.....................................................................

Alone in Aragnia

Készítő: 6of9

Letölthető: Innen

Csomagold ki a zipet, a script mappában levő .dat fájlokat a főkönyvtárba, az uklogo.pak-ot a data könyvtárba másold. A wad-ban levőket a graphics->wads könyvtárba, a wav mappában levőket az audio könyvtárba. Indítsd a tom2pc.exe-t, hívd be az ADD gombbal, a cleopal.TOM, a Catacomb.TOM és a karnak.TOM fájlokat, majd Build All. Ha kész, kezdheted a játékot.

Végigjátszás:

1. rész:

Menj ki, lődd le a skorpiót, menj be a nyíláson, lődd le a skorpiókat. Mássz fel a kövekre, vedd fel a feszítővasat, használd az ajtónál. Menj be, fordulj jobbra. A koporsókat foszd ki, lődd le a skorpiót. Menj ki, át szembe, lődd szét a ládákat, lődd le a skorpiókat, vegyél fel mindent. Nyúlj be a résbe, ugorj be a kinyitott ajtón, vedd fel a tárgyat. Menj ki, a szerzeményeddel nyisd ki az ajtót. Egy nagyon szép terembe jutsz, indulj balra, mássz fel a mászható köveken. Lődd a skorpiókat, majd a sakált. Lődd szét a vázát, vedd fel a drágakövet. Menj ki, fel a lépcsőn, ki az erkélyre. Innen ugorj át a központi épületre, vegyél fel mindent. Menj fel újra a lépcsőn, fordulj jobbra, lődd le a skorpiót, húzd meg a fali kart, menj be az ajtón. Lőj szét mindent és mindenkit, vegyél fel mindent, menj ki. Ott, ahol a feszítővasat használni tudod, feszítsd ki az ajtót. Ugrálj végