.....................................................................

Lara sosem pihen (Lara never has a rest)

Készítő: Garfield (Emőke)

Honlapja, ahol az eredeti leírásokat is olvashatod, és még sok minden mást is:

Az eredeti leírását itt olvashatod.

Letölthető: 1pálya, 2. pálya, 3. pálya, 4. pálya.

Csomagold ki a lara_sosem_pihen.zip, amulett.zip, és a templom.zip-ket, majd a .TOM fájlokat a graphics-wads,a .TXT-ket a script, és a .dat fájlokat a főkönyvtárba másold, felülírva régit. (előtte azért mentsd el a régieket) A script.txt, script.dat, english.txt és english.dat fájlokat elég, ha csak a templom.zip-ből másolod ki.
Indítsd a tom2pc.exe-t, majd hívd be az Add gombbal a tut1.TOM? settomb.TOM, és karnak.TOM fájlokat, majd Build All. Ha kész indítsd a játékot.

1. Lara sosem pihen (tut1)

Secret: 6

A játék a kamera mozgásával kezdődik. Ha nem tudsz bejutni az ajtón, csak gondold végig mit láttál a bevezető filmben. Mielőtt azonban bemész, alaposan nézz körül kint, nehogy vissza kelljen később jönnöd valamiért. Tudod, vannak tolható-húzható és szétlőhető tárgyak. Ha alaposan körülnézel és ugrálgatsz, megtalálod a pálya első titkos helyét, ahol fáklyákat vehetsz magadhoz. Jó hasznát veszed a sötét részeknél. Ha bejutottál az első szobába, szintén nézz körül jól, persze miután lelőtted a rád törő rosszfiúkat. Nem minden dísz, ami annak látszik. Sokszor egy váza többet rejt levegőnél. Ezt jól vésd az eszedbe és az összes szobában emlékezz rá. Ha nem tudsz kimenni az ajtón, gondolj arra, hogy nem csak futva és ugorva lehet valamit megközelíteni. Lara tud kisebb résekben kúszni is. És néha egy középen álló oszlop nem csak dísznek van. A következő szobában egy labirintus keseríti meg az életed. A két sarkában (balra melletted és jobbra előre) egy-egy kapcsoló van elrejtve, ami egy a harmadik sarkában elrejtett szobát (balra előre) nyit meg előtted. Itt találod meg a Crossbow-t, ami nagy segítség ellenfeleid legyőzésében. A labirintus belsejében kell felmászni egy szobába, ahol megtalálod a szobából kivezető ajtó kulcsának egy darabját. A másik már nálad kell hogy legyen, amennyiben a pálya legelején éber voltál. Ha nem, akkor szaladj vissza ki a templomból és az egyik vázát szétlőve, megtalálod a kulcs másik darabját.

Labirintus:

Ha jól megnézed a földet, találsz egy fekete csíkot. Ez a csík elvezet először a bal oldali kapcsolóhoz, majd a középső szobához, utána pedig a jobb oldali kapcsolóhoz és a zárt szobához. A pálya második titkos helye a labirintus belsejében van. Amikor elindulsz a csík mentén, nézd a körülötted levő padlórészeket is. A titkos helyhez vezető úton kis pontok vannak. Kijutva a labirintusból egy magas, medencés helyhez érsz. A fenti platformon levő Orion csillagot kell magadhoz venned. A platformokon ugrálva lehet feljutni, ha esetleg közben beleesnél a vízbe. A középső szint egyik oldalán fel tudsz mászni egy létrán, fent pedig szintén ugrálva tudod megközelíteni a csillagot. Ha felveszed, kinyílik a medencében az ajtó (ezt az eredeti szintből alakítottam át, mert gyorsabb volt így, mint újat építeni.), ahol tovább mehetsz. De ne menj még, mert az alsó szinten találsz egy kapcsolót, ami kinyit neked egy szobát. Pár dolgot ott is összeszedhetsz. Átúszva az ajtón eljutsz a szintén átalakított skorpiószobához. Mint a neve mutatja, pár döggel szembe kell nézned. Ha kiszálltál a vízből és megölted a dögöket, nézz körül fáklyával, mert csak akkor találod meg a harmadik titkos helyet. A mászórúdnál leugorva felszedhetsz egy mentőcsomagot. A skorpiószobából két út vezet. Az egyik egy kapcsoló segítségével a kinyíló ajtón keresztül vezet, a másik egy kisebb vizes lyukon át. Mindegy merre mész, ha mindent meg akarsz nézni, a másik útról is eljutsz mindenhova.

