.....................................................................

Egyptian Mythology Saga

Készítő: Luis Martins

Letölthető: Innen: 1. pálya. 2. pálya. 3. pálya. 4. pálya. 5. pálya.

Csomagoljuk ki sorban a level01-.09.zipeket, és a bennük levő level01.tr4-level09.tr4 fájlig másoljuk be a data könyvtárba. Az utlosó zipben levő script, és English. dat, és Strings.h fájlokat a főkönyvtárba, és a data könyvtárban levő uklogo.pak-ot a data könyvtárba másold, és indíthatod a játékot.

1. Road to Echnaton's Tomb

A baloldali medence mellett rántsd le a fali kart, majd a vízben balra tartva egy vizi növény tövében vedd fel a Horseman's Gem-et, amit az emeleten használhatsz. A következő teremben lődd szét a deszkakerítést, és a vízben újabb kristályt vehetsz fel. Most a másik irányba indulj, le a létrán és húzd ki a tömböt a falból, told el oldalra, bent húzd meg a kart, ami a bejövetelkor szemközti széles nagy rácsot nyitja. Az árkádok alatt ugrálva juss el az új terem túloldalára, és keresd meg a vízben, az újabb kristályt, de előtte még a Guardian key is ott lapul. Visszaérsz a főterembe, menj egészen hátra, és használd mindkét Horseman's Gem-et. Bemenve ugorj át szemközt, és told be a tömböt teljesen. Irány balra, ott is told ki teljesen a tömböt, majd a vízben újabb kristályt szedsz fel. Irány vissza, a folyosó végén balra a legutolsó követ is nyomd be teljesen, éls középen a létrán felmászva vedd fel a nagy medipackot, és kinyílik a vizes terem sarkában a rács. Ott használd a gem-et, majd irány a víz. Balra tartva vedd fel a nyílpuska lőszert, akkor kinyílik szemben a rács. Új terembe érve újra a vízből vedd fel a lőszert, kinyílik az egyik rács, majd a folyosón rántsd le a fali kart, egy másik rács is kinyílik így. Azon a folyosón, a jobboldali 3. kockát nyomjuk be, és teljesen balra is ütközésig, akkor kinyílik a belső rács is. Fent az emeleten a vázák cuccokat rejtenek. Bent fel a lépcsőn, majd egyenesen és balra a kis medencébe. Kiúszva egy kart húzunk meg, ami az előző terem egyik lépcsősorának a végén nyitja meg az ajtót. Bemenve balra a hátsó folyosón húzunk meg egy kart, ami a túloldalon nyit egy nagykaput. Ott is keressük meg a medencét, és a ráccsal szemben ússzunk be. A fali résben megkapaszkodva csimpizzünk oldalra, és húzzuk meg a kart. Most már beúszhatunk a kinyílt rácson át. Egy újabb terembe érünk. Vajon mi mást tehetnénk, mint újra a vízbe ugorva, kimászva újabb kart húzunk meg. Menjünk egészen vissza a hátsó folyosós terembe, ahol egy nagykapu még zárva volt. Most már nyitva van az is. Lent másszunk fel a létrán, és egy fordulásos hátra szaltóval kapjuk el a potyogós platformot, felhúzódzkodva rántsuk le a fali kart. Azért ugorjunk át középre is a fáklyákért. Menjünk vissza a főkapuhoz, ott újabb ajtó nyílt meg. Menjünk le a lépcsőkön, majd egy kúszórésben a 2. Gem is mienk. Használjuk is a nagykapunál. Bemenve jobbra fent egy kúszórés, majd a baloldali tömböt kihúzva egy kart találunk. Fent az emeleten kinyílt a jobb oldali rács. Bemenve menjünk át a víz túloldalára, vegyük fel a Guardian Key-t majd használjuk is, ahol bejöttünk, a magasabb emelvényen. Kinyílt a víz alatti rács. Kiúszva menjünk fel a lépcsőkön, kúszórés, majd a jobb oldalon, az emeleten toljuk teljesen be a tömböt, újabb kúszórés, újabb úszás után nincs más dolgunk, mint szemben a nagykapu felé menni, és vége is az első pályának.

