.....................................................................

Hollow Mountain

Készítő: Ian Smith (Marksdad)

Letölthető: 1Pálya. 2. Pálya. 3Pálya. 4. Pálya. 5. Pálya

Bontsd ki a 1Hollow_Mountain.zip-et, másold be a coastal.TOM-ot a graphics-wads könyvtárba, majd indítsd el a tom2pc.exe-t. Ott Add-hívd be a coastal.TOM-ot, majd Build All. Ha complete, akkor indítsd a játékot, és válaszd a Coastal páylyát. Ugyanígy járj el a többi részekkel is. Sajnos, mindig a New Game-ból tudod indítani a játékot.

'The Adventure of the Hollow Mountain'

Bontsd ki a 1Hollow_Mountain.zip-et, másold be a coastal.TOM-ot a graphics-wads könyvtárba, majd indítsd el a tom2pc.exe-t. Ott Add-hívd be a coastal.TOM-ot, majd Build All. Ha complete, akkor indítsd a játékot, és válaszd a Coastal páylyát. Ugyanígy járj el a többi részekkel is. Sajnos, mindig a New Game-ból tudod indítani a játékot.


A völgyben kezdesz háttal a zárt kapunak. A játék célja hogy kijuss rajta. Fuss előre a völgyben, rögtön három varacskos disznó ugrik neked. A völgy tartalmaz három medencét. Az egyikben van egy medi, a távolabbi bejuttat a hegy belsejébe. Egy rövid bejátszás belépéskor megsúgja hova kellene menned. Jó magasra, igaz? Először vizsgáld meg a kis medencét a sziklás domb mögött. Ne feledkezz el róla. Ugorj az arcos oszlopra. Láthatod hogy egy kis ajtó kinyílik. Ugorj le és fuss a már nyitott szobába. Az egyik kockán ott az uzi és töltények. Használhatod is a krokodilok ellen, ha kedved tartja. Vissza az 'arc oszlop'-ra, és nekifutással ugorj a balra levő oszlopra, majd újabb nekifutással a fal mellettire. Mássz fel a létrán. Hosszú ám. Amint túl vagy a fenti padló nyílásán oldalazz jobbra és ess le. Fuss a végéig és le a lejjebbi párkányra és juss az alsó mellvédre a végén. Húzódzkodj fel, csússz előre, ugorj / kapd el a következő mellvédet, és ismételd meg a manővert. Mássz fel az előtted levő falra, oldalazz jobbra, a következő platform tetejére. Fuss előre, ugorj / kapd el a peremet. Oldalazz jobbra, húzódzkodj fel és ugorj be a nyíláson a nagy leesés felett. Mássz előre, vedd fel a medit, és haladj tovább. Nézz fel, láthatod a kinyílást, mássz fel oda hogy megszerezd az első háromágú szigonyt. Menj vissza és ess le.
Most egy mókás rész következik, bár inkább csak próba szerencse. Emlékszel a kis medencére? Célozd be és ugorj le, oda bele. Jó szórakozást! De siess, mert lent időre zárul a rács. Amint lenn vagy ússz el az ajtó alatt, be a csatornába, kerüld el a krokit. Mássz ki, és előre, de bújj be a kis járatba, hogy elkerüld a golyót. Jobb, ha hozzászoksz, lesz még pár! Pihenésre nemigen lesz időd, amint odaérsz, észreveszed hogy ezt a települést bizony egy csomó krokodil lakja. Fuss keresztül rajtuk a kis folyosóba, ugord át a