1. út - Vizes lyuk

Miután lemész a medencébe, jól nézz körül. Ússzál fent is, lent is. Ha alapos vagy, eldugva találsz egy elsősegélycsomagot, valamint fent egy átjárót, ahonnan egy szobába jutsz. Ez a negyedik titkos hely. Pár dolgot összeszedhetsz, de két múmia őrzi azokat. Ha megvan az íjad (crossbow), akkor a robbanó nyíllal könnyen szétrobbanthatod őket. Ezután visszatérve a lyukba lefelé kell menni, majd találsz egy járatot. Ott kimászva egy lávaterembe érsz. Ott az oszlopokon átugrálva jutsz el a végéig, de ne felejts el körülnézni, mert ugyan nem titkos hely, de van egy rejtek itt is. Ha használod a fáklyádat a körülnézéshez, észreveheted. Vissza egy tigrisbukfences hátra szaltóval kell elugranod a létráról. Figyelj a falakra, mert van néhol különbség. Ha látod, rájössz miért. A végén úgy tudsz kijutni, ha a fali hasadékhoz ugorva elkapod a falat és felmászol. Ezután érsz abba a szobába, ahonnan jobbra fordulva járhatod be azt az utat, ahova akkor jutottál volna, ha az ajtón mész ki a skorpiószobából.

2. út - Ajtó

Vigyázz, ha a kapcsolót átállítod. A sötétben bármi a fejedre eshet. Ha ezt túlélted, menj fel a folyosón. A szobába érve szaladj körül, találsz fáklyát, uzi töltényt, elsősegélycsomagot. Lődd le a rosszfiút és irány a másik szoba. Ott is szedd össze a dolgokat, majd ha figyelsz, látod hogy az egyik oldalon beléphetsz egy másik szobába. Pakold meg magad, majd állj készen a lövöldözésre. Ezután eljutsz abba a szobába, ahová a vizes átjárón keresztül is elértél volna.
Itt nincs sok dolgod, egy kis lövöldözés és indulhatsz tovább. Egy lépcsős folyosón jutsz a következő helyre. Itt is erőltesd meg a szemed, hogy jól láss a sötétben. Hasznos dolgokat találhatsz, mint például az ötödik titkos helyet. Persze ehhez az kell, hogy ne szaladj a következő ajtóhoz (kikerülve a mérgezett nyilakat), hanem kémlelj körül. Ha megvan minden, menj az ajtóhoz és használd az Orion csillagot. Ezután figyelj a folyosón a lábad elé, majd felhúzódzkodva a következő folyosóra ne rohanj, mint az őrült, hanem készítsd a fegyveredet.
Ezek után el is értél a pálya végére. Szép táj (eredeti szint egy kicsit nagyon átalakítva, ott ugyanis nem lehetett kimenni.), nézz körül jól. Itt is találsz pár elrejtett tárgyat, aminek örülni fogsz a következő szinten, ahol nem lesz annyi hasznos holmi szétszórva. Úszkálj egy kicsit, vedd fel a nyilakat, az uzi-töltényt és az elsősegélycsomagot, majd emelkedj magasabb régiókba, hogy megtaláld a hatodik titkos helyet, egyben az utolsót a szinten. Ugrálgatva eljutsz oda, csak mereszd a szemed, hogy hol látsz olyan kiszögellést, ahol megvetheted a lábadat a piramis oldalán. Ügyeskedni kell, de egy olyan képzett Lara-játékos, aki már pályákat tölt le, az biztos megoldja.:-))

