.....................................................................

Island of the Silver Moon (Az Ezüst Hold Szigete)

Készítő: Szymon Cupryn (Emoo)

Letölthető: Innen

Csomagold ki a .zip-et, a mappákból másold az egyes fájlokat a mappákkal megegyező nevű alkönyvtárakba.Sajnos muszály letöltened a dark_temple.zip-et innen mert az eredeti dark_temple.TOM hibás. Másold be felülírva a régit a graphics--wads könyvtárba A Script.dat és English.dat fájlokat másold a főkönyvtárba, a tom2pc.exe-t futtasd, az Add gombbal hívd be a .TOM fájlokat, majd Build All. Ha kész, indítsd a játékot.

Történet:

Az évszám 1002. A RapaNui sziget közelében a kialudt vulkán feléled. A sorozatos erős robbanások életre keltik a szigetet.
1949 - az első kutatás erőteljes, kozmikus energiaforrást tárt fel. 1950-ben Indiana Jones elhatározza, hogy felfedezi a szigetet, de soha többé nem tért vissza...
Minden éjszaka, mikor telihold van, a holdfény feléleszti a szigetet, titkos ösvényeket, templomokat és sírokat fed fel, melyek az Ezüst Hold Ereklyéjét rejtik...
2002 - 52v évvel Indy expedíciója után, Lara Croft úgy dönt, felderíti a szigetet, és megtalálja a misztikus ereklyét.


Első pálya: Mindnight Lagoon

Fordulj meg, lődd le a denevéreket, vedd fel a fáklyákat. Ess le a résen, lődd a denevért, vedd fel az Uzi muníciót, húzd meg a kart. Menj vissza, lődd le a krokodilt. Át a túloldalra, vegyél fel mindent, lődd a krokókat. Menj be a terembe, húzd meg a kart, ússz be a vízben levő szikla bal oldalán levő járatba, húzd meg a kart. Menj vissza a terembe, kinyílt az ajtó. Menj be, ugorj a vízbe, a krokodilt kerüld el. Vedd fel a bentebb lévő csontváztól a kulcsot, nézd meg a másik csontvázat: igen, Indy az. Ne juss a sorsára, ússz be a vízalatti járatba, húzd meg a kart, mássz ki. Menj be a széles pálma melletti nagy barlangba, lődd le a denevéreket. Menj be az ajtón, és megvan az első titkos hely. Kijőve fordulj balra, mássz be a nyíláson, ott van a második titkos hely. Menj tovább az eddig nem látott helyekre, a csontvázzal egy vonalban levő részekre ne lépj, csapda, inkább ugord át őket. Menj tovább, ki a szabadba. Lődd le a denevéreket (itt időről időre felbukkannak krokodilok, azokat is lődd le, természetesen), menj tovább a középső terembe. A vízben vedd el a kulcsot a csontváztól, ugorj be a nagyobbik barlangba, egy terepjárót találsz. Használd a slusszkulcsot, autózz addig, amíg egy alacsony fal mögötti, csillagokat és eget ábrázoló kőhöz érkezel, lépj rá kőre. Autózz tovább, egy teremféleséghez, benne egy karral. Húzd meg, siess vissza, ki a tócsákhoz, hogy kioltsd a tűzszellemeket. Ülj vissza a terepjáróba, a kezdő folyosó végén fordulj jobbra, menj be a kinyílt kapun. Csússz le a rúdon, húzd meg a kart, menj a kinyílt kapuhoz és be, lődd le a krokodilt. Vedd el a maszkot, lődd le a denevéreket. Menj be a harmadik barlangterembe, menj be szembe, a kapu mögött megtaláltad a harmadik titkos helyet, vegyél fel mindent. Menj teljesen vissza a pályán, a falban nem túl magasan van egy nagy barlang. Ugorj a kőre, onnan a barlangba. Nyisd ki a kulccsal az ajtót, menj be, míg a mélységhez érsz. Itt nagyon pontosan kell ugranod. Ugorj a balról az első, jobbról az első, majd jobbról a harmadik kőtömbre, mássz le a létrán, és tied a negyedik titkos hely. Ha mindent felvettél, mássz vissza ugyanott, és ugorj azonnal jobbra. Innen a karhoz, amit húzz meg. Menj vissza a már említett oszlopok segítségével a középső barlangterembe a három közül. Itt menj be a kis barlangba, ugord át a karókat, mássz be résen, oldalazz végig, ess le, és ugorj. Menj be a következő terembe, fuss a végéig, menj be a kinyílt ajtón. Az egyik magas kőtömbön van a Shotgun, szerezd meg. Húzd meg a két kart, menj be az ajtón, vedd el a maszkot, mássz be a fali réseken, vedd fel, amit ott találsz. Csússz le a lejtőn, majd menj fel a létrán. Lődd le az ellent, mássz be a baloldali fali kar melletti résen, vedd fel a kulcsot és minden mást is, a hátsó sarokban a revolver töltényekkel együtt megszerezted az ötödik titkos helyet. Menj vissza, húzd meg a két kart, menj ki a teremből, vissza a karókon át a barlangterembe, abba a vízi járatba, amit az anim mutatott. De még előtte szorosan a jobboldali szikla mellett haladva elérsz a hatodik titkos helyig, itt az Uzit találod. Menj vissza, ússz be a járatba, menj el a láncok mellett, használd a kulcsot a zárban. Menj be, a két csontit csalogasd, majd a Shotgunnal lökd bele a karós gödörbe. Ezt persze te ugord át. A négy földgömböt told rá a padlón lévő mintákra, a középső kart húzd meg. Menj be a kinyílt ajtón. Fuss, és kapaszkodj fel a fal tetejére, így nem lapít ki a kőgolyó. Ess le a túloldalon, menj végig, vedd fel a maszkot, húzd meg a kart a falon. Menj oda, ahonnan a kőgolyók indultak, fel a lépcsőn, majd végig a folyosón. Lődd le a bádogembert (csak a kék kövét lőve tudsz sebet ejteni rajta), mássz fel a kőre, a kötélen lengj át a karhoz, húzd meg. Menj ahhoz az ajtóhoz, amit az anim mutatott, bent vedd el a negyedik maszkot. Menj vissza az átjáró barlangba (ahol van a pengés csapda is, plusz a csontváz a földön). Megnyílt a kőfal, menj be.