2. King Echnaton's Tomb

A jobb sarokban menjünk fel a létrán, és húzzuk meg a kart. Kinyílt a rács. Menjünk be, és a jobb elágazással szemben nyomjuk be a tömböt. Visszamenve kinyílt a jobboldali rács. Szétlőve a vázát, a túloldalon nyílt meg egy rács. Másszunk fel, vegyük fel a távcsövet. Újabb rács nyílt ki. A vizes teremben menjünk fel az emeletre, ugorjunk át középre, és másszunk fel a falon, így mienk az Eye Pioece egyik fele. Vissza az elágazásokhoz, a kar meghúzása után az utolsó rács is kinyílt. Futás közben ugorjunk fel, így elkerülhetjük a golyót. Először egyenesen haladjunk, húzzuk meg a kart, majd vissza a másik irányba. Elérünk egy terembe, ahol mindkét oldalon lőjük szét fent a vázákat, és húzzuk meg a kart, ami a rácsot nyitja. Kis kúszás, jobbra csimpizés, újabb kúszás után, a következő terembe a bal szélső szobornál jussunk fel az emeletre és vegyük fel a Cartouche-t, amit a bejövetelünk melletti folyosón használhatunk. Bent egy kart húzunk meg, ami egy rácsot nyit ott, amerről bejöttünk. Irány a víz, a túlsó teremben lépjünk rá mindkettő zöld lapra, majd vissza az előző terembe. A lépcsőn kinyílt a baloldali rács is, menjünk be, és vegyünk fel mindent. Menjünk tovább fel a lépcsőn, visszaérünk az kúszórésbe az elágazáshoz, majd egy kis szurdokban haladunk, ott a végén ugorjunk balra, az újabb kúszóréshez, majd lent felvehetjük az első csillagot. Továbbhaladva elérünk egy kék színű aknához, ugorjunk bele a vízbe, egy helyen ki tudunk kapaszkodni. Szemben a sarokban a tömb tolható. Told be párszor, majd a másikat is balra, és a secret-ben felveheted a revolvert. (akci) Jussunk át a túloldalra, használjuk a csillagunkat, ne foglalkozzunk most a tuaregekkel, hanem először balra, majd jobbra menjünk, vegyük fel lent a Cartouchet, és igyekezzünk az első rácson bejutni. Ha bent vagyunk, akkor már nyírhatjuk őket. Használjuk szerzeményünket, majd menjünk a következő rácshoz, egy kis úszás után egy kar meghúzásával kinyitjuk a csillag foglalatával szembeni rácsot. Az elágazásnál a kúszórés felé menjünk, majd az újabb csillag felvételével a másik irányban is kinyílik a rács. A szobor elhúzása után újabb kar, majd a szobornál újabb rács nyílik ki. Vegyük fel útközben egy újabb Carouche egyik felét, majd a kúszórés után csimpizzünk át balra, és visszaérünk a vizi elágazáshoz, ahol a két szemnél tudunk most kimászni. A folyosó végén toljuk be a tömböt, és fent húzzunk rajta egyet, így visszamenve az első beugróhoz, szabaddá vált egy létra. Fent most már be tudunk menni a nagy terembe. Lépjünk rá mind a 4 sarokban a skarabeuszmintás padlólapra, majd irány a víz. Vegyük fel a járatokban a cuccokat, majd az elsőbe még egyszer ússzunk be és mienk a Cartouche. Menjünk egészen vissza, ahol láttuk a foglalatát, a vizi elágazásnál egyenesen ússzunk át, majd a rúdon jussunk fel, és vegyük fel az újabb csillagot. A nagyteremben kinyílt a nagykapu, majd a vízben szétlőve a vázát beúszhatunk az újabb járatba. Balra tartva egy terembe érünk, ahol használhatjuk a csillagunkat, majd jobbra körbekapaszkodva újabb elágazáshoz érünk. Balra a plafonon átkapaszkodva egy kar, majd az elágazásnál újra balra menve az egyik beduin egy újabb Cartouche-t hagy ránk. Toljuk a szobrot az ismerős mintázatú padlólapokra, és visszamenve a halálfejes folyosó felé használjuk a Cartouche-t. Kinyílt az utolsó ajtó is. Bent vegyük fel a Piece másik felét, és használjuk a csillagunkat. Menjünk egészen vissza a nagyteremig, ott kinyílt jobbra egy rács. Bemenve csimpizzünk át a plafonon, majd balra a kúszórésben felvehetjük az újabb csillagot, majd továbbhaladva a törött Cartouche másik fele is a mienk. Visszaérünk a nagyterembe, használjuk a csillagot, majd végigmegyünk még pár termen, az egyikben az összeillesztett Cartouche-t, majd a pálya végén a Piece-t használjuk.