Felvehető tárgyak: 3 x UZI + 90 db töltény
13 x UZI töltény (390 db)
1 x SHOTGUN +6 db töltény
1 x SHOTGUN töltény (6 db)
1 x SHOTGUN wideshot töltény (6 db)
1 x számszeríj + 10 db normál nyíl
1 x normál nyíl (10 db)
2 x mérgezett nyíl (20 db)
5 x robbanó nyíl (50 db)
7 x nagy elsősegélycsomag
6 x kis elsősegélycsomag
1 x LASERSIGHT
5 x fáklya (60 db)


2. Lara sosem pihen 2 - Az amulett (settomb)

Secret: 4

Nagyon figyelj, ha nem akarod elmulasztani az első titkos helyet. A játék kezdetekor, mikor Lara csúszik lefelé, láthatod szemben a nyílást a falon. Ugorj és kapd el, vagy ugorj bele. Jutalmad egy számszeríj és egy nagy elsősegélycsomag. Amennyiben nem játszottad volna végig az első játékot (ejnye, azonnal pótold:-)), itt is szert tehetsz fegyverekre, de elsősorban a titkos helyeken. Mikor leérsz, nézz körül, mert nem csak a skorpiót találhatod meg. Ezután egy húzós szerkezettel kinyithatod a nagy lépcsős csarnokba vezető ajtót. A lépcső tetején zárva az ajtó, nosza nézz körül lent, hátha találsz egy kapcsolót. Ha a kapcsolónál körbenézel, láthatod a második titkos helyet. Persze nem innen juthatsz el oda. Mikor kinyílik az ajtó, a képen látható helyre kerülsz. Ha ráállsz a képre, megláthatod, hogyan juthatsz át a másik ajtóhoz. De előbb nézz körbe. A gödör tele van skorpióval, de megéri lemenni, mert van lent fáklya, medipack és egy rés, amin át eljuthatsz a nemrég látott második titkos helyre. De előtte állítsd át a kapcsolót. Miután felmentél, a kapcsolókat megnyomva egy kis robbanást idézel elő, aminek köszönhetően kicsit átrendeződik a szoba. Már csak arra van szükség, hogy körülnézz alaposan. Miután átjutottál és a kutyák sem bánthatnak többé, neki kell látnod megszerezni Horus szemének darabjait. Az egyiket a jobb oldali folyosó végén levő tüsketeremben találod. Persze amikor belépsz, nem derül ki, hogy ez egy tüsketerem, de próbálj csak meg átjutni, máris rájössz. A képen is látod, minden segítség rendelkezésedre áll a szobában ahhoz, hogy a kapcsolókat helyesen kezeld, és hatástalanítani tudj néhány tüskét. Csak figyeld a fal mintázatát és a kapcsolók alatti mintát. Visszafelé kapaszkodnod kell, mert néhány tüske rakoncátlankodik:-)) A következő folyosón figyelned kell, mert néha áldás potyog az ember fejére. Ha túlélted a megrázkódtatást, eljutsz a következő tüskés terembe. Itt egy mély gödör van, amin nem tudsz átugrani. De persze nem kell félni a fentről kijövő tüskéktől sem, hisz Lara okos és gyors. A kapcsoló segít ebben is, de gyors legyél, ha nem akarsz felnyársalódni. Miután meglett mind a két darab, használd a nagy ajtón. Beérsz egy hatalmas kupolás terembe. Ha körülnézel, látod, hogy három helyen be lehet menni. A bal oldali majd csak a pálya végén lesz érdekes, mert egyelőre be sem jutsz az ajtóhoz, ami zárva is van. A legfelsőre sem jutsz el, mert nem vezet oda semmilyen párkány. Be kell érjed, a jobb oldalival. Itt a folyosót elzárja egy kőtömb, így jobbra kell kerülnöd. A szoba tele van tüskés guruló vackokkal. De ne ijedj meg, hisz Lara néha különlegesen gyors tud lenni. A folyosó végén egy szoba fogad. Egyelőre nem sokat tudsz tenni, de azt tedd meg, majd menj vissza a kupolába. Láthattad, hogy már egy kötél lóg a mennyezetről, amin keresztül átlendülhetsz a felső szintre. Mehetsz a rendes folyosón, mert a kapcsolóval eltüntetted a kőtömböt is. Mikor átértél, nézz körül, hogy megtaláld a harmadik titkos helyet. A résben kapsz jó néhány cuccot. Eztuán menj a következő szobába, ahol megint egy kötél, valamint, egy rakat homok vár rád.

A szoba mélyén van elrejtve a homokóra az időtlen homokkal töltve. Erre van szükséged, de egyelőre az a vacak homok beborítja a szobát. Miután nem tudsz mást tenni, lendülj át a kötélen és menj be a fali résbe. Egy kis földrengés segít lepergetni a homokot a szoba alatti lávás helyiségbe, így egyszerre két legyet ütsz egy csapásra. Menj le a homokóráért, de vigyázz a tüskékkel. Miután felvetted a homokórát, menj le a lávaterembe. Ami régen láva volt, most láthatod mi lett, ha ráállsz a képre. Így már átmehetsz az ajtót nyitó kulcsért. A folyosón menj le, majd nézz körül. Egyenesen menve egy kis helyiséget találsz egy ajtóval és három fáklyával. Ezt most csak nézegetheted, sokat nem tehetsz. Visszafele menj be balra. Hoppá, egy ajtó állja utadat. Persze elfelejtettél még a lecsúszás előtt körbenézni, és nem láttad a húzókötelet. Nosza menj vissza, ami arra jó, hogy észre tudd venni a létra mellett a negyedik titkos helyet is. Itt semmi tanács nem segít, egyszerűen ügyesnek kell lenned, hogy el tudd kapni a rést a falon. Persze ha bejutottál, sem egyből következik, hogy megvan a titkos hely, még tenned kell érte. De egy kis fáklya megvilágítja a dolgok menetét. Miután kijöttél ne feledd, amiért vissza kellett jönnöd, keresd meg a húzó szerkentyűt és mehetsz vissza a most már nyitott ajtóhoz. Bent balra látsz egy kőtáblát írással. Na, gondolhatod, ez marha sokat segít, a fene érti ezt a sok fura hieroglifát. De ha körülnézel, jön egy kis segítség. Csak kövesd, vagy őt, vagy az általa mutatott irányt. Látod, milyen hatással van a fáklya az ajtókra? Már csak a harmadikat kéne valahogy meggyújtani, de túl magasan van. Ha ráállsz a képre, rájössz a megoldásra. Ösztökéld kicsit a segítődet a hathatósabb segítségnyújtásra, néha szaladj hozzá, néha indulj el erre-arra, hátha jobban teszi a dolgát. Mikor kinyílt az ajtó, mehetsz a szoborhoz, hogy a kezébe tedd a homokórát. De vigyázz, mert még Seth isten megharagszik és lekaszabol. Ha betetted a homokórát, szabad az út az Amuletthez. Innen már csak egy ugrás a pálya vége, hiszem elhárul előled minden akadály. Mehetsz, hogy eljuthass a következő szintre, amit nemsokára megtalálhatsz oldalamon.


