.....................................................................

The Hunt for the 5 Artefacts

File név: LarasHome.zip

Letölthető: Innen

Készítő: Horst Kolodziejczyk

Telepítés

 

Végigjátszás

Először egy úszó kamerás képet kapunk, belibegünk a házba, az ajtónál egy elhullajtott revolverpatront látunk. Aztán fel a galériáig, kis balfordulat, szemünk sarkában látjuk a lépcsők alatt bevillanó konyhaajtókat, majd gyors fordulat és feljebb-beljebb Lara hálójába. Egy utolsó piruettel megpillantjuk Larát is. Szokásos öltözékében, ágya melet, oldalán kis pisztolyaival, mellette lobog a kandalló lángja…

Megfordulva első pillantásunk az erkélyre vetül, láthatjuk, hogy ott van a colt, de hát kijutni nem tudunk, nézzük inkább azt a híres kis raktárszobát Lara ágya mellett! Alapos változásokon ment át, gardrobe-ból amolyan kis HQ lett, mindenhol terminálok és gépfények, neonos-mátrixos… Sejtelmes zene borzongat, míg felvesszük a távcsövet és a laser sight-ot. Kijutva az ajtó nélküli fürdőbe libegünk be, a szárítókötélen Lara néni ruhái (gondolom), zavarnak a navigálásban, bár könnyű a mosógépről felvenni a kis medipackot.Vissza a hálóba. Az ablakban két magnézium fáklya árválkodik, vegyük magunkhoz az árvákat J Kifelé, és helyből a galériáról lepillantva a lenti mozgolódás tűnik fel, elő a pisztolyokkal, de valszeg hiába, a fegyveres általában kirohan inkább, mert neki még dolga van kinn, majd késöbb még megbánjuk, hogy nem üldöztük!!! Le a földszintre, idefenn még zárva van minden ajtó. A bejárati ajtó romokban, kilépni nem lehet, mert ez a köcsög és társai két golyószóró géppuskát raktak a bejárathoz, más mód kell, hogy kijuthassunk. Nézzünk körbe, mondjuk először a konyhában. A kis medipack felvétele a gáztűzhelyről bedühösíti az elöbbi pasit és erősítéssel érkezik. Kis tűzharc jön most, de nem kell félni, nem túl erősek az ellenfelek ezen játékban. Kikutatni a hullákat (általában revolvertöltény a jutalom) és tovább a gyakorlóterembe! [két hasonló fogalmat fogok felváltva használni, az egyik a gyakorlóterem, ez a házban van, míg a gyakorlópálya kinn a ház körül, ne keverjétek össze őket!] Láthatunk a terem végén, nagyon magasan egy kapcsolót. Ne foglalkozzunk vele, mert úgyse érjük el (cornerrel sem!). Inkább a jobb oldali falon nézzük ki azt a pontot ahol rengeteg láda elrejt valami rést. Húzódszkodjunk fel ott és be a résbe! A kapcsoló meghúzása minden rutinos rókának gyerekjáték J Vissza a gyakorlóterembe! Az elérhetetlen kapcsoló alatt a falban folytonossági hiányt észlelhetünk, oda tartunk. Az elöbb kinyitott ajtón átérve három fénylidérc (Hamék terminus technikusában szellem) ront ránk, nyomjuk a sprint gombot erősen és csobbanjunk a végén a medencébe, ezzel kialszanak a dögök. Ki a vízből és már látjuk is a páncél első darabját, egy karvértet. Na meg némi fáklyát. Itt ments egyet. Be a vízbe és irány a vízzel borított folyosókon kifelé. Ha jól emlékszem, akkor a mindig balra tarts elve müködött, de erre nem esküdnék meg, szal próbálkozzatok! De ne örüljetek, alig értek ki a zegzugos járatokból Lara néni tiszta vizű uszodájában máris zaklatnak, még épp levegőért úsznál fel, már villog a piros csík, lőnek rád. Két katona vár kint. Térítsd jobb szándékra őket, majd figyelj, mert az ajtó közelébe érve még egyet aktiválsz! Visszajutottál a gyakorlótrebe. Vissza az emeletre, kinyílt a zeneszoba ajtaja. Itt találod a hátsó ablakban a shotgunt, az elsőben kettő töltényt hozzá. Tárazd be! Menj a kis lépcsőn fel a könyvtárba. Nincs itt senki, csak pár töltény új mordályodhoz, na meg egy kapcsoló. Meghúz, ment, kifelé. Kinyitottad a padlásfeljárót!   