni, tehát a belső sarkokra. Fent pedig a külső sarkokra. Ne a más mintás lapokra toljuk, az csak átverés. :-) A lejtőn háttal csússzunk le, elkapva a peremet oldalazzunk balra, majd újra az elágazásnál leszünk, de kinyílt egy nagykapu. Menjünk be, le az alsó terembe, az egyik sarokban a létrán felmenve húzzuk meg a kart, majd felliftezve, a kinyílt rács mögött húzzuk meg a kart, és vegyük fel a bal sarokban a fáklyát. Gyújtsuk meg a tömbön égő tűznél, és kimenve az előcsarnokba, jobbra fordulva, a rács előtt gyújtsuk meg vele a kis edényt a földön. Magunkkal vihetjük a fáklyát egy darabig, így látjuk a láthatatlan platformokat. Jussunk át rajtuk, egészen az ajtóig, ott nekifutásból ugorjunk a járatba. Húzzuk meg a kart, és siessünk vissza a platformokon keresztül, mert zöld bogarak fognak üldözni. Újabb út nyílt meg az elágazásnál, kúszva felmenve mienk a második Senaqueribs Prizma. Húzzuk meg a kart, és másszunk fel a létrán, majd csússzunk át a drótkötélen, időben leugorva, a rúdon is csússzunk le. Újból az elágazásnál vagyunk, és kinyílt az utolsó rács is. Felmenve az emelkedőn, visszaérünk a főterembe, ahol most már víz van a kis medencében. Ugorjunk bele, ússzunk a rács felé, ami kinyílik, a cápát csaljuk vissza, és nyírjuk ki, a fészkében miénk a második Seashell. Vegyünk egy kis levegőt, majd a medence felső részénél ússzunk be a kis járaton, és térjünk azon át vissza a főterembe. Lehet, hogy ezt még egyszer meg kell ismételnünk, hogy kinyíljon az utolsó rács is arra, amerről bejöttünk. Szaladjunk le a lépcsőn, toljuk be a terembe az utunkat álló tömböt, és tegyük a helyére mind a négy kulcsunkat. Középen leszakadt a padló. Lent felvehetjük a Senaqueibs Crown-t, és a létrán kiérünk a szabadba, ami a pálya vége is egyúttal.

OBig

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.