Felvehető tárgyak:
5 x UZI töltény (150 db)
1 x SHOTGUN +6 db töltény
1 x SHOTGUN töltény (6 db)
2 x SHOTGUN wideshot töltény (12 db)
1 x számszeríj + 10 db normál nyíl
1 x normál nyíl (10 db)
2 x mérgezett nyíl (20 db)
5 x robbanó nyíl (50 db)
4 x nagy elsősegélycsomag
7 x kis elsősegélycsomag
7 x fáklya (84 db)


3. Lara sosem pihen 3 - Az elhagyott templom (karnak)

Secret: 5

Érdemes keresned a titkos helyeket, mert csak ott jutsz fegyverhez. A rosszfiúk ugyanis nem adják a sajátjukat, hisz nekik semmilyen lőfegyverük nincs. Ráadásul a legtöbb ellenség még csak nem is ember. Mikor bemész a templom, belső udvarára, jól nézz körbe. Az egyik oldalon van egy rácsos fülke, benne egy kapcsolóval. Ez nyitja az obeliszk melletti rácsot, ahonnan a szint végén a kulcsot el lehet venni. A másik oldalon a tetőre lehet jutni. Ez is a végén lesz fontos, de el lehet menni felfedezőútra. Ezen az oldalon a középső kapunál van az első titkos hely. Sok helyen nem lehet, lévén kicsi a helyiség, úgyhogy alaposan figyelj a részletekre. Ne csak a lábad elé bámulj. A másik oldalon a középső ajtó visz el utad kezdetére. Egy párkányos helyre érkezel, amely a képen látható módon változni fog. Neked kell megtalálnod a módját, hogyan. Ha felnézel, látsz két emelvényt, mindkettőn lényeges dolgok vannak, ki ne hagyd. A hátad mögött fel tudsz mászni, de vigyázz, mert majdnem a legtetejéig fel kell menned, hogy aztán egy hátra szaltóval egy kis párkányon landolhass. Ezután ha felvetted a tárgyakat, egy filmrészlet megmutatja hova kell menned. Útközben jól figyelj, mert pár kapaszkodás után , de még a belső szobába érkezés előtt ott lesz a második titkos hely. Ezt a jelenetet úgy éred el, ha a párkányon talált kulcsot beteszed a helyére. Fel kell jutnod a filmben mutatott helyre, majd ott keresd meg a helyet. Ne csüggedj, ott van a falon, csak elég szépen beleolvad. Ezután leereszkedik az edény és a rács, így hozzáférsz egy kapcsolóhoz. Ezután úszhatsz is ki, hogy a most már víz alatti ajtó felé vedd az irányt.
Mikor kiúsztál a nyílt vízre, kapkodd magad valamelyik part felé, különben krokodileledel leszel. Próbálj mindenhová eljutni, főleg a tenger mélyén. Ugyanis nemsokára megtalálhatod a harmadik titkos helyet, pláne ha figyelmesen megnézed a képet (bal oldalon) és a tenger fenekét. Ebbe a szobába juthatsz, ha megtalálod a lejáratot. A negyedik titkos hely nem is annyira titkos, inkább nehézkes. Az egyik szigetfélén van egy kapcsoló, amihez a krokodilok likvidálása után hozzá is férsz. Ez kinyitja a kép bal oldalán látható ajtót. De ne menj el, hanem ugrálja egy kicsit. Ha szerencséd van, akkor miközben a krokodilokat lőtted, véletlen felugrottál oda. Ha nem, próbálkozz a tenger felől, a bal oldalon felugrani a sarkára a sziklának, majd a sziget belseje felé. Miután felvetted a jutalmadat, mehetsz a kapukhoz. A második Canopic Jar felvétele kinyitja a nagy kaput. Balra van egy újabb kulcs, az egyik arany uraeus, de még előbb a helyére kell tenned a két canopic jar-t. Keresgélj a bejárattal szemközti szobában. Itt egyébként is jól nézz a lábad elé, hogy megtaláld az ötödik titkos helyet. Ha fel tudtad venni a kígyócskát, menj a vázaterembe és lövöldözz. Míg helyére teszed a rád támadó rosszfiúcskát, a nagy lövöldözésben kapsz egy kis ihletet, hogyan is nyithatnád ki az ajtót. Ha ezzel megvagy, vigyázz és szedd a lábad, nehogy lekaszaboljanak a kis "madárkák". Ezután vissza is jutsz az udvarra. Ideje felmenned a tetőre, ahol megtalálod a kígyócskák helyét. Ha esetleg csak egy van nálad, szaladj vissza a vázaterembe, mert elfelejtetted felvenni a nagy lövöldözésben a széttört váza alól. Mikor kész vagy, lemehetsz a kapcsolóhoz és megnyithatod a kifelé vezető utat magad előtt. Majd irány csúszkálni.