Második pálya: Volcano

Fordulj rögtön balra, ess le, és tied a szerszámíj. Ennek segítségével tudod szétrobbantani a csontikat, bár a robbanó nyilakkal nem árt spórolnod. Vegyél fel mindent innen, húzd meg kétoldalt a karokat. Intézd el a csontikat, indulj el jobbra. Menj be az ajtón, lődd bele a csontit a lávába. Ugorj a jobboldali csúszós részre, kapaszkodj meg, oldalazz el a fejig, mássz fel, és fordulásos hátraszaltóval kapd el a kötelet. Lengj át a kapuhoz, fordulj balra, ugorj először a baloldali oszlopra. Ugrálj végig gyorsan, mert megégsz. Vigyázz a csontikra. A végén a központi részre ugorj, mássz fel a létrán. Vedd fel a kulcsot, menj ki innen, a meg nem gyulladt oszlopot használva. Használd a kulcsot a szembeni ajtóban, lődd le a denevéreket, húzd meg a kart. Csússz le a lejtőn, a közepénél ugorj egyet, hogy ne ess bele a lávába. Menj be az ajtón, fordulj meg, az ajtó felett húzd meg a kart, a másikat is, menj fel, és húzd meg a fenti kart megint. Menj vissza le a lépcsőn, be a kinyílt ajtón, vedd fel a kulcsot. Menj vissza a legelső terembe. Nyisd ki a záras ajtót a kulcsoddal, menj le, lődd a lávába a csontit, juss át a láván a már ismertetett módszerrel. A következő teremben jobboldalt látod a terem tükörképét, ez a láthatatlan oszlopokat is megjeleníti. Cél ezeken az oszlopokon átjutni a túloldalra. Ehhez a tükörképet használd segítségül. Ha kész vagy, a túloldalon húzd meg a kart. Most jön a poén: visszafele is át kell ugrálnod az oszlopokon. Menj vissza a főterembe. A csontikat tedd ártalmatlanná, menj be a kinyílt ajtón. Ugrálj végig a négyzeteken, mássz fel egy szintet. Itt a bal hátsó sarokba kell eljutnod. Ide csúszós részek tömkelege vezet, ráadásul még egy ellen is nehezíti a dolgod. Ha sikerült átjutnod, mássz fel a terem tetejébe. Innen már levadászhatod az ellent. Lengj át a három kötélen, húzd meg a kart. Menj vissza a főterembe (pár elég drasztikus ugrásra lesz szükség, töltsd fel magad előtte). A lávás teremből a bejárat fölötti részen lecsúszva lehet kimenni. Menj be a kinyílt ajtón.

Harmadik pálya: Mystique Maze

Jobb-és baloldalon vegyél fel mindent, középen a nyilakat. Menj be a középső szobába, lődd le a bádogembert. Be a baloldali ajtón, a kereszteződésnél balra. Húzd meg a kart, menj végig az előtted levő mindkét járaton, először balra indulj, majd szembe menj be. Vissza a főterembe, kinyílt a rácsos kapu, menj be. Egy nagyon szép helyre érkezel, itt az anim után húzd meg a fali kart a piros csíkban, robbantsd szét a csontit, öld meg az ellent. Ugorj át a láván, húzd meg a kart, lődd le a bádogembert, vedd fel az Uzi muníciót. Menj vissza, be az újonnan nyílt ajtón. Lődd le az ellent, beljebb a bádogembert. A kőtömb segítségével húzd meg a fali kart, lődd a lávába a csontit, majd a mögötted levőt is. A túlparton lődd le a bádogembert, vedd fel az Uzi muníciót. Menj vissza, a kinyílt kapu mögött húzd meg a kart, lődd le a bádogembert. Egy újabb kapu nyílt ki, menj oda. Mielőtt beleugrasz a vízbe, érdemes kicsalogatni a krokodilokat, és lelőni őket. Utána beleugorhatsz, vedd fel a nyilakat, ússz végig a járaton, mássz ki. Húzd meg a kart, menj az anim mutatta ajtóhoz, vedd fel a kulcsot. Menj a korábban látott kulcslyukhoz, melyet, egy rácsos kapuval egyetemben, sárga rács ölel körül. Nyisd ki a kaput, mássz fel. Menj be, vedd fel a Shotgun lőszert, robbantsd szét a csontit. A tetőn lődd le a három bádogembert. Lengj át a köteleken, menj be a jobboldali ajtón a két maszk segítségével. Menj be a zöld labirintusba, vedd fel a maszkot, és amit találsz. A maszkot használd a foglalatában, egy szobával beljebb vedd fel az Uzi muníciót és mássz be a kinyílt ajtón.