3. Nofretete's Secret Garden

Mindjárt egy óriás skorpióval kell megküzdenünk, és mivel elég kevés medipackot lehet felszedni a pályákon, ügyesen végezzünk vele, és utána a madárral is. Én a ferde oldalfalon ugráltam előre-hátra, és közben lőttem ezerrel. A madárral meg úgy szoktam végezni, hogy alászaladok, akkor nem bombáz, és az END gombbal pördülök mindig, és közben lövöm ezerrel. Ha ügyes vagy, semmi életerőt sem vesztesz. Juss fel a platformokon, majd egy kis futás a potyogó padlón, néha csimpi a plafonon, míg végre leránthatod a fali kart. De esés közben egy fordulásos hátra szaltóval kell elkapnod szemben a fali létrát. Egy kapcsoló, majd visszaérsz, ahonnan elindultál. Egy piszok tüzes szellem ered a nyomodba, igyekezz bejutni a kinyílt ajtón, és pár ugrás után lezuhansz a vízbe. Ott az egyik járatban egy kar, majd a másikban a továbbjutás vár. Kimászva keresd meg a két oroszlánfőt, lődd szét őket, majd a vízben ússz be a kinyílt ajtón. Újra vízi elágazás lesz, az egyikben egy lerántható fali kar, a másikban felveheted a kék gyémántot, amit kint az egyik oszlop oldalán tudsz a helyére tenni. Most a kis vízben nyílt ki egy ajtó, ott is egy fali kar, majd a következő ajtó után a két ellenség egyike egy újabb kék gyémánttal ajándékoz meg, és a másik kis vízben Tied a Pharos Knot is. A főterem másik oszlopán használd azt is, majd újra irány a kis víz, újabb kékgyémánt, és újabb Knot lesz a Tied. A főteremben az egyik oldalon a balról második kőtömböt kihúzva szintén egy Pillar a jutalmunk. Most menjünk fel ott balra a lépcsőkön, óvatosan lépjünk rá a potyogós padlóra, de mindjárt ugorjunk is vissza, és ha lehullott, akkor a szemközti létrán ereszkedjünk le. Lőjük szét a ládát oldalt, és végre felvehetjük a tekercset. Használjuk a 2 Pillart, majd a túloldalon másszunk fel a létrán és helyezzük a tekercset a helyére. Lent megnyílt egy ajtó, bent egy kar, mire a másik is kinyílik, és egy új helyszínre érkezünk. Fokozatosan menjünk felfelé, menjünk be minden helyre. Lent nyírjuk ki a két őrt, majd középen menjünk be a kinyílt ajtón, húzzuk meg a kart, és vegyünk fel mindent mindenhol, a tüzes szellemeket csaljuk le a vízhez. A másikban is húzzuk meg a fali lyukban a kapcsolót, ami lent, hátul a vízben nyitja ki a rácsot. A másiknál ne felejtsük el a vázát szétlőve felvenni a feszítővasat. Bent egy vízi kar van, ami legfelül nyitja a 3-as kaput. Bent szemben középen lődd szét az oroszlánfejet, majd menj a kapun kívül két oldalon az ajtókhoz, és a feszítővassal nyisd ki őket. Az egyikben egy kar, a másikban egy oroszlánfej van, de ott vigyázz, ugorva menj, nehogy az összes potyogós padló leessen, mert nem tudsz visszajutni. Kinyílt bent szemben a rács, felveheted az újabb kulcsot. Most irány a lépcsősorral szembeni folyosó, és megint egy újabb hatalmas terembe jutsz. Lődd ki az összes vázát, így lent a vízben kinyílik az egyik ajtó. Ott egy kar, majd irány a part, ott is egy fali kar, megint a víz, és így tovább, míg egy újabb Pharos Knot a Tied. Használd is, az egyik kék gyémánttal együtt az oszlopokon. Ha valahol a folyosón nem tudsz továbbmenni, tolj egyet a tömbön. Irány a legutolsó vizi kapu, majd most a másik irányba menve használhatjuk a Golden Serpentet. Vízzel lesz tele a terem. Ússzunk jobbra, egy kar, majd kint amerről jöttünk újabb fali kar, majd ismét a vízbe, de most balra ússzunk. Kiérve a lejtőnél vége is a pályának.