tűzgödröt, fordulj jobbra az alsó terembe. Lődd le a disznót, fuss a végéig, fordulj balra, gyűjtsd be a medit és fuss vissza a kis mélyedéshez, ahol a második trident található. Fuss ki a szabadba. A kis vízmosás végén belépsz a labirintusba. Könnyű, ha tudod, hogy kell. Egyszerűen fordulj mindig balra, amíg el nem érkezel egy nagyon hosszú, távolba vesző egyenes csatornába. Itt már ne fordulj balra, hanem haladj egyenesen a végéig. Az ajtó kinyílik előtted, ahogy megközelíted, és meglátod hogy visszaértél a nagyterembe, közel a kis medencéhez. És az előtted levő ajtó kinyílt.
Fuss át a medencén. Lődd le krokikat, ugorj bele, gyűjtsd be a cumót, és mássz ki a túloldalon. Lépj előre és ugorj vissza. Miután a két golyó elhaladt fuss tovább, fel a rámpára, kerüld ki a lejövő golyót valamelyik oldalról. Majd tovább a rámpán és fel létrán. Ugorj / közbe fordulj / kapd el a szemközti létrát és fel. Most következik a tűz puzzle. Ahogy bemész, egy bejátszás megmutatja az arcokat a plafonon. Meg tudod oldani? Rajta, nem kell megmondanom a választ! Csak hagyd figyelmen kívül a csábító gránátvetőt, ez egy gonosz csapda :) Ahogy odaérsz a következő terem bejáratához (az oszlopokkal) három csonti jön elő az üdvözlésedre. Itt nincs egyszerű megoldás, meg kell birkóznod az oszlopokkal, miközben elkerülöd az élőholtakat. Megérkezvén a túloldalra egy safety droppal lejutsz a nagy terembe, ahol fuss jobbra, és a még hátralevő ajtót nyitva találod. Le a lépcsőn a sötét kamrába. Ez elég egyértelmű feladat, de komolyan. Csak néhány ugrás / elkapás és hátra szaltó ami kell hozzá; kerüld el a csontit útközbe. Az utolsó ugrás / elkapás / felhúzódzkodás bejuttat egy folyosóra két disznóhoz. Lődd le őket és vedd magadhoz a következő tridentet. Mássz be a kis nyíláson a gödrös terembe. Egy golyó függ feletted. Ugorj előre a gödörbe, közbe a sziklagolyó megindult utánad. Ahogy a vízben vagy, ússz! Visszaértél a medencébe, ahol korábban a krokodilok voltak. Mássz ki és menj vissza a nagy terembe. Fuss vissza, és mássz fel az ajtóhoz, ami kivezet labirintusból. Fuss vissza, amíg elérsz a jobbkanyarhoz. Menj arra és beérsz egy szobába, ahol a kis bemászó hely egyértelműen felhívja magára a figyelmet. Mássz fel a platformra, gyűjtsd be a tridentet és ugorj, kapd el a nyílást. A túloldalán, a sarok mögött négy golyó várakozik. Hogy ne lapítsanak ki, egyesével kell triggerelni őket, úgyhogy óvatosan sétálj fel a lejtőn. Ahogy felérsz szaladj ki a friss levegőre. Odalenn a kinyilt kapu vár. Irány arra Lara!
-
A secretek helyei:

A második medencében a kezdő völgyben.
A kis település egyik tetején.
A labirintus egyik sötét sarkában (belépéskor fordulj jobbra ... ott lesz valahol!)
A mászós kamrába levezető egyik lépcsőn.

'Return to the Hollow Mountain'

