.....................................................................

Atlantis

Készítő: Justin

Letölthető: Innen: 1. pálya. 2. pálya. 3. pálya. 4. pálya. 5. pálya. 6. pálya.

Csomagold ki az összes zippet (egy, egy részét a játéknak külön-külön)egy könyvtárba, majd indítsd el a setup.exe-t, ugyanabban a könyvtárban legyenek a setup fájl is. ProgramFájl CoreDesign-Trle könyvtárba fogja kicsomagolni. Ha Neked nem ott van a TRle könyvtár, akkor onnan másold be a helyükre. Indítsd a tom2pc.exe-t, hívd be az Add paranccsal az Atalantisii.TOM, és az Atlantis2.TOM. Atlantis3.TOM, AtlantisIII.TOM, AtlantisV.TOM, és AStlantisVI.TOM fájlokat, majd Build all. Ha késsz, zárd be őket, és mehet a kaland. Sajnos az első pálya után, New Game-ban tudsz csak a következő pályára lépni, de így is jó, nemigazán kell sok medipack és fegyver hozzá. A Script.dat, és English.dat fájlokat a főkönyvtárba másold.

Atlantis1(Edge of Atlantis)

Secret:4

 Csomagold ki könyvtárat, és indítsd el a setup.exe-t, ugyanabban a könyvtárban legyenek a setup fájl is. ProgramFájl CoreDesign-Trle könyvtárba fogja kicsomagolni. Ha Neked nem ott van a TRle könyvtár, akkor onnn másold be a helyükre. Indítsd a tom2pc.exe-t, hívd be az Add paranccsal, majd Build all. Ha késsz, zárd be őket, és mehet a kaland.

 A katonától vedd el a lézer távcsövet, a doboz szétlövése után vedd fel a feszítővasat, majd húzd meg a kart. Gyorsfutással igyekezz a golyó előtt beérni a baloldali terembe, majd az őrök elhalálozása után mássz fel a ládára, amiről lelőtted a deszkákat és onnan is fel. Juss át a mérgezett lövedékeke, tüskéken, majd a dinó kinyírása után használd a katonától elvett kulcsot. Menj jobbra, az épület előtt a katona rád hagyja a revolvert. A bejárattól balra fel tudsz kapaszkodni, egész a fa tetejére, majd a hídon áthaladva vedd fel a GoldenSkull nyelét. Óvatosan ereszkedj le, menj be a nyitott ajtón. A revolvert vedd a kézbe, úgy ugorj be a vízbe, mert ahol kimászol, gyorsan végezni kell a katonával, mert tüzessé teszi a padlót. Húzd meg a karokat, majd a dinókat kinyúvasztva, a fészkükben megleled a kulcs fejét is. Menj vissza a vízben, be a most már nyitott ajtón, a jobb oldali emelvény előtt megtalálod a fáklyát, gyújtsd meg, majd a négy fali fáklyát gyújtsd meg vele. A dínók kinyúvasztása után menj be az ajtó melletti, baloldali (tulajdonképpen ezt is elég csak kinyitni a fáklyával) szobába, a feszítővassal húzd meg a kart, majd a következő teremben végre használhatod a GoldenSkull-t Menj be a nyitott ajtón és tied a terepjáró. Haladj át a dombokon, majd a víz előtt szállj ki, húzd meg a két kart. Most már át tudsz menni a vízen. A létrán menj fel, és egy fordulásos hátra szaltóval a fenti járatba érsz. Ugrálj át a ferde részeken, először a jobb oldalira, majd balra ugorj. Húzd meg a kart és vissza a most már nyitott ajtóhoz. A katona és a három dínó elmúltával balról van 3 láda. Az egyiket a feszítővassal tudod kinyitni, majd bent a kapcsolót húzd meg. A következő terembe vedd fel a fáklyát, és gyújtsd meg a 2 fali égőt. Menj be a kinyílt ajtón. Időre futás lesz, és egy kis medipackot is el fogsz használni, mire meghúzod a kart. Az új kinyitott ajtón, bemenve, a platform szélétől lépj hátra 5-öt, majd futás-ugrás, közben jobb kurzor, majd balra kurzor. És végre felveheted a Kék Gyémántot. Nyisd ki az ajtót vele, lődd szét a golyót tartó deszkákat, állj az oszlop elé és egy hátra szaltó közben lőjj, akkor nem lapít ki. A kiemelkedett tömböt told be a jobb szélső járatba. Majd megint egy jól kiszámított rohanás következik. Ha túlélted, a túloldalon ugorj a vízbe, mássz ki ahol lehet, és most ismét egy plafonon kapaszkodás jön, a túloldalon ess a vízbe, húzd meg a kart, mássz fel a létrán és vissza a plafonon. A vízben egy újabb járat vált szabaddá, ússz arra, kimászva egy labirintusba érkezel. Keresd meg a kis medipackot, úgyis alig van a pályán, és eddig is fogyhatott belőle. :-) Keressük meg a kart, majd a fémfolyosón húzzuk fel a csapóajtót és menjünk le. Ott is van egy kar. Menjünk vissza egészen addig, ahol a vízből kimásztunk, most már be tudunk menni legyilkolni a fegyvereseket az üveges terembe. Vegyük fel a kulcsot, használjuk is a zárban és menjünk fel a tetőre. Nekifutásból ugorjunk át, és tovább, üljünk be a LandRoverbe és vége is a pályának.