4. Nofretete's Lost Palace


Egy kis ugróiskolával kezdődik a pálya. Ha leértél nézz vissza a lecsúszós részhez, és lődd szét az oroszlánfejet. Lent a korláthoz lépve a nagyteremben szemben is tedd ugyanezt. Ugye óvatosan bántál a nyílpuskalőszerrel? Másra ne használd. A résnél csimpizz balra, és húzd meg a kart, és persze lődd szét a másik oroszlánfejet is. A lecsúszós résznél előbb lődd szét lent, a vázát, az nyitja az ajtót. Az első ajtó mellet told be a tömböt, majd menj tovább, és egy másikat húzz ki, és teljesen told el oldalra, így visszamenve tolhatsz még egyet az előbbin, és egy másikat is kitolhatsz a jobboldalon. Azt is húzd el, és menj be. Kis ugribugri karok húzogatása után megleled mindkét felét a kulcsnak, előbb az Ornate Handle-t, majd a Hathor Effigy-t. Leérsz végre az alsó terembe, a csontikat csald hátra és a shotgunnal lődd a mélybe. Keresd meg a kulcsok foglalatát, illeszd össze, és használd. Újabb ugribugri, majd egy kar, és látjuk, hogy újabb ajtó nyílt meg. A következő kis teremben feszítsd ki a csillagot a falból, és rántsd le a fali kart. Újabb ajtó nyílik ki erre. Ott is egy kart kel lerántanunk, mire kint emelkedik ki egy tömb, amire felkapaszkodva, a potyogósokon keresztül eljutunk egy nyomógombhoz, ami újabb ajtót nyit ki. Ott is egy csillaggal leszünk gazdagabbak, majd kint a szobrok mögött használhatjuk is mindkettőt, így a legutolsó teremben a rács mögött végre mienk az első Pharos Knot. Hátul jobbra egy vízi alagút után meghúzol egy kart, majd az alsó szinten jobbra kinyílt egy ajtó. Csimpizz körbe és rántsd meg a fali kart. Továbbmenve újabb csimpi, és ugróiskola, majd visszafordulva kicsit, a váza mellett felveheted a másik Pharos-t. Irány tovább a vízben a létra felöli oldalon kinyílt egy rács, bent egy kar, majd a másikban ugyanez, akkor kint nyílt meg egy rács. Bent is egy kar, majd a vízben kinyílt egy ajtó , és egy másik Pharos a Tied. Használd a két előző Pharost, és lent az utolsó vízi járatban egy kék gyémánttal leszel gazdagabb. Irány fent az a terem, ahol az első csillagot találtad, ott lődd szét a vázát a vízben, majd az első ajtó mögött újabb gyémánt, a másik mögött használhatod is mindkettőt. Előtte jobbra egy vízi kart húzol meg persze. Most irány, kint szemben, kicsit balra megnyílt terem. Ott szemben fel tudsz kapaszkodni, egy kar, majd a vízben még egy, és a másik vízi kapu is kinyílt. Ott kikapaszkodva még egy kart húzol meg, ami kint a főteremben nyitja a leghátsó nagy kaput. Bent indulj el balra, futás, ugrás a potyogó platformokon, ne felejtsd el a beugróban a gombot megnyomni, mert köteleket ad a továbbjutáshoz. Juss el a kötélen a középső nagy oszlopra, onnan a potyogókon a gombhoz, és nyomd meg. Ugorj a vízbe, ússz át a víz alatti folyosón, és az elágazásnál jobbra a kinyílt ajtón át, húzd meg a kart, majd vissza az elágazásig, és ott fel. Ott is van egy kar, amit most már a víz alatt meg tudsz húzni. Ússz be mindkét járatba, az egyikben kis lőszerutánpótlást, a másikban pedig az egyik tekercset találod. Látod melyik ajtó nyílt ki, menj oda, és használd a Pharos Pillart, majd vissza az utolsó ajtóhoz, ahol eddig egy zárt ajtó maradt, és Tiéd a második tekercs is. Vissza a köteles terembe be a vízbe át a túlsó partra, irány a nagykapu, és vége is a pályának.