Kezdésnél a völgy kapuja mellett állsz (ami már ismerős kell legyen, nem igaz?!). Fuss a medencéhez. Az alján néhány shotgun lőszer - biztos jele annak hogy egy shotgun van a környéken! Fuss a völgy szája felé és ugorj be a lukba (már nincs benne viz, mint a korábbi játékban). Mögötted, a partraszállásnál mélyen az árnyékban ott a shotgun. Fuss előre és fel az eltorlaszolt sarokban. Földrengéshang hallatszik. Mi történt? Odakinn a völgyben minden változatlan. De nézz jól körül. A táj módosult. Felmászva a frissen előkerült kőtömbre be tudsz jutni (néhány jól kivitelezett ugrással) a Hollow Mountain bejáratához (vagy kijárathoz, attól függ, honnan nézzük). Az utolsó ugrás a bejárathoz egy picit trükkös. Olyan szögben kell nekifutnod, hogy pont elugorj a baloldali fal mellett. Amint benn vagy ments egyet. Fuss előre, és két gördülő szikla jön feléd. Vagy rövid úton kimész, (ekkor meg kell csináld az egész futás / ugrás manővert újra) vagy megvárod, amíg az első szikla elhalad és azonnal átszaladsz a jobb oldalra hogy elkerüld a másodikat. Bármelyik módszert követed, már bejuthatsz az eltorlaszolt járat végébe. Jobb kézre a fal tetejénél van egy kis nyílás. Ugorj fel és mássz be. Bújj ki előre egy kissé tágasabb részbe, vedd fel a további shotgun lőszert majd előre, a belső kamrába. Mássz le, (shotgun kézbe) és használd a közeli vermet (vagy a kis csatornát) hogy előcsald a várakozó csontvázat. Derítsd fel a környéket; sok itt a látnivaló. Az első feladat a kék gyémánt megszerzése a távoli platform tetejéről. Egy sorozat nekifutásos ugrást kell végrehajtani kockáról kockára, AMILYEN GYORSAN CSAK LEHET, mert minden lépésed kőgolyókat indít el. Megszerezvén a gyémántot három csonti támad neked. Használd a közeli gödröt, vagy a csatornát hogy megszabadulj a társaságuktól. A következő gyémánt a szomszédos barlangban levő kis épület padlóján vár, csakhogy ott vannak a lángok. Mielőtt bemerészkedsz, lődd ki a deszkákat a víz körül; szükséged lesz rá hamarosan! Mássz fel az oszlopra a szobában és tanulmányozd a padlóból felcsapó lángok időzítését. Látnod kell néhány biztonságos területet. Ugorj az oszlopról az első biztonságos részre, és onnan tovább (csak helyből ugrásokkal) a gyémántig. Ahogy megszerzed két csonti jön elő, a lángok nem hatnak rájuk - ez egyike azon kevés előnyöknek amik a halállal járnak. Itt nincs vesztenivalód, irányozd be a medencét és sprint; remélhetőleg odaérsz, mielőtt az életed végigég. Gyűjtsd be a cumót a vízből, majd mássz ki és bánj el a rosszfiúkkal. Az ajtók a közeli épületben most nyitva vannak. Lépj be (közbe vedd fel a shotgun lőszert a gyeptégláról), mássz fel a falra, és egy nekifutással ugorj a közelebbi oszlopra (elég precíznek kell lenni, különben Lara elvéti). Majd futás / ugrás jobbra a lejtős oszlopra, ugrás hátra megfordulással hogy a második lejtős oszlopon landolhass, ahonnan szintén lecsúszol és ugrasz, megragadva következő oszlop peremét. Felhúzódzkodás majd nekifutással ugrás az ötödik oszlopra, csúszás / ugrás / elkapás a hatodikra. Most egy egyszerű helyből ugrás eljuttat a hosszú párkányra. Innen futás / ugrás / elkapás, utolsó oszlop. Most célozd be a kisebb felső párkányt a mini-hegyen (ne törődj a lejjebbivel a shotgun lőszerrel). Egy helyből ugrás megteszi. Ugorj tovább a lukba a hegy tetején. Odabent Lara vízbe esik. Ússz előre a csatornába. Két kanyar után eléred a harmadik gyémántot. A felszínre érve három újabb csonti köszönt. Öld meg őket, ahogy tetszik. Az utolsó ajtók is kinyíltak. Fuss el a megjelenő csontik mellett, be a sötét átjáróba. Fordulj balra, ahogy újabb kőgolyók gördülnek feléd és csússz le az átjáróba. A gravitáció és az általa okozott vízáramlat elintézi a többit.

A secret (revolver) az egyik gödör alján található, egy kis bemászós helyen. A hozzávaló lasersight pedig az első gyémánthoz legközelebbi épület tetején.


