.....................................................................

Diamonds Raider

Készítő: Jean Lassure

Letölthető: Innen

Csomagoljuk ki a voleuse.zip-et, majd a benne levő lerat. fájlokat a graphics wads-ba, a scripteket a főkönyvtárba, az uklogo.pak-ot a Data könyvtárba másoljuk. Indítsuk el a tom2pc.exe-t, hívjuk be, az Add gombbal a lerat.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indíthatjuk a játékot.

Review:

Jó kis pálya ez is, egy csatornában kezdünk két krokodillal, majd az első gyémánt megszerzése után, egy városrészben játszódik a történet. A feladat, megszerezni a gyémántokat, én 9-et találtam, és 3 secretet. 2 krokodil, pár katona, és a végén 2 denevér nehezíti az utunkat. A feladványok nem nehezek, pár ugrás, és egy kis tömbtologatás, és persze az ajtót nyitó karokat is meg kell találnunk. Hozzáadott hangok nincsenek, viszont jók a textúrák, és bugot sem találtam benne.

Leírás:

Mindjárt rántsuk elő a fegyvereket, és lőjük le az első krokodilt. Menjünk a jobboldali járatba, és ahol felállunk, szintén fegyvert a kézbe, mert egy újabb jön. Jobbra egy kis medipackot, balra egy kart találunk, húzzuk meg. Visszafelé másszunk fel a létrán, és ott is húzzuk meg a kart. A vízben most nyitva van jobbra az ajtó, ússzunk be, és húzzuk meg a vízi kart. Visszafelé ússzunk kicsit balra, mert ott az 1.Secret. Most a másik járat felé ússzunk, egyenesen és miénk az 1. Diamand. Ott is nyitva van a vízi ajtó, ússzunk be, és a terem túloldalán, kiúszunk egy városrészbe. Mindjárt végezzünk a katonával, menjünk hátra, és lökjük be a dupla kék ajtót, és nyomjuk meg a gombot. Most az egyik kis utcában kinyílt a rács. Bent, találunk a bejárat mellett jobbra egy fali kart. Rántsuk le, és másszunk fel a kiemelkedett tömbre, onnan a tetőre, és fel a létrán az oszlopra. Ott van a Silver Key. Visszafelé tegyünk egy kis sétát fent, szembe átugorva a másik épületre ott egy nagy medipackot, és Flares-t találunk. Kint kapaszkodjunk végig balra a fali résben, és amikor felállunk, miénk a shotgun. Ugorjunk át szembe a tetőre, és ahol a katona támadt ránk, rántsuk le a fali kart, Ugorjunk át, és menjünk be a közeli ajtón, és a lengő láncok mögött miénk a revolver a 2. Secretben. Menjünk le, a túloldali sarkon még végezhetünk egy katonával, majd nyissuk ki a kulcsunkkal a nagykaput. A katona halála után, vegyük fel a baloldalon a Guardian Key-t majd a túloldalon, a kúszójárat végén egy lávás terembe érünk. Ugorjunk át a kis platformra, onnan ugrás nélkül essünk le a ferde részre, és egy hátraugrással biztonságban leszünk. Másszunk fel a létrán, és menjünk át, a forgó pengéken. Mindenki másképp csinálja, nekem ez jött be. Háttal állok egy lépés távolságban a pengéktől, és egy helyből hátraugrással sérülés nélkül átjutok rajtuk, akkor ugorva amikor a pengék épp középen összecsukódnak. Miénk a 2. Diamand is. Menjünk vissza a lávás terembe, és ugorjunk a másik létrához. Fent a kúszójárat végén a 3. Diamand is a miénk, visszafelé pedig baloldalon egy kis terembe érünk. Ugorjuk át a tüzet, és nyomjuk meg a gombot, így mién a Laeser Sight. Használjuk a kulcsunkat, így visszaérünk a főtérre. Illesszük össze a revolver a célzóval, és lőjünk bele egyet a gömbbe fent. Visszamászva, ahol a Silver key-t találtuk, most nyitva van a rács. Ugorjunk be, de forduljunk is meg hamar, és kiugorva az oszlopra elkerüljük a gördülő golyót. Most már bemehetünk. Feljutva egy újabb terembe érünk. Lőjük le a katonát, ugorjunk balra, és nyomjuk meg a gombot. Ereszkedjünk le, és nyissuk ki a kék ajtót. Húzzuk ki a tömböt a jobb oldalon, és bent húzzuk meg a kart is, így kialszik a túz, és felmászhatunk a rúdon. Fent egy katona, a 4. Diamand, és a sarokban felkapaszkodva a 3. Secret vár. Menjünk le, és a létrán kapaszkodjunk fel. Ugorjunk át balra, és rántsuk le a fali kart, majd vissza, és be a kinyílt rácson, ott a vízben miénk az 5. Diamand. Essünk le a földszintre, és középen még lejjebb, ugorjuk át a tüskés gödröt, majd rántsuk le a csapóajtót. Visszaértünk a főtérre. Szemben, ahol először kiértünk, van egy létra. Másszunk fel, majd balra felkapaszkodva, onnan a plafonlétrán kapaszkodjunk át a folyosó túloldalára, és húzzuk meg a kapcsolót, ez a tér másik sarkában nyitja az eddig zárt rácsot. Bemenve egy 4 ajtós terembe érünk. Az egyik kinyitott ajtóval pont szemben találunk egy tömböt. Toljuk be, de az mögött lesz majd a 6. Diamand. Tologassuk a tömböket, amíg ezt a betolt tömböt félre nem tudjuk tolni. A lényeg, hogy mindig legyen mögöttünk kijárat. Ha sikerült, jöttünkre kinyílik a rács, és miénk a jutalom. Ugorjunk a vízbe. Először ússzunk jobbra, ott lesz a 7. Diamand. Térjünk vissza levegőért, majd most balra ússzunk a vízi járatban. Szemben, fent húzzuk meg a vízi kart, majd ússzunk be a másik járaton, de előtte vegyük fel a vízből a 8, Diamand-ot. Kiúszva pár denevér támad ránk, ha végeztünk velük, hátul megtaláljuk a 9. Diamand-ot, és lerántva a csapóajtót, vége is a pályának.

OBig

 

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.