Astrodelica 3.
Készítő: Richard Lawther(Dick)
Letölthető: Innen
Csomagold ki az Astrodelica3.zip-et, majd az Audióban levőket az Audioba, az astro3.tr4-et a Data, a többit a főkönyvtárba másold, és indíthatod a pályát.
Story
------
It seems the aliens are not just here to help Dick with his game. Using his
personal teleporter Lara has departed Scarborough in her continuing pursuit
of the elusive Astrodelica Aliens. Unfortunately Dick is not yet part of the
inner circle, so the best he could offer was transportation to a teleporter
receiver located in the icy wastes outside the Alien’s base in Antarctica.
Menjünk ki a szabadba, és a jobboldali járatban újabb helyszínre érünk. Ott
ismét jobbra, lefelé, majd jobbra, és egy helyen, a mély lyuk túloldalán,
teljesen balra állva, a kép mutatja, fel tudunk kapaszkodni. Gyorsan essünk
vissza, és ugorjunk el a fenti lyuktól, mielőtt kilapítanának a hótömbök.
Újból másszunk fel, és keressük meg a hóban, ahol le tudunk mászni, így alul
kinyílik egy rács, így könnyebben feljutunk ide, mert sokszor vissza kell
térnünk majd ide. Visszaérve, most jobbra menjünk, fent, a fehér sziklák laposabb
részein járni tudunk. Egy helyen ugorjunk át a tömbre, és onnan jobbra, újabb
helyszínre érünk, egyelőre ne menjünk le a létrán, hanem inkább tovább. Amikor
oda érünk, ahol jobbra egy kis mauzóleumban egy Arany Embert látunk, ott egy
kis járatba lemenve miénk a feszítővas. Most menjünk az imént látott létrához,
menjünk le, és az oldalfolyosón feszítsük ki az ajtót, és jól nézzük meg a
három jelet a falon. Kinyílt egy rács is, amin át egy magasfeszültségű két
oszloppal díszített helyszínre érünk, Vegyük fel a revolvertöltényeket, mert
később nem elérhetőek. Másszunk vissza, az ottani létrán, és menjünk tovább
fent a fekete sziklákon át, az Arany Ember felé. Kis ügyességgel balra át
tudunk ugrani, kikerülve a sziklát egy laposabb helyre, és onnan ugorjunk
be egészen a kis toronyba a képhez. Ezzel villámokat idézünk elő onnan. Ahova
a villámok vezetnek, ott lesz majd egy Hand, ami egyben secret is. Jussunk
vissza, ahonnan az Aranyemberhez ugrottunk, de most jobbra ugorjunk a lecsúszós
részhez, kapaszkodjunk teljesen jobbra, és essünk le, nyomva a ctrl-t. Lent
újból jobbra kapaszkodjunk, amíg fel nem tudunk állni. Húzzuk meg a túloldalon
a kart, és essünk le, de úgy, hogy azokra, és csak azokra a padlólapokra lépjünk,
amiknek a képét a falon láttuk. Lásd a képen. Így felemelkedik egy jégtömb,
amin elérjük a kart. Mielőtt meghúznánk, mentsünk, mert most egy kis rohanás
következik. Látjuk az animban hogy a golyó betörte a jeget. Siessünk oda,
de álljunk meg a parton, és előbb lőjük ki a kacsákat a vízben. Érdekes, de
addig nem bántanak a szellembogarak. J Ugorjunk a vízbe, és ússzunk szembe
a kis bálványhoz, és teljesen a víz fenekére lapulva, várjuk meg, amíg végük
nem lesz. Kis levegővétel után miénk az első Hand. Visszamenve az első nyílt
térig, ahova a villámok vezetnek, ugorjunk fel, és kússzunk be a második Hand-ért.
Menjünk ismét fel, és át a revolver oldalára, és ha eddig nem vettük fel,
vegyük, átugorva a jég laposabb sarkaira. Jussunk át fent a túloldalra is,
ahol lent, a távcsövet látjuk, mert ott a jéghegyek között is van egy létra,
amin lejuthatunk hozzá. Menjünk vissza oda, ahol legelőször másztunk fel a
tetőre, és lézerirányzékkal lőjük szét a lengő gömböt, és akkor fel tudjuk
venni, a már látott, jégbe zárt, harmadik Hand-ot. Mellette van lefelé egy
létra, menjünk le, és feszítsük ki azt az ajtót is. Bent újabb rejtvény fogad,
lényeg, hogy azok a padlólapok világítsanak, és utána csak azokra lépjünk,
amiknek a jelei a falon vannak. Nna jó, elmondom: Az ajtó melletti bal, majd
a jobb, majd a jobbal szembeni, és ismét az ajtó melletti bal. Utána lépjünk
rá, amik világítanak, és szabad az út egy újabb rejtvényhez. Most már tudjuk
a sorrendet, hát úgy is lépjünk, piros, sárga, kék, piros, sárga, és már fel
is vehetjük a negyedik Hand-ot. Lásd a képen. Érdekes, hogy a legelőször meglátottat
fogjuk legutoljára megszerezni, de a sorrend majdnem mindegy. Csak meglegyen
mind az öt. Lehet, hogy van logikusabb, rövidebb játékmenet, így ezt csak
tájékoztatásnak vedd, melyiket hogyan lehet megszerezni. Térjünk vissza oda,
fel, ahol a golyó betörte a jeget. Kicsit megváltozott mellette a jégtömb,
most azon keresztül át tudunk ugrani a gőzölgő kéményhez, és mellette egy
lejáratot látunk. Menjünk, csúszkáljunk le, és egy hatalmas terembe érünk.
Figyeljük meg a jobb oldali vízben a plafonon a kapcsolót, lásd a képet, majd
a baloldali vízben, baloldalon be tudunk ugrani a vízbe, csak ugorjunk neki,
ahol nincs állványzat. Mielőtt beugranánk, mentsünk azért egyet. Ússzunk gyorsan,
fent még ne a nagymedencébe ússzunk be, hanem a túlsó sarokban is van egy
járat, majd lent végre levegőt vehetünk. Ússzunk vissza, húzzuk meg a kart,
majd vegyünk levegőt, és most ússzunk le a nagy medence aljába. Ott is van
egy járat, aminek a végén leugrunk egy platformra. Ahol vége van, mentsünk
ismét, majd ugorjunk fel, és ismét vízben vagyunk. Itt az a szabály, hogy
mindig balra tartva ússzunk, közben felvehetjük, amit találunk, majd végre
kiérünk a szabadba. Ne másszunk ki, hanem levegővétel után, még egyszer ússzunk
balra, újabb amno-ért. Most elhagyhatjuk a vizet, és kint végre miénk az ötödik
Hand is. Menjünk vissza a magasfeszültségű oszlopokhoz, és a fekete sziklákon
át a túloldalra jutunk, vigyázzunk a hógolyókra. :-) Mindkét oszlopon egy-egy
láthatatlan kar van, ami lent nyit egy rácsot, ami mögött elhelyezhetjük a
Hand-okat. Kinyílt a jégfal. Egy kart látunk, húzzuk meg, és az UFO motorral
hajtsunk át a szakadék oldalán a következő, mert remélem lesz, pályára.
Jó kis kaland volt ugye? :-)
OBig
Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.