'Escape from the Hollow Mountain'

A pálya azon a ponton folytatódik, ahol a RETURN TO THE HOLLOW MOUNTAIN véget ért. Valójában néhány pillanattal korábban, amikor Lara megérkezik a csatornán a két krokodilhoz. Akik egyből nekitámadnak, de csak tartsd lenyomva az úszás gombot és így elúszol mellettük, ki a csatornából, ahol az áramlat már megszűnt. Két tárgy hever a vízi kamra padlóján (shotgun lőszer, kis medi). Legegyszerűbb kimászni és lelőni a krokodilokat mielőtt felveszed ezeket. Mássz fel az oszlop fölé, a lehető legközelebb a vízparthoz. Egy helyből ugrás, majd lépj hátra és jobbra. Nekifutással ugorj át a következő oszlopra, elkapva a peremét. Felhúzódzkodás után ugorj tovább a következőre, majd újabb ugrással kapd el a negyedik oszlop peremét. Nekifutás, ugrás és elkapás ismét. Felhúzódzkodás közben egy bejátszás megmutatja hova kéne menni, ha eléred az oldalt. Fordulj jobbra, és nekifutással ugorj a párkányra. A gyémánt mögötted lesz a szoba túlsó sarkába. Mássz fel a két nagy lépcsőn, majd ugorj átlósan a lejtős rámpa tetejére. Láthatsz egy létrát. Felmászhatsz, ha úgy tartja kedved (és valóban, a szoba tetejére vezet) de ez, egyelőre felesleges, a gyémánt nélkül, mert azzal nyitsz ki egy magasabban levő ajtót. Irány le a lejtőn, méghozzá sprintelve, mert egy sziklagolyó ered utánad. Fuss le a rámpán, fordulj jobbra és tovább a másik rámpán - a szikla továbbra is a nyomodban van. A második lejtő alján állj meg, vedd fel a gyémántot, majd ugorj a vízbe, mielőtt a golyó utolér. Ha csak lelógnál a peremen, az nem volna elég. Találj vissza a létrához, és ezúttal nyugodtan felmászhatsz. Amint fenn vagy, észrevehetsz egy másik létrát a mögötted levő falon. Innen ezt nem tudod elérni, csak egy módja van a továbbjutásnak, egy sorozat ugrás és csúszás a szoba kerülete körül. Az út meglehetősen egyértelmű, de ne feledd a csontvázakat a következő párkányon, és időzítsd jól a csúszásokat / ugrásokat. Az ugró / csúszó rész után eléred a magas oszlopról a tetejét, itt átlósan lépj hátra, majd normál sebességgel fuss le az oszlopról. Így biztonsággal landolsz a lenti párkányon. A lejtős párkányon kapaszkodásos oldalazással kell túljutni, eléréséhez egy oldalugrást kell végrehajtani. Végül egy csúszás, ugrás szükséges, hogy elérd a párkányt a létrával. Mássz fel, majd fuss és kapd el a kötelet. Lendítsd be, ugorj, kapaszkodj meg a csúszós platformon. Húzódzkodj fel, csússz le, ugorj, kapd el a csimpit. Ha elvéted, még hátra szaltóval visszaugorhatsz a csúszdára és ugrás, elkapás. Csimpizz el a végéig, majd fordulj és ugorj, kapd el a következő peremet. Egy csonti fog feltűnni egy párkánnyal odább. Egy párkánnyal azon túl, egy újabb platform, rajta egy ajtó. Ha rálépsz az előtted levő rácsra az ajtó kinyílik, de csak rövid időre. Ahogy kinyílik fuss és ugorj a csonti platformjára (remélhetőleg elkerülöd útközben, bár ha visszatöltöttem itt, nekem meg sem jelent) majd fuss és ugorj tovább az ajtós platformhoz. Fuss az ajtó felé, ugorj vissza és fogd meg a peremet, oldalazz balra egyszer, húzd fel magad és fuss előre, mielőtt az ajtó becsukódik. Amint benn vagy, fuss előre, majd azonnal ugorj vissza mielőtt a kőgolyó elkapna. Ne ácsorogj ott túl sokáig, mert a csonti az ajtón keresztül is el tud érni. Mássz fel és körbe a szobában amíg eléred a lépcsőt. Most egy T-alakú platform végén kell állnod. Egy rövid bejátszás megmutatja a kijáratot a