5. Nofretete's Dark Temple


Menjünk fent körbe és húzzuk meg a kart. Keressük meg a nagyobb medencét, és a baloldali járatba ússzunk be. A kisebb medencénél kinyílt a nagykapu. Bent, mielőtt a vízbe ugranánk jussunk el fent a fehér tömbhöz, nyomjuk be, és tegyük a helyére a tekercset. A vízben vegyük fel a Pharos Pillart, majd a vízben jussunk ki, és vissza a kis medencéhez, ahol újabb ajtó nyílt ki. Bent kapaszkodjunk körbe, majd lőjük meg fent a harangnyelvet, az nyitja ki az ajtót. Újabb csúszás, plafonon csimpi, és megint ugribugri után kifeszíthetjük a falból az első csillagot. Újabb idegtépő ugribugri után kiérünk végre. A nagymedencénél is találunk egy bezárt ajtót. Nézzünk fel, ott is egy harangnyelvet látunk. Ügyesen lőjünk bele egyet, addig hátrálva amíg a lézertávcsőben látjuk. Takarékoskodjunk a nyílpuskalőszerrel. Bemenve az ajtón nekifutásból ugorjunk, és kapjuk el szemben a peremet, oldalazzunk oldalra. Lecsúszás, újabb ugribugrik után, fent egy taposókapcsoló nyitja a létra feletti csapóajtót, de időre megy a rohanás. Egy nagy terembe érünk, fent hátul egy kis üregben lent egy taposókapcsoló nyitja a felnyíló platformot, amin függeszkedve, elengedve a lecsúszós részre érünk, így lejutunk a még bezárt csapóajtóhoz. Jobbra előre kapaszkodjunk fel, lőjük szét a vázát, majd lépjünk a taposókapcsolóra, és igyekezzünk vissza a kinyílt vízi ajtóhoz. Újabb csúszás, ugribugri után oldalazzunk teljesen balra a létrán, majd hátra ugrás, és a rács előtt kifeszíthetjük a falból a második csillagot is. A rácsot fent az oroszlánfej szétlövése nyitja. Ugorjunk balra a lecsúszós részhez, oldalazzunk jobbra. Menjünk balra fel, újabb taposókapcsoló, és végre visszaérünk a kismedencébe. Menjünk ki a nagy piramishoz, és egy keskeny kis vízben, az egyik járatban húzzuk meg a kart. Visszaérve a nagy medencébe, ússzunk át a másik kis medencés terembe, ott kinyílt az ajó, és használjuk a Pharos Pillart. Látjuk, hogy a piramis oldalánál kinyílt egy kis ajtó, ami egy zöldes terembe vezet, ott használjuk a másik tekercsünket, óvatosan elkerülve a középen levő tüzes szakadékot. Kint a piramis oldalán az oldalteremben is van egy épület, ami körül víz van. Ott nyílt meg egy rács, és bent egy vízi kar meghúzása után az épület egyik ajtaja nyílt meg. A tűzköpő előtt menjünk le a vízbe, mert nyílpuskalőszert vehetünk magunkhoz, ami még kelleni fog, és a túloldalon ki tudunk menni az épületből, ott nincs tűzköpő. Menjünk vissza a túloldalra, húzzuk ki a tömböt, majd vissza a másik oldalról, és a tömb mögött húzzuk meg a kart. Most már a csillagokat is tegyük a helyükre mindkét oldalon, így kint egy gombot, és egy kék kristály találunk. Irány