Fúúúú, háát vannak benne kemény, idegelő helyek, de alapjában tetszett a pálya.

Atlantis II Installation12: Secret:3

 Vegyük fel a katona hagyatékát a Restruction Card-ot, menjünk a következő terembe ott ismét egy katonától kapjuk meg az Atlantean Code Disk-et.Menjünk fel a lépcsőn, majd balra, lőjük szét a számítógépeket mindkét dobozon, kapcsoljuk be a fali kapcsolót, és a hátsó szobában vegyük fel a számítógép asztalról az Aquarium Key-t, és a mellékhelyiségben a Fire Card-ot. Vissza a lépcső aljára, majd szemben vele, nyissuk ki az ajtót. Az elágazásnál menjünk balra, az egyik radar controll-t toljuk a rácsra, ismét egy számítógép kerül selejtezésre, majd a belső teremben is vegyük fel a kulcsot az asztalról és kapcsoljuk be a fali kapcsolót. Irány a másik járat, a hátsó teremben kapaszkodjunk fel a szellőzőbe, és ereszkedjünk le a végén. A dínó kimúlása után használjuk az Explosives Card-ot, amit szintén az egyik katona hagyott ránk, majd lent kapcsoljuk is be a kapcsolót, és az Aquarium Key-t is használjuk. Menjünk egészen vissza a teherautóhoz, most már fel tudunk menni a létrán, rántsuk le a szellőző ajtaját, másszunk fel. Jussunk el a lépcsőn is elérhető teremig, majd a túloldalon folytassuk az utat a szellőzőben. Lemászva egy újabb Restricted Card a mienk. Menjünk le a lépcsőn, majd a mosdóban húzzuk meg a kart, ami a zuhany csöve egyben. Irány vissza a szellőző, és az üveges résznél megnyílt ott egy ajtó. Kússzunk tovább, lent kapcsoló, majd szemben kinyílik az ajtó. A létrán először felfelé másszunk, a résbe úgy tudunk bemenni, hogy egy pillanatra elengedjük a ctrl-t és rögtön fel+kúszás és mienk a shotgun. Másszunk le, és vissza a legelső terembe ott nyílt ki a másik ajtó ami a következő pályára visz.

Atlantis II Hangar12:

Menjünk be a következő ajtón és balra az ajtó mögött használjuk a Fire Card-ot. Vissza az előző terembe a fali kapcsolóval nyissuk ki a csapóajtót, és a vízben húzzuk meg a kart. Vissza az új terembe. menjünk le, lőjünk szét minden szétlőhető ládát, mert az egyik rejti a slusszkulcsot. Nyomjuk meg a fali kapcsolót, majd másszunk vissza fel, és egészen vissza a terepjáróig. Nem nagyon kell takarékoskodni az energia csíkkal, mert minden pályalépéskor full lessz. A terepjáróval menjünk balra és le egészen a nagyteremig, majd hajtsunk fel a rámpán és törjük szét a fatornyot a létra előtt. Másszunk fel egészen a karig, húzzuk meg, majd mielőtt a kocsival bemennénk nyissuk ki lent is az ajtót. Az új teremben használjuk a Restricted Card-ot, a kötélen jussunk el a kapcsolóig és vissza. Próbáljunk csak addig leereszkedni a kötélen ameddig Lara nem ér a vízbe és a gyorsfutás gombbal, lassan lengessük be. A terepjáróval menjünk a kinyílt Ajtón át, hajtsunk át a nagy emelkedőn, és ott megleljük a Launch Card-ot. Vissza az előző terembe, be a kis ajtón és végre kilőhetjük a kártyánkkal a rakétát. Irány a főterem, jussunk egészen fel és fent húzzuk meg a kart. Vissza a köteles teremig, most már beúszhatunk a vízi járaton, másszunk ki, és fel, ott is van egy kar. Irány megint vissza a főteremig, a terepjáróval hajtsunk ki a szabadba majd a vízben elérjük a főellenséget. Szerencsére nem tud úszni, így kispisztollyal is adhatunk neki. Úgy keltjük életre, hogy a jobb oldali szoborba belelövünk egyet. Menjünk át a járaton, ki a szabadba és vége is a pályának.

Atlantis III. Atlantean Cascade:

Secret:4+1

Irány lefelé a víz mentén, de az első színhelyen jobbra ne felejtsük el felvenni az aranykoponyát. A szakadéknál jobbra másszunk fel a sziklákra, majd jussunk el szembe a járathoz. Túlélve a pengéket, fent a csontinál helyezzük a talapzatra a koponyát, és a megnyílt ajtó mögött húzogassuk a tömböket addig, amíg meg nem tudjuk a kart húzni, és miénk az első kék gyémánt. A csontinál ereszkedjünk le, a faluban húzzuk el a katonát, nyissuk fel a csapóajtót, ereszkedjünk le. A tüskék végénél jobbra megtaláljuk az újabb koponyát és a gránátvetőt. A beszorult golyónál hátrafelé ugorva jussunk a vízbe, majd a vizes résznél kikapaszkodva, onnan a létrára ugorjunk, és fent a 2. kék gyémánt is a mienk. Most a vízben ússzunk be a baloldali járatba, kikapaszkodva a teremben jussunk el a túloldalra, vegyük fel a Silver Key-t. Vissza a vízbe, majd a létrás oszlop hátulján húzzuk meg a kart, majd irány ki a vízből a túloldalon, és használjuk a kulcsunkat. Jussunk fel a sziklákon, majd a vízeséssel szemben a járatban húzzuk meg a kart, vissza a vízesés felé, és be az újabb járaton. Újabb falu, katonák és skorpió. Fent az ágyról vegyük fel a fáklyát, lent gyújtsuk meg, és az első kunyhóban használjuk mindkét helyen. A vízből kimászva, menjünk fel, két főellen vár ránk, de kis türelemmel lentről is ki lehet nyírni őket, majd a létrán fel, és vége is a pályának.

