.....................................................................

King Arthurs Castle

Készítő: Peter Tedstone

Letölthető: Innen

Csomagold ki a PeterTedstone-KingArthursCastle.zip-et, majd a coastal fájlokat a graphics--wads, a 021.wav-ot az audio-ba, a TR3 Sound 63-0.wav-ot pedig a Sound--Samples, a többit a főkönyvtárba másold. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal a coastal.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indíthatod a játékot.

Review:

 Az egyik kedvenc pályám lett ez, nincsenek benne sötét helyek, a hozzáadott hangok is jók. És mi mást is kellene keresnünk Arthur király hajdani kastélyában, mint az Excalibur-t. Az ellenség nem változatos, de milyenek is legyenek, egy régi kastélyban? Illenek a pályához. A játékmenet nem túl bonyolult, de néha oda kell figyelni. Szerintem ötletesek a feladatok, és nem túl nehezek, így mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a nagyszerű pályát. 5 secretet találtam benne, igaz, csak a 2. végigjátszásra, miközben a leírást is írtam. Elsőre csak 3-at.. Az is jó benne, hogy a mozgatható tömböknek más a texturájuk, így nem kell minden követ kipróbálni. A végén volt egy kis harc, de a kismedencébe állva, igaz, sokára de sérülés nélkül is meg lehetett úszni. Nagyon jó a hozzáadott 021.wav is.

Leírás:

Lecsúszás közben ugorjunk jobbra, így nem a vízbe érkezünk, és nem visz el a sodrás. Vegyük fel a Dagger-t, és siessünk szemben felkapaszkodni, és be a vízbe, így a kék szellem nem tesz kárt bennünk. Kimászva lőjük le a denevért, és jobbra Flares a jutalmunk. Vissza a vízbe, kimászva ugorjunk szembe a réshez, oldalazzunk balra, felmászva újabb denevért nyírhatunk ki majd egy vizes terembe érünk. Másszunk ki a vízből szembe, és jussunk el, a jobb oldali platformon levő crossbar-ig, és vegyük fel. Most már kifeszíthetjük az ajtót. Lőjük le az első keresztes katonát, és a kapu mellett baloldalon vegyük fel az első Gate Key-t és nyissuk ki vele az ajtót. A ló szobornál másszunk fel a növényeken, és oldalazzunk először balra, ugorjunk át szembe, és meg is van az 1. secret. Oldalazzunk onnan is balra, és egy új helyszínre érkezünk. Ugorjunk a vízbe, és vegyük fel az 1. Horseman's Gem-et. A lépcső mellett jobb oldalon húzzuk ki a tömböt, és toljuk el oldalra. Menjünk be a járatba, és egy újabb udvarba érünk. Látunk jobb oldalon egy zárt ajtót, de kell hozzá egy kulcs. Menjünk az oszlop mögött balra, és egy kúszójárat után, egy újabb terembe érünk. Mielőtt kifeszítenénk az ajtót, balra a létrán felmenve, és hátraugorva miénk a 2. secret. Nyissuk ki most az ajtót, és menjünk le szembe, majd a lenti folyosó túloldalán kapaszkodjunk fel, és pár denevér után, egy terembe érünk, ahol két csontváz őrzi, a terem jobb túlsó oldalán levő újabb Horseman's Gem-et. Vegyük fel, és a másik sarokban a vasrács alatt megtaláljuk a 3. secret-et. Jussunk vissza, a kinyitott vasajtóhoz. Most balra menjünk, és a következő teremben a baloldalon végre miénk a shotgun is, és a terem másik oldalán egy kisebb terembe érve, és átugorva a túloldali kis mélyedésbe miénk az újabb Gate Key. Azért nézzünk körül kicsit amno-ért, majd térjünk vissza az előbb látott zárt ajtóhoz, és nyissuk ki a kulcsunkkal. Menjünk le a lépcsőn, és használjuk az egyik Gem-et, majd a keresztes lovagok halála után bent a teremben a jobb oldalon a másikat. A folyosók végén miénk egy újabb Gate Key. Vigyázzunk a legördülő kövekre. Menjünk vissza a lépcső melletti vasajtóhoz, nyissuk ki, és menjünk be. Itt mentsünk egyet, mert ha nem sikerül a következő időre futás, nem tudjuk megismételni. A teremben, ha rálépünk a szürkemintás padlóra, látjuk, hogy hátul a bal sarokban felnyílt egy rács. De időre záródik, így igyekezzünk. Szaladjunk fel a lejtőn, ugrás jobbra a fal melletti platformra, futás, ugrás, majd forduljunk a rács felé, újabb ugrások, és bent is vagyunk. A forgópengés teremben ugorjunk jobbra amikor kialszik a tűzköpő, és másszunk fel a fali létrán. Középen hátraugorva miénk az 1. Guardian Key. Jussunk át a falon kapaszkodva a túloldalra, és másszunk fel a létrán. A következő teremben ugorjunk szembe le a platformra, onnan is lefelé. Lent vegyük fel a medipackokat, a baloldalinál jól időzítsünk, majd kússzunk át a jobb oldali pengéknél a túloldalra. Forduljunk balra, és miénk a  2. Guardian Key, és ott a terem túloldalára rohanva miénk a 4. Secret is. Most a másik irányba menjünk, és ott is a szoba másik végébe, és miénk az újabb Horseman's Gem, nyissuk ki vele az ajtót. Egy nagy udvarra érkezünk, alul egy ló szoborral. Jussunk le a földszintre, nem nehéz, még a kötelet sem kell használni. Forduljunk balra, jussunk el a fali repedéshez, de ne abban, hanem a ferde rész peremében kapaszkodjunk meg, oldalazzunk teljesen jobbra, és onnan egy hátra szaltóval az oszlopra érünk. Onnan ugorjunk a túloldalra, és ott a résnél is oldalazzunk jobbra, amíg Lara lába elkezd kapaszkodni, és ott a növényeken lemászhatunk. Jobbra fordulva látunk egy folyosót, ami a rácsos terembe vezet, ott pár amno-val leszünk gazdagabbak, de a másik teremben, hátul kapaszkodjunk a tömbre, kapaszkodjunk át a rácson a túloldalra, ott felkapaszkodhatunk a rácsra, és felvehetjük a 3. Guardian Key-t. Vigyázzunk a mérgező tüskékre, legjobb, ha guggolva vesszük fel, majd a fal mellett rohanunk vissza. Másszunk vissza fel a növényeken, és visszaérünk az időre futásos terembe, onnan pedig a nagy vaskapuhoz. Most balra menjünk, és nyissuk ki a másik kis vaskaput. Figyeljük meg a kis vizet, mert később szükségünk lesz rá. Menjünk jobbra, majd a halálos szakadéknál balra haladva, a bal sarokban miénk a 4. Guardian Key. Most vagy visszamegyünk amerre jöttünk, vagy eljutunk a barlangig, és arra megyünk, de ott egy kék szellemmel fogunk találkozni, de az előbb látott kis vízbe ugorva megmenekülhetünk tőle. Érdekes, hogy visszamentem oda háromszor is, és mindig újabb szellem lett ott. Lehet, ott a fészkük? :-) Menjünk vissza a főterembe, és a túloldalon másszunk fel a létrán. Toljuk be a tömböt, majd a jobb oldalit, húzzuk, toljuk be egészen a sarokba, és a mögötte levőt is húzzuk ki. Vegyük fel az újabb Gate Key-t, majd igyekezzünk le a létrán, és be a kis vízbe, mert újabb szellem támad meg minket. Nyissuk ki a dupla vasajtót, és tegyük a helyére a négy Guardian Key-t. Kinyílt mögöttünk is a nagykapu. Jussunk el a túloldalra, majd jobbra kapaszkodjunk át a növényeken az oszlop jobb oldalához, onnan átugorva, újabb Gate Key a miénk. Nyissuk ki vele fent az ajtót, sajnos közben kapunk pár mérgezett nyilat. Menjünk egyenesen, mert arra találjuk, amiért jöttünk. A víznél menjünk jobbra, majd az oszlopnál a növényeken átkapaszkodhatunk a víz közepén levő épületre, és ott lecsúszva a vízben mién az Excalibur. Jussunk vissza az elágazáshoz, menjünk fel a lejtőn, de először vissza kell rohannunk a gördülő kő miatt. Még egy fogja nehezíteni az utunkat. Az elágazásnál menjünk jobbra, és leereszkedve itt is lépjünk rá a szürkemintás padlóra. Látjuk, hogy a terem jobb sarkában kinyílt a rács, de ez is időre zárul. Szaladjunk fel a lejtőn, de a baloldalon, ugorjunk, majd jobbra is, és onnan a rácshoz tudunk ugrani. Egy raktárba érünk. Húzzunk ki kettő kékpecsétes ládát, és újabb Gate Key a jutalmunk. Használjuk a kulcsunkat, lőjük le az újabb keresztes lovagokat, majd másszunk fel jobb oldalon a kisebb tömbre, onnan fel, és szembe ugorjunk át. Onnan is tovább, majd középre, és toljunk egyet a tömbön, így már átugorhatunk a szemközti részre. A következő területen rengeteg lovag vár minket, ki lovon, ki anélkül. Ha van türelmünk, álljunk bele a kis medencébe, és onnan kényelmesen, medipack nélkül végezhetünk lassan velük. Az egyik lovas, egy Horseman's Gem-et hagy ránk, és hátul az oszlopokon ugrálva, az utolsón felkapaszkodva, és a növényeken, eljutunk az utolsó, 5. Secretbe. Kinyitva az ajtót, ugorjunk a vízbe, és átúszunk a következő pályára.

OBig

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.