a nagymedence, ott kinyílt a rács a vízben. Ott balra tartva egyenesen egy kart húzunk meg, ami az ellenkező irányban nyit egy rácsot. Közben a cuccokat is vegyük fel. Kiérünk egy újabb vizes terembe. potyógó platformokon jussunk el a kihúzható kőtömbig, majd mögötte újabb potyogósok, egy taposó kapcsoló, ami a nyomógomb melletti ajtót nyitja. Nyomjuk meg a gombot, majd újabb ugribugri, látjuk a földön a taposó kapcsolókat, igyekezzünk át a tűzköpő előtt, ha gyorsak voltunk, felvehetjük a kis medipackot, ami egy újabb taposókapcsolón van. Vissza az első tűzköpőhöz, ami most már nyugszik, ugorjunk a létrára, oldalazzunk balra, és rántsuk le a fali kart, ami fent nyitja az ajtót. Ott fent, kis ugribugri után a helyére tehetjük a kék kristályt, majd mellette lent miénk a Pharos Knot. Továbbmenve, újabb nehézségek várnak ránk, plafonon csimpi, és egy újabb fali kart kell lehúznunk, utána fordulásos hátra szaltóval kell elkapnunk a létrát, majd végre visszaérünk a vizes terembe. Ott kinyílt a harmadik ajtó is, csúszás, ugrás sorozat következik, majd úszunk kicsit a vízben, és miénk a Hathor Effigy, majd utána elérünk egy új helyszínre. Kimászva a vízből menjünk fel, és keressük meg az oszlopok mögött a kart, és húzzuk meg, ami a vízben nyit ki egy ajtót. Másszunk fel a létrán, és vegyük fel az újabb kék kristályt. Utána vissza, ki a vízből és másszunk fel a létrán, de előtte a létrával szemben a kis beugróban lépjünk rá a taposókapcsolóra, ami fent egy kis felnyíló platformot nyit, amire a létráról tudunk hátraugrani. Toljuk a szobrot a bal, és jobb oldali jelekre, majd menjünk be a baloldalon kinyílt rácson. Tegyük a helyére a Pharos-t majd irány a teremben kinyílt ajtó. Jussunk át a középső emelvényre, ott lent húzzuk mindkét jelre a szobrot, így kint kinyíltak a vízi csapóajtók, az egyikben egy kék kristályt, a másikban a kulcsunk másik felét találjuk. Ugorjunk onnan át a létrához, most már nincsenek ott a tüskék, majd fel az emeletre. Tegyük a helyére a tekercset, és az összeillesztett kulcsunkat is, majd a következő teremben csak a fejet ábrázoló lapokra lépve bal, és jobb oldalon a kék kristályokat is. Középen kinyílt az ajtó. Bent találunk újra egy betolható tömböt, toljuk is be teljesen, majd a kúszórés után húzzuk meg a kart. Újabb csúszások, taposókapcsolók után leérünk egy terembe. Addig ugráljunk, amíg a túloldalon kiérünk. Ha ugrás közben előrefelé nyomjuk valamelyik kurzort, akkor oldalra is haladunk, de közben NE nyomjuk a ctrl-t. Menjünk fel a lépcsőn, húzzuk meg a kart, és a kinyílt rács mögött az újabb terem túloldala a vége a pályának.

OBig

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.