Fuss be, az ajtó egy idő után becsukódik, nem tudsz kimenni. Keresd meg az ajtó mögötti sarokban a páncél második darabját, vedd fel. Ez a mellvért. Haladj a pont szemközti sarokban, ott a ládák mellett egy ugrás magasságban fali kapcoló, ugorj fel, húzd meg, szabad az út a tetőre. Fel a ládákon, nyírd ki a denciket (pisztolyt használj, mert több töltényt nem találsz a shotgunhoz és kell majd mindjárt!), nyisd le a csapóajtót. Húzódzkodj fel és nézd ahogy Lara édesen piheg a hűsítő esti levegőn. De nem sokáig, elő azt a shotgunt és adj a négy katona arcának. Vedd fel a pickupjaikat és menj a tetőn oda ahol le tudsz lógni Lara erkélyére. Mint látod alul két mord bácsi járőrözik, innen nem tudod lelőni őket. Lógj le, engedd el gyorsan, mielött megkapnád a sorozatot, el a korláttól, vedd fel a kis medit és a coltot. Kombináld az utóbbit a lézer sight-tal, majd elő a shotgunt, ha van még benne ammo és hátraszaltóval dobbanj a két járőr közé. Kis rutin és lövés nélkül megúszod! Indulj arra, amerről a második érkezett. Kis idő után a sövény felé futva bevillan a páncél harmadik darabjának a képe, az üvegház tetején van! A sövényen kis idő múlva kúszós lyukat találsz, ott menj be. Ha ügyes voltál van még két három lövésed a shotgunban, azt most el fogod lőni. Itt szerzel paripát magadnak, de vigyázz, ne lépj ki a dobozok takarásából mert nem csak két katona, hanem egy gépfegyver is őrzi. A katonákból csinálj hullazsákot, a motorhoz még ne menj, hanem fel a sövényre, átugorni róla az üvegházra, felvenni a harmadik darabot! Most vissza sövényre, arról a kerítésre, kerülj így a géppuska mögé, és célozd be azt a palackot a seggén (colt-tal), egy pukkantás bele és nagyot durranva kiadja a lelkét! Ne! Még ne menj a motorhoz. Maradj a sövény és kerítés pároson, indulj végig a kertet övező fal tetején, és lődd ki a másik kettő gépfegyvert is. Ezekután menj a motorhoz. A játék szerint van egy fakapu amit ki kéne törnöd. Nekem nem ment, de keresd meg azt a rést ahol Lara bejött és ott bármilyen fura is, a motor is átmegy. Gyorsabb, könnyebb, bugosabb! :D Az elöbb, mikor mocira pattantunk volt egy repülő kamerás felvétel. Keressük meg azt a helyet amit a kamera mutatott és ugrassunk át oda. (Kell nyomni a gyorsító billentyűt közben!) Átugratunk a peremre és betörjük az ajtót! Innen egy labirintus jön. Nem tudom értelmesen elmagyarázni merre, de ha látod a piros szobát menj visszább amerre a tzöld fényben derengő volt, ott az egyik kis járat olyan helyekre vezet ahol úttorlaszok vannak, csak a mocival tudod áttörni őket. Csináltam egy képet ezekről, illetve arról, ameléyiket ne törd át, mert az a pálya zsákutcája, arra nem lehet menni, becsapás. Meghalsz. Innen hamar meglesz a lépcső, végén torlasz, törd át. A folyosó végén balra zárt ajtó, parkolj itt. Szállj le és jobbra folytasd az utat, a második sarkon a fentiekhez hasonló fali kapcsoló, felugrasz, meghúzod. Pisztolyt elő, kinyírod az első őrt. Be a szobába, fel a doboz-lépcsőkön, amint felhúzod magad a hátad mögü (ahonnan jöttél) valaki gránátokkal dobál. Hagyd most, hadd legyen el. Koncentrálj a denevérekre. Vedd fel a negyedik páncél darabot, az egyik lábvértet, told meg a kapcsolót!. Kifelé, a pasit nyírd ki. Vissza mocidhoz, ki a kertbe! Itt nézd ki az utolsó elötti magas emelvényét a gyakorlópályának, mászd meg, csúsz le, uccsó pillanatban felugrasz, elkapod a peremet és majom csimpaszkodással bemászol az utolsó titkos helyhez, felveszed az uccsó páncél darabot (lábvért). A házba már nem tudnál a főkapun bemenni, mert belülről egy géppuska vigyázza. Szal keresd meg megint azt az építményt amin felmásztál az elöbb, a kerítés felöli oldalán van egy kapcsoló. Ugorj fel, húzd meg és máris kinyílt a konyha ajtaja. Suhanj be, szedd le a pacákot. Nyírd ki a géppuskát. Menj a gyakorlóterembe. Megjelent egy kötél, azon fel tudsz himbálódzni az eddig elérhetetlen kapcsolóhoz. Húzd meg és fuss az előtérbe. Kinyílt a jobb oldali ajtó, egy kapcsolót rejtett. Told meg, kinyílik a szemközti ajtó, a pálya végén vagy. Fuss keresztül alul a termen, ne menj már vissza mert csak őrök meg géppuska várna. Keresd meg Tutanhamon fejét, mellette kinyílt ajtó, ugorj le. Ments egy uccsót és itt a pálya vége, becsúszol a Temple of karnakhoz vezető föld alatti teleportál szobába. Végeztél, gratulálok!

 

Írta: Kacs@ - 2002 06 22

http://www.patito.hu

 

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.