Felvehető tárgyak:
7 x UZI töltény (210 db)
1 x SHOTGUN töltény (6 db)
1 x számszeríj + 10 db normál nyíl
1 x mérgezett nyíl (10 db)
1 x robbanó nyíl (10 db)
1 x gránátlövő
1 x gránát töltény1
3 x nagy elsősegélycsomag
7 x kis elsősegélycsomag
1 x laserlight
3 x fáklya (36 db)
Következő szint nemsokára következik... A múlt szelleme

Lara sosem pihen 4 - A múlt szelleme (coastal)

Secret: 7

Rávezető leírás

Érdemes keresned a titkos helyeket, mert főleg ott jutsz új fegyverhez. A rosszfiúk ugyanis nem adják a sajátjukat, hisz nekik semmilyen lőfegyverük nincs. Ráadásul az ellenségeid még csak nem is emberek. Mikor lecsúszol a lejtőn, nézz körül, mielőtt beleesel a vízbe. Igyekezz, mert a krokodilok fenik Rád a fogukat. Ha körülnéztél, észrevettél jobbra előre egy padkát. Arra ki lehet úszni és végezhetsz a dögökkel. Majd indulj felfedezőútra és szedegess fel pár cuccot. Találsz egy barlangbejáratot, ahol nagyon alaposan nézz körül, mert ha csak rohansz felfele a kijárat felé, elkerülöd az első titkos helyet. Ide már csak azért is fontos betérni, mert kellemes töltényhez juthatsz, robbanós nyíl képében. Ha meglesz hozzá a számszeríjad, nem kell tartanod a hülye csontvázaktól. Persze nem rossz a Shotgun sem, de azzal csak hátráltatni tudod őket. Ráadásul még nem tudsz hozzájutni. (Persze aki az előző részben megszedte magát, annak itt már csak töltényre kell vadásznia.) A barlangi lövöldözés után kijutsz a szabadba. Itt egy kis filmecske körbevisz Téged a terepen. Mehetsz két irányból is. Ha akarsz, leereszkedsz a kis utcába és úgy mész a középső épületbe. Ha viszont szereted a krokodilokat és szeretsz úszni, vesd a vízbe magad, fedezd fel és valahol találj alul egy átjárót. Eközben megtalálhatod a második titkos helyet is, ahol a számszeríjjal lehetsz gazdagabb. Az után végezz a csontvázakkal, vaddisznókkal és jól nézz körül, hol lehet valami elrejtve. Meg kell találnod a Lasersight-ot (és majd a revolvert is), különben nem nyílik ki az utcai rácsos ajtó. Az épületben látod lent, hogy egy rész le van zárva ajtókkal. Itt láthatod a Hathor-fejet. Persze ehhez kulcs is kell. Ugrándozz fel a tetőn levő nyílás alá. Itt tudsz feljutni. Fent vedd fel a revolvert (nézz körül, mást is találhatsz) és ha még nem tetted, menj az utcára és keresd meg a Lasersight-ot. Ha minden megvan, kinyílik a rácsos ajtó és bemehetsz. Letérdelve háttal kell leereszkedni, csak úgy tudsz bejutni. Bent is vigyázz, mert már várnak. Innen egy kis ablakon keresztül láthatod a másik utcára vezető teret, ahová a vízáramlat illetve a zárt ajtók miatt nem tudtál eljutni. Most még persze oda sem kell menned. Alaposan nézz körül, hogy megtaláld a Kentaur gyémántot, mert anélkül nem tudsz átjutni a következő helyen lévő tüskéken. Tedd be a helyére a gyémántot és hajrá. Ha átjutottál, jobbra láthatod a kulcstároló szobát. Nemsokára oda is bejutsz, hogy meg tudd szerezni a vízben álló épület egyik ajtajának a kulcsát. De most egyelőre alaposan keresgélj, mert találhatsz egy Shotgun-t a sötétben. A következő utcában se felejts el körülnézni, mert találhatsz a magasban remek dolgokat, amikre szükséged lehet. Már csak egy kis ügyesség kell. Innen egy ablakba bekukkantva megláthatod a harmadik titkos helyet. Persze bejutni még nem tudsz, de ami késik, nem múlik. Menj be a kiállításra körülnézni. Találsz pár jópofa dolgot és bemehetsz egy kis leleményességgel a kulcsos szobába is. Kapsz egy kis útmutatást is, hova való.