tetőn. Fuss előre és fordulj balra a 'kulcslyuk' felé, ugord át útközben a megjelenő csontit. Tedd a kulcsot a zárba, fordulj meg és fuss vissza a kinyílt ajtón. Odabenn ott a shotgun és töltények. Tudod, mit kell tenni. Most mássz fel a létrán és ugorj a feljebb levő párkányra. Sétálj előre és nekifutásos ugrás. A hit megsegít. Egy láthatatlan platformon fogsz landolni. Húzd fel magad a semmibe. Milyen szép nap! Nézz körül, és láthatod a nyílpuskát és egy medit. Kövesd az ösvényt, ami egyre keskenyebb és sötétebb lesz, amíg-amíg beleveszik a feketeségbe. Nos, azért nem egészen. De vesztesz némi életet, mielőtt beesel egy nagy tüzes terembe. Hades Terme! Ne érintsd a padlót. Látszik hogy forró. Észreveszel egy kis kivezető folyosót, benne egy újabb kék gyémánt kulcs. Hogy oda juss át kell ugranod pár oszlopot, az egyiknek egy csonti van a tetején, a másikon pedig lángszóró. Először a legközelebbi oszlopra ugorj. A perem jobb hátsó sarkáról állj be az előtted levő oszlop irányába. Helyből ugorj (mikor leérkezel a lángszóró tüzelni fog) és MEGÁLLÁS NÉLKÜL fuss és ugorj tovább a következő oszlopra. A közelebbi peremén kell landolnod igy lesz elég helyed a következő nekifutós ugráshoz, hogy elkaphasd a szemben levő peremet. Ezen a lángoló oszlopon sem ácsoroghatsz sokáig, mivel a láng csak néhány másodpercre alszik el. Húzódzkodj fel és menj be szomszédos szobába és vedd fel a gyémántot és a robbanó nyilakat. Fegyverezd fel magad megfelelően. Vissza a Hades Termébe, ahol észreveheted a változást. Az oszlopok eltűntek, helyettük padló van, arcmintákkal. Robbantsd fel a két csontit, és ugorj a közelebbi arcra. A most következő rész elég trükkös. Ahogy padlót érsz, láthatod hogy a nagy láng a távolban (a túlsó perem alatt) eltűnt. De ahogy lelépsz az arcmintás négyzetről, elindítod az időzítőt, ami újragyújtja a lángot 23 másodperc múlva! Először jöjj rá az útvonalra, mielőtt végigmész rajta. Nézz fel a plafonra. Láthatod a biztonságos kockákat. A többi arc meg fog égetni. Sétálj a kockád bal első részéhez és vedd irányba a következő kocka közelebbi sarkát (amelyik balra a legmesszebbi a melletted levő sorban). Egy helyből ugrással odajutsz. Most (és innen mindent olyan gyorsan kell csinálnod, ahogy csak lehet) fordulj a szembeni négyzet felé (a bal kézre eső négyzet a következő sorban) és ugorj oda, azonnal ugorj a mellette levőre, aztán ugorj tovább az előtted levőre. Sétálj amennyire lehet, a bal első sarkába majd ugorj a következő négyzetre (a bal oldali a következő sorban). Sétálj a jobb első sarkába és ugorj az utolsó (felső) négyzetre, azonnal kerülj egy vonalba a párkánnyal és ugorj. Remélhetőleg mielőtt a nagy láng újragyullad! Ne feledd, gyakorlat teszi a mestert. Most helyezd a gyémántot a zárba, és juss be és le az előcsarnokba, ahol a motor vár rád. Kövesd az ösvényt, ugrasd át a vizet és fordulj balra az elágazásnál, ugrass ismét. A következő balkanyart ignoráld és haladj lassan jobbra, át a kerítésen. Óvatosan navigálj a mély vermeknél, majd fordulj balra, azonnal tarts a jobb szélre. Haladj fel a párkányra és használd a hegyesedő végét (megfelelő szögben) hogy keresztül repítsen a szakadék felett a túloldalra. Ha beleesel és túléled, nem tudsz kijönni. Fordulj jobbra és fel a meredek dombra. Ne aggódj a csontik miatt, csak figyelnek. Juss le a már ismerős völgybe, és jobbra át a nyitott kapun.
Viszlát Hollow Mountain!
Secrets:

Kapaszkodj meg, mielőtt beesel a Hades Termébe. Ahogy csúszol le, láthatsz egy nyílást előtted. Ugorj, kapd el, húzódzkodj fel.
A sötét veremben a második vizes ugrásnál balra.
A Hollow Mountain bejáratánál / kijáratánál. Használd a bikeot a feljutáshoz, ahonnan a két kőgolyó zúdult le.


'The Final Quest'

A pálya egy kis völgyben kezdődik. Sétálj előre pár lépést és lődd le a két scorpiót. majd a ninját, aki a völgyfal jobb oldala felöl a szakadékból közelit. Mássz fel a bal oldali peremén a völgynek és gyűjtsd be az uzi lőszert, majd fuss előre a völgy távoli végébe, fordulj jobbra és vedd fel a shotgun lőszert. Fordulj meg és fuss előre, le a kapuhoz, ami közeledtedre kinyílik. Bent fuss előre le a rámpán, és gyorsan ugorj le róla, akár jobbra akár balra. Egy kőgolyó gurul le és esik bele a sötét verembe a rámpa végén. A rámpa mindkét felén találsz felvenni valót (mindkettő scorpiókat szabadit el) és egy kapcsolót. Ez kinyitja a nagy ajtót az oszlopos terembe. Csak egy ajtó használható kezdetben. Lődd le a scorpiókat az oszlopon, majd futással ugorj a távolabbira a baloldalon. Innen futás, ugrás, elkapás a szemben levőre (észreveheted hogy mászható), majd ugorj le az alacsonyabb oszlopra. Fordulj az Orion Csillaga felé, és helyből ugorj az oszlop közepéről. Ha jól csináltad Lara a Csillag tetején landol, és elkerüli a környező padlót, ami halálos csapda! Vedd fel a Csillagot és helyből ugorva kapd el a mászható oszlopot. Ugorj vissza az alacsony oszlopra, majd ugorj és kapd el a falat. Mássz fel és lődd le a scorpiókat. Csússz le a lejtőn, bele a vízbe és ússz át a szűk nyíláson. Vedd fel az uzikat a túloldalon. Ússz tovább és le a középső járaton. Mássz ki a kis szobába és mássz ki vissza a golyós rámpás szobába. Vissza az oszlopos terembe, és láthatod, hogy a jobb oldali ajtó nyitva van. Sétálj fel a peremig, ugorj előre és kapd el a csimpit. Csimpizz az oszlopra, fordulj meg és lődd le a ninját a szoba bejáratánál. Vedd fel az első szemdarabot és csimpizz vissza. A következő ajtó jobbra kinyílt. Odabenn a szobában láthatod, hogy a plafon tele van golyókkal. Nincs egyszerű módja, hogy keresztül menj a szobán (sprintelve csak kilapulnál!), a legjobb ha a jobb oldalon próbálsz előre jutni, majd ugorj a központi kockára a mediért. Onnan nekifutással ugorj a kijárathoz. Lefele a lépcsőn két ninja támad rád. A sarok után még három tűnik fel a rámpa tetején, majd újabb három rögtön utána. A folyosó végén a golyós rámpás szobába jutsz (ezúttal utoljára). Most irány a terem távolabbi fele és lépj be a balra nyíló szobába. Menj előre a hídig és mássz fel a domb tetejére. A shotgun (secret) a túlsó oldalon, egy peremen lesz. Csússz vissza a hidra, menj át rajta, majd jobbra le a víz feletti párkányra. Sétálj a híd alá. Ugorj, és csimpizz át a túloldalára. Ess le és kapd el a nyílás peremét, majd húzd fel magad és gyűjtsd be a második Orion Csillagát. Ess a vízbe és ússz le a szűk csatornába. A végén vedd fel az uzi tárakat és ússz vissza. A második csatorna bejárata (amit már a hídról is láthattál) már nyitva van. Ússz be és vedd fel a második szemdarabot. Most ussz a hid alá és balra az utolsó csatornába. Ettől megnyílik egy kis szoba a vízszint felett. Mássz fel a létrán, és nekifutással ugorj a legközelebbi oszlopra. Visszaértél az első Csillag szobájába. Fuss / ugorj az ajtóhoz vissza az oszlopos terembe. Most már kinyithatod az ajtót a végén! De NE fuss elöre a rámpára. Ez csak egy lapos Larát eredményezne! Ehelyett fordulj és csússz hátra. Kapaszkodj meg a peremen, majd ess le és azonnal kapd el a lentebbi párkányt. Gyorsan húzódzkodj fel (három golyó tart feléd) és mássz be a kis járatba. A sarok után állj fel és mássz fel a falra. A teteje közelében ugorj / fordulj / kapd el a mögötted levőt; mássz tovább, majd ugorj hátra. Lődd le a ninját. Itt szükséged lesz minden tűzerőre. Ess be a következő szobába és lőj amíg mozognak! Egy medi van az asztalon, de sietned kell mielőtt a ninja ráteszi a kezét. További lőszert találsz a közelben. Amint a füst elül, fuss át a túloldalra, fel és a lejtős rámpához. Fuss rá. Haha, megvagy! Egy bizonyos szögben kell rálépned, majd azonnal visszaugrani valamelyik oldalra. Egy golyó tör be a szobába és végül az asztalnál állapodik meg. Odafenn a rámpa tetején három ninja lövöldözik rád. Gondoskodj róluk, majd csimpizz a jobb oldali falnál levő oszlopra (ahol az egyikük volt mielőtt hidegre tetted) . Innen már láthatod a harmadik Orion Csillagát. Csak egy nekifutásos megkapaszkodós ugrásra van szükség.
Sok szerencsét!

'Frozen'

Egy labirintusban kezdesz. Az ajtók, amint lokalizálod őket, kinyílnak egy időzítős kockával /körkörös irányultsággal és meg is vannak világítva/. Gyorsnak kell lenned, hogy erről a kockáról elérd az ajtókat mielőtt bezáródnak, úgyhogy ismerd meg az utat előre. Amint túljutottál, aktiválnod kell a kapcsolót a jobb oldali távoli /a bejövés felöl nézve/ lejtős sarok tetején, és egy mumi van az oszlop tetején.
Az út egy magas vizes kamrába vezet, ahonnan a víz alatti labirintusban van a mumi termében levő dupla szárnyú ajtó kapcsolója. Ebben a szobában megtalálod a nagyterembe vezető ajtó kapcsolóját, amiben a három kötél van. A vízben, egyenesen úszva megtalálod. A köteleken lengéseket teljesítve kinyithatod a kivezető ajtót. Megérkezvén a nagy jégkamrába, aktiváld a kapcsolót MIELÖTT felveszed a Csillagot. Ha nem így tennél akkor sajnos nem tudnál tovább jutni. Az utolsó szobában három időzítős ajtó van. A harmadik /a leghosszabb futással/ az igazi kijárat. (Más, és más lépcsőfok nyitja fent az ajtókat.)

Fordította: Akci
Végigvitte, és itt-ott belejavított: OBig

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.