Canopies:


Balra ugorva használhatjuk a kulcsunkat, majd átszaladva a hídon, lent felvehetjük a 3. gyémántot, amit visszamenve az előző pályára használhatunk. Bemenve jussunk a lakókocsik túloldalára, húzzuk meg a kart, menjünk be az első kocsiba, majd a másikba is, és miénk az újabb Silver Key. Menjünk fel kint a lifttel, jussunk a túloldalra egészen, a létránál menjünk le az újabb gyémántért, és fent az egyik fánál használjuk is. Szemben húzzuk meg a kart, majd jobbra haladva, átugrálva használjuk a kulcsunkat. A jobb oldali kunyhóban fent megtaláljuk az Atlantean Icon-t. Haladjunk tovább, vissza érünk a lakókocsikhoz. Most lőjük ki a golyó elől a rudad, menjünk fel az emeletre, és mienk az Atlantis Powerstone, amit kombinálva használjunk a második lakókocsiban lent. Bemenve, tegyük a koponyát a helyére, menjünk tovább, használjuk a kulcsunkat, majd a következő teremben 4 csillagot kell összegyűjtenünk. Egy a főteremben, a többi meg egy-egy járatban van. A vizes útvesztőben karokat kell húzogatnunk, igyekezzünk, bár a második után kapunk egy kis levegőt is. :-) Tegyük a helyére őket, és vegyük fel az újabb kulcsot. A következő teremben jussunk fel szemben a sziklákra, és fent jobbra, jól nézzünk körül, találunk egy kart. Húzzuk meg, majd a másik sarokban menjünk be a kinyílt ajtón. Fent vegyük fel az újabb kulcsot, a kart húzzuk meg, és vissza a főterembe. Fent az emeleten használjuk a kulcsot, csússzunk le. Vigyázzunk, nehogy egy olyan kulcslyukban használjuk a kulcsunkat, ahol már egyszer megtettük, mert akkor a kulcsunk elvész. Ügyesen jussunk át jobbra tartva a tűzköpőknél, a szélein megállhatunk mindig egy kicsit, és vegyük fel a fáklyát, majd gyújtsuk meg mind a 4 mécsest. és vegyük fel az újabb kulcsot. Újabb terem, a vízben húzzuk meg a kart, ne felejtsük felvenni a vízből az előző teremen az újabb aranykoponyát, majd vegyük fel a kulcsot a villámos teremben. Használjuk a kulcsunkat ismét, és menjünk be. Ezzel vége is a pályának.

Atlantis IV. Where the Depths Unfold:

Secret:3


Ússzunk, kapaszkodjunk ki, szaladjunk végig a középső hídon, utána már felvehetjük a vizes kulacsot. Húzzuk meg mind a 4 kart, majd ahol beúsztunk a baloldalit, és átellenben a másikat újra. Bemenve töltsünk vizet a kulacsba a vízben az Inventroyban elővéve a kulacsot, majd mindhárom serpenyőbe öntsünk belőle, újra vizet vételezve. A jobb oldali ajtón menjünk be majd a szörnyike helyén vegyük fel az Unknown Artifact-ot, majd szemben egy kicsit visszafelé a másikat is. A következő teremben használjuk is őket. A következő terembe egy kar lent, majd fent is egy, de fent a harmadik meghúzása előtt, keressük meg a feszítővasat, és lemenve egy kicsit vissza, feszítsük ki a falból a csillagot. Most menjünk vissza fel, és húzzuk meg a kart. Egy piszok időre rohanás következik, fentről kell ctrl benyomása mellett rohanni, és a kinyílt kapuhoz ugrani. Ha sikerült, bent a tömböt húzzuk az ajtó elé, és csak utána húzzuk meg a kart. Most már a tömböt elhúzva, be tudunk menni. Lesz négy kar, meghúzhatjuk mindet is, de nekünk a kék a nyerő a továbbjutáshoz. A következő teremben keressük meg a 2. csillagot, jussunk fel az oszlopon az emeletre, vegyük fel az aranykoponyát, majd húzzuk meg a kötelet. A lávát átugorva egy labirintusba érünk. Keressük meg a kettő Artefactot, tegyük a talapzatra a koponyát. Majd a csillagokat használva feljutunk a 3.-ért is. Ott is egy kar van, ami megmutatja a négy kar közül, melyiket húzzuk meg.
A balról a 2.-at ne húzzuk meg, és lent kinyílik az ajtó. A következő terem bal szélén átjutunk a túloldalra, és fel, húzzuk meg a kötelet, és beérünk egy lávás terembe, aminek a közepén vegyük fel az Atlantean Core-t. Csússzunk le, majd fussunk egyenesen a hídon, de rohanva a golyó elöl, majd az oldal terembe is ugorjunk át, de rögtön vissza és jobbra is mert eltapos a golyó. Most már továbbmehetünk, és beérünk a sárkányhoz. Jobbra vegyük fel az újabb Artefactot, majd futás a sárkány előtt el, szemben a lecsúszós részen úgy ugorjunk, hogy jobbra kell érkeznünk, a terem jobb oldalához. Ott felliftezünk, és felvesszük az Unknow Artefactot is, amit lent a tömbön használjunk. Így már használni tudjuk az előbbi Artefactot, a sárkány tüze nem ér el minket. Az új helyszínen a balról 2. kart húzzuk meg csak, majd felliftezve, és még egyet felmászva a bal legszélsőt. (Minden ajtó felett ott a jel, hogy melyik karok mozgatására nyílik meg.) De most nagyon igyekezzünk lefelé a két létrán, és kirohanva jobbra megnyílt az ajtó, és siessünk, mert szemben a másik időre zárul. Bent feszítsük ki a csillagot, majd menjünk vissza a 4 karhoz. Ha a lenti karokkal szemben állunk, akkor az épület jobb sarka mögöttit hagyjuk utoljára. Az egyik teremben potyogó padlókon, majd köteleket húzogatunk és tömböket tologatunk a helyükre,(itt ha nem jó kötelet húzunk meg, vagy nem a helyére toltuk a tömböket, akkor kilép a játékból) a másikban tüzes platformokon kell átjutnunk, mire miénk a csillag. Ha megvan mind a négy, akkor menjünk az utolsó helyre, a belső ajtó időre zárul, így az utolsó teremben rohanjunk. Másszunk fel, először az oszlop jobb oldalán, hátraugorva lőjük szét a lengő edényt, majd ugyanezt tegyük az oszlop túloldalán, és végül a harmadik oldalon elhagyhatjuk a termet, és fent átugorva végre a helyére illeszthetjük mind a 4 csillagot. Lecsúszás, és... és vége is a 4. résznek.