Persze nehogy elfelejtkezz a harmadik titkos helyről. A képen láthatod, merre keresgélj. Ha bejutsz, csak tedd össze a bent található dolgokat, és máris ott lehetsz a lenti szobában, amit kintről láthattál. Itt felszedhetsz Shotgun-t, ha az előbb a nagy sötétben nem találtad volna meg, valamint különféle töltényeket és elsősegély-csomagot. Persze a sötétebb helyekre gondolva kapsz kis fáklyácskákat is. Persze amint láthatod, ez a pálya elég világos, hisz vagy a felszínen, vagy ablakos helyeken jársz. A kiállító teremből mehetsz a lépcsőn felfelé, hogy felfedezd a dolgokat. Majd egy idő után rájössz, hogy valamit kihagyhattál, mert a kiállított kígyóbűvölőt nem tudod tantusz nélkül munkára fogni. Irány a kiállító teremből nyíló céllövölde. Mondhatnád, hogy lőjünk, mint állat, de akkor (próbáld ki), csak sérülések árán juthatunk a lepottyanó tantuszhoz. Ha jobban megnézed a képet, kapsz egy kis útmutatást arról, hogyan lődözzél. És figyelmedbe ajánlom, hogy sok dologra fény derülhet, ha használod a távcsövet, vagy a Lasersight-ot a revolverre erősítve, mert azok közelítenek és rávilágítanak a dolgok lényegére. Huhh, érthető volt hogy találsz valamit itt elrejtve? :))) No de menjünk tovább a lépcsőn át egy új helyre. Itt van egy rácsos ajtó, egy csapóajtó és egy fülkében a kígyó(kötél)bűvölő. Használd a tantuszt, majd a fantáziádat. A folyosón idefelé láthattál egy csillagot, el ne felejtsd, hogy feszítővas kell hozzá. Tehát a fenti szobában nem csak rohangálj, hanem alaposan nézz szét. Ha megvan, amit kerestél, irány vissza a folyosó.
Jól nézz szét. Látod a csillagot?!?! No, ha minden megvan, menj vissza és használd. Felveheted a díszes fogantyút, ami a Hathor-fejjel együtt alkotja a kapu őrét. (Portal Guardian) Le a csapóajtón menj vissza a vízben álló épülethez és használd a megszerzett kulcsot, majd a kapu őrét a másik ajtó kinyitásához. Ha eddig nem tetted volna meg, menj előtte le a víz alatti járatba a számszeríjért. Ezután mehetsz a másik utcába vezető térre. Az utca végén balra be lehet fordulni. Ha bemész az udvarra, látod, hogy van fent a párkányon valami. Próbálj felmenni érte. Nem sikerül, mi? Persze nem innen kell. :-)) Vissza az elejére, majd ahol tudsz mássz. Látod a képen is, de rá lehet persze jönni magadtól is. Átérve az udvar fölötti részre, szedd fel azt a vackot. (Pharos hurok) Ne ijedj meg, ha a hozzá való zárat nem találod, mert a progi hibája miatt ezt egy másik fazonú zárba kell illesztened. Úgyhogy majd akkor is próbálkozz, ha szerinted nincs meg a megfelelő kulcs. Itt beláthatsz egy ablakon egy helyiségbe. Próbáld azt is megtalálni, mert az vezet a negyedik titkos helyhez. A szobában, amit a második kis utcácskából érsz el, mielőtt bemennél az udvarra, van egy zár, amit csillag nyit. Most örülhetsz, ha a folyosón megtaláltad a második csillagot is, mert