Mystique Madness

Húzd meg a két kart, menj be az oszlopba, és rögtön balra gyere ki. Menj be a kinyílt ajtón, ott húzd meg a kart. Megint húzd meg a két kinti kart, be az oszlopba, rögtön balra gyere ki, majd a fali ajtó mögött húzd meg a kart. Ezt tedd meg még kétszer, mire is a fali ajtó mögött nem kart, hanem kulcsot találsz. Vedd fel, menj ki az egytermes pályáról.

Mystique Maze

Menj be a mási ajtón, ezt szintén két maszkkal nyisd ki. Robbantsd szét a csontit, ugorj a vízbe, ússz be a jobboldali járaton, itt vedd fel a nagy medpakkot, és az első titkos hely a tiéd. Ússz be a másik járaton, húzd meg a kart, vedd fel a Shotgun lőszert. Mássz ki a vízből, be a kinyitott ajtón.

Mystique Madness 2

Itt is tedd ugyanazt, mint a Mystique Madness-ben. Így két kulcsod lesz összesen.

Mystique Maze

Menj vissza, át a köteleken. Nyisd ki a szembeni ajtót, vedd fel a drágakövet, lődd le a bádogembert. Menj vissza, be a másik zárt, majd nyitott ajtón. Itt is vedd fel a követ, menj vissza a pálya elejére, be az eddig zárt ajtón, ami mögött most a második titkos hely van, vegyél fel mindent. Menj vissza a Volcano pályára.

Volcano

A középső kapu melletti foglalatokba helyezd a drágaköveket, majd csússz le a kinyílt kapun.

Negyedik pálya: Underneath the Volcano

Lődd szét a csontikat és a bádogembert. Vigyázz, hova lépsz, sok a csapda. Mássz fel az ajtó melletti létrán, húzd meg a kart, menj be az ajtón. Lődd le a bádogembert, lökd le az oszlopról a csontit. Juss fel a terem tetejébe. Fent lődd le az ellent, és a két csontit. Menj be jobbra, húzd meg a kart, kerüld el a kőgolyókat. Futhatsz egyenesen előre, be a szembeni kinyílt ajtón, és a végén felugrasz a kőre, majd átfüggeszkedsz a következő terembe, itt függeszkedsz még egy sort, kicselezed a csapdát, és felveszed a kulcsot, majd visszamész. Másik esetben kitérsz a kőgolyó útjából balra, és a jobb kéz felőli ajtón mész be, meghúzod a melletted levő kart, átsietsz a láncok között, éppen bemész az ajtón, majd hátraugrasz, mielőtt az ajtó bezáródna (ezzel cselezed ki a csapdát), utána újból meghúzod a kart, bemész az ajtón, felveszed a kulcsot, és átfüggeszkedsz a következő terembe. Én az első lehetőséget ajánlom inkább, bár lehet, neked a második sikerül jobban.
Tehát, vagy az első vagy a második számú utat is választod, ugyanabba a terembe érkezel. Itt húzd meg a fali kart, mássz át a vizes terembe. Lődd le a krokodilokat, ess a vízbe, húzd meg a kart, menj vissza az előző terembe. Itt menj be a gyertyatartó mögötti terembe, húzd meg a két kart, a kulcsot használd a kulcslyukban. Menj vissza a vizes terembe, ugrálj át a köveken (a csapdákat hatástalanítsd úgy, hogy átugrasz felettük - az áramlat mindig visszasodor a terem elejére), lökd a vízbe a csontikat. A végén lődd le az ellent, a rád támadó csontit lökd a vízbe, a tűzszellemek elől ugorj a vízbe. Ha visszaugráltál ide a köveken, a hídon át menj be a terembe, húzd meg a jobb hátsó oszlop mögötti fali kart. Lődd le a két bádogembert, menj be a kinyitott ajtón, ugrálj végig a köveken a karig, vigyázz a karókra. Húzd meg a kart, ugrálj vissza, robbantsd szét a megjelenő csontit, a bádogembert lődd le. Ugorj a vízzé vált lávába, menj be a jobboldali ajtón, húzd meg a kart, kifelé kerüld a csontit. A másik ajtó mögött tedd ugyanezt. Mássz ki, lődd le a két ellent, és csússz le a nemrég még zárt ajtón. Vége.

Clau

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.