Atlantis V. Escape from Atlantis

Secret:2

Haladjunk át a termen, majd jobbra, a víznél ugorjunk át szembe majd onnan balra lecsúszás után, kapaszkodjunk teljesen jobbra a vízeséshez. Ott először forduljunk a víz felé, és két jó ugrással mienk az aranykoponya. Visszaérve ugyanoda, most jussunk el a laposabb részeken át az Egyptian Key Stone-ig. Most a másik irányban haladjunk. Beérve a terembe jobbra menjünk, először toljunk egyet a tömbön, majd húzzuk meg a kart, és siessünk vissza, mert időre zárul. Ha sikerül, mienk az újabb Key. Most egyenesen menjünk a teremben, és használjuk szerzeményeinket. Belépve az ajtón, siessünk át a túloldalra, mert lesüllyednek a platformok. Egy terembe érünk, aminek három járata van. Irány a baloldali. Ugorjunk a középső platformra, majd a járatba. Ott húzzuk meg a kart, majd átjutva a túloldalra tegyük az aranykoponyát, a talapzatra.Ha esetleg az előző pályán otthagytuk, lőjük szét a főteremben lézertávcsővessel a gömböket, és lent a vízben találunk egy aranykoponyát. Vissza az előző terembe, és a vízbe. Húzzuk meg a kart, és keressük meg az első Egyptian Key-t is. Majd a másik vizes járatban is húzzuk meg a kart, így tovább tudunk úszni. Kimászva megint egy kar, és egy időre futás lesz. Az ajtó mögött mienk a 2. key. Menjünk vissza a vizes terembe, és ahol az aranykoponyát használtuk, vegyük fel a 3. key-t is, és húzzuk meg a kart is a falon. Újra vissza az időre futásos terembe, és jobb oldalon a megnyílt ajtó mögött végre használjuk is a 3 kulcsunkat. Visszaérve a főterembe felvehetjük, az Egyptian Powerstone-t. Most menjünk, a szemközti járatba. Ott egészen leúszva az alsó vizes teremig, de az első vízesés alatt vegyük fel az első Serpent Stone-t, ússzunk ki a partra, és mienk ez második Serpent Stone. Illesszük is be a baloldali foglalatokba, és ússzunk le a középen levő lyukon keresztül egy másik teremig. Ott jussunk fel egészen a híd alá, és ugorjunk át szembe az egy magasságban levő platformra is. És most egy idegtépő ugrás lesz, gyakoroljuk be, mert majd még egyszer kell kivitelezni. Próbáljunk szembe állni a ferde, lecsúszós részhez úgy, hogy Lara feje a vízesés felé nézzen, körülbelül a feje baloldala legyen a vízesés baloldalán. Hátraugrás után ugorjunk előre, Alt után rögtön egy Deletét is nyomjunk, majd előreugrásnál a jobb cursort+Ctrl-t, így elkapjuk a felettünk levő platformot. Tehát egy fordulásos ugrás után, kicsit jobbra ugorva előre. Ha sikerül, fent mienk a 3. Serpent Stone is. Vigyük vissza az utolsó foglalatba. Menjünk a vízeséshez, ugorjunk át a túloldalra, majd egy nekifutásos ugrással, átugorva a tüzet, ott is vagyunk a kapcsolónál, de a kötélen is feljuthatunk. Húzzuk meg, majd jussunk fel a platformra, kapaszkodjunk át a tűzköpők előtt, és a másik kart is húzzuk meg. Most jussunk vissza oda, ahol a második Serpentet találtuk. Fent a víz fenekén úszva feljutunk, húzzuk meg a kart, és siessünk feljutni, mert időre megy a dolog, de ha nem sikerül az sem nagy baj, teljesen a jobb szélén felkapaszkodva, és rögtön jobbra ugorva, meg lehet úgy is oldani. Fent végre visszajutunk a főterembe, és mienk az Atlantis Key. Irány a harmadik terem. Sajnos az egész pályán nem működik sem a fáklya, sem a távcső világítása. Én kivilágosítottam a monitort, így már könnyebb volt. Nos, baloldalon vegyük fel az első csillagot, és feljutva a platformra gyakoroljuk be, hogy jutunk el az ajtó melletti sziklákra, mert ugyanezt kell csinálni Lara hasonmásával is, csak persze minden fordítva megy. Ha sikerült, ott már leereszkedhetünk a lyukba, ott nincs láva. Eljutunk egy tüzes terembe. Jussunk át a túloldalra a résbe, menjünk le a létrán a kulcsért, és visszamászva használjuk is. Most már felvehetjük a csillagot is, és az ajtón át távozhatunk. Jobbra menve szaladjunk be a járatba a golyó elől, és fel is vehetjük
a harmadik kristályt, a Mayan Powerstone-t-t. A vízben ne felejtsük el felvenni az újabb aranykoponyát. Menjünk vissza a szembeni járatba, újra ússzunk ki az időre futás termébe és amerre kijutottunk, egy újabb terem nyílt meg ahol a helyére tehetjük a két csillagunkat. Újabb tüzes terembe érünk, jussunk át a túloldalra a láthatatlan platformokon, és vegyük fel az Incan Powerstone-t. Nincs más hátra, mint a kötélen átjutni a rúdra, onnan fel, és ki a szabadba.

Atlantis VI. (Demo)

Secret:0

A vízben jobbra vegyük fel a kulcsot, majd húzzuk el a katonát, és a Security Pass-t is vegyük fel. Másszunk fel a fára, húzzuk meg a kart, majd a másikra is, lent használjuk a kulcsunkat, és a halott katonánál megnyílt az ajtó. Menjünk be, és...... és vége is a játéknak. Egyenlőre. :-) Elvégre ez még csak demo.

OBig

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.