használhatod végre. Bemenve az ajtón feszegesd le a falról a törött bogarat. Ezután kinyílik a szobai csapóajtó. Ügyes légy hogy hozzájuss a titkos helyhez. Itt elég sok mindennel gazdagodhatsz. Ezután mehetsz tovább a kinyílt nagykapun át. A vízbe ugorva menj a csatornába, és balra sodródj be egy helyiségbe. Itt lődözz, majd fent nézz körül. Van itt is meglepi, majd két irányba mehetsz. Balra (ha a fénynek háttal állsz), nyilak röpködnek, tehát igyekezz. A szobában körülnézve fent láthatsz egy kis kamrát, ahol sok minden hever a földön. Igen, jól gondolod, az lesz a következő titkos hely. Persze nem innen juthatsz be, mert az túl egyszerű lenne. Ugyan láthatsz egy mélyedést a falban, de elvileg nem éred el. Persze kísérletezz, mert lehet, hogy a Te Larád az átlagnál ügyesebb. Jobbra tüskék vannak. Gondolkozz, hogyan úszhatod meg sérülés nélkül. Sok lehetőség nincs, így nem kell sokat filóznod. Utána vigyázz a krokodilokkal, majd alaposan nézz körül, hátha el tudsz jutni az ötödik titkos helyre. Ha igen, akkor lehet hogy elkopik a térded is. :-)) Ezután használhatod az udvari párkányról összeszedett Pharos hurkot és tedd be a Pharos oszlop zárjába, mert ezt keverte a progi össze. Ezután találd ki, hogyan juthatsz vissza a vízbe, mert ahol jöttél, ugyebár sodrás van. Persze ezt akkor is megtalálod, ha mint egy mérgezett egér rohangászol, tehát ne aggódj. Miután a vízből oda jutottál, ahol a kapu kinyílt, menj tovább, majd egy újabb utcába jutsz, ahol középen egy zárt átjáró van. Nézz itt körül, mert magasabb régiókba is törhetsz. Van egy hely, ahol fel lehet menni az egyik oszlopos rész feletti párkányra, majd körülnézve meglátod, ahol fent átjuthatsz az utca másik részébe. Itt menj ameddig tudsz, be az épületbe, majd szedd össze az összeszednivalót. Ha nem elégszel meg ennyivel, és tovább keresel, megtalálhatod a hatodik titkos helyhez vezető utat. Menj vissza az utcára és tovább. Látod egy helyen az első kis utcácskát, ahonnan szintén láthattad ezt a helyet és gondolkozhattál, hogy a fenébe jutsz majd el oda. Nohát így. Kimenve alaposan nézz körül, mert ha ügyesen ugrasz, feljuthatsz a fenti képen látható helyre, és máris megvan a hetedik titkos hely. Ezután már csak sodortasd magad az árral és légy büszke magadra, hogy újabb pályát sikerült végigjátszanod.


Felvehető tárgyak:
1 x UZI
10 x UZI töltény (300 db)
2 x SHOTGUN
4 x SHOTGUN töltény (24 db)
3 x SHOTGUN töltény2 (18 db)
2 x számszeríj + 20 db normál nyíl
4 x robbanó nyíl (40 db)
1 x gránátlövő
2 x gránát töltény1
1 x gránát töltény2
1 x revolver
5 x revolver töltény
4 x nagy elsősegélycsomag
11 x kis elsősegélycsomag
1 x laserlight
8 x fáklya (96 db)

Következő szint nemsokára következik...Elmosta a víz

A leírást írta a készítő: Garfield (Emőke)

Végigvitte: OBig

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.