Fortresse
Készítő: Bibi Phoque
Letölthető: Innen
Másoljuk a script.dat fájlt a főkönyvtárba, az uklogo.pak-ot a Data, a coastal fájlokat a graphics--wads könyvtárba. Indítsuk a tom2pc.exe-t, ADD gombbal hívjuk be az catacomb.TOM fájlt, majd Build All. Ha késsz, indítsuk a játékot.
Menjünk, amerre tudunk, az oszlopra is jussunk fel, majd a kúszójárat után
a lecsúszó résznél ugorjunk szembe elkapva a rést a sziklában. Oldalazzunk
balra, majd haladjunk a növénnyel takart ajtó át ki a szabadba. Ott fel a
lépcsőkön, majd jobbra kiugorva a laposabb platformra, és onnan is tovább,
fent egy teremhez érünk. Menjünk be a kinyílt ajtón, majd balra ugorjunk rá
a mintás lapra, és vegyük fel a shotgunt is. Csaljuk a szakadékhoz a csontit,
és lőjük bele.
Menjünk vissza, fel a lejtőn, a golyó csak akkor indul el ha a mintás padlólapokra
rálépünk. Fent vegyük fel a coltot, lent ugye felvettük a távcsövet? Persze
kispisztollyal is szétlőhetjük a deszkákat a kúszórésben és felvehetjük a
fáklyát. Dobjuk ki, így kimászva újra a mienk Gyújtsuk meg és vele a kötelet
is. Menjünk be az újonnan megnyílt szobába, és mienk a kulcs egyik fele. Menjünk
egészen vissza, ahol az első növény takarta nyílás volt, és most ugorjunk
át szemben, majd jobbra fordulva egy újabb vízhez érünk. Ugorjunk a vízbe,
és a résen keresztül ússzunk be egy barlangba. Menjünk jobbra, vegyük fel
az Ornate Handle-t, és lépjünk rá itt is a jelre. Jól jegyezzük meg ezeket
a jeleket, mert még nagy szükségünk lesz rá. Kinyílt a középső ajtó, másszunk
fel a létrán, egy hátraugrás után visszaérünk, ahonnan elindultunk a vízhez.
Most ne ugorjunk bele a vízbe, hanem menjünk fel a lépcsőkön, és az összeillesztett
kulcsunkat tegyük a helyére. Menjünk fel a jobb oldali lépcsőn, fent vegyük
fel a cuccokat, és a kék kristályt, majd vissza a jelekhez, és csak arra a
két jelre lépjünk, de abból mindegyikre, amelyeket eddig is láttunk. (0-2
és madár-3 van) Kinyílt a lépcsővel szembeni járat. Menjünk először jobbra,
a dobozok mögötti járatban lépjünk a más színű padlólapra, majd vissza balra.
Sajnos hiába minden nem tudunk odajutni a kulcshoz. Ehelyett óvatosan essünk
le, csússzunk bele a vízbe. Kimászva menjünk be jobbra a kis járatba, használjuk
a kék kristályt, majd továbbhaladva elérünk egy nagy terembe. Menjünk körbe,
inkább jobbra, felugorva a tömbre és onnan tovább a szembeni járatba is úgy
ugorjunk be. Most egy piszok rohanás lesz, a golyók elöl. Egyfolytában rohanjunk,
míg a legvégén egy csúzdánál, egy kötélre ugrunk, majd onnan tovább egy létrára.
A következő teremben először jobbra menjünk a kúszórésben, majd, ha átváltottuk
a víz tüzességét, akkor vissza, így átjutunk a túloldalra, egy mérgezett nyilakat
lövő teremig. Ott is jussunk át a szemközti kijárathoz, ott vigyázzunk a kőre
ismét, majd egy kúszójárat, kis létrázás után végre a felszínre érünk. Menjünk
le a vízhez, az első járaton ússzunk be, ahol krokik támadnak ránk. Kiúszva
jobb oldalon ugorjunk rá a mintára, majd baloldalon jussunk egészen fel. Egy
helyen a barna színű liános falra kell ugranunk, de egészen a bal oldalára,
a sarok mellé ugorjunk. Fent ugrás a járatba, de mindjárt vissza is, amíg
a szikla legördül. Majd ne törődjünk a csontival, futás a feszítővasért, és
onnan is ugorjunk, fel, így végre robbanó nyilunk is lesz a csonti ellen.
Bár ha revolverrel, irányzottan fejbe lőjük, leröpül a koponya, és azután
nem lát minket. Jussunk ki, és ússzunk be a másik járaton is, és mienk a csillag,
amit a szárazon felmenve, (fent a téren a víz felé ugorva mienk a gránátvető)
a fent teremben használjunk. Felmászunk a létrán, majd a terem bal oldalán
hátraugorva, egy pillanatra eleresztve a ctrl-t és jobbra oldalazva, újabb
terembe jutunk. A skarabeusz mintánál essünk le, csúszás közben ugrás a pengéknél,
és végre felvehetjük, amit már láttunk. Jobbra forduljunk, egy ugrás, és vége
is a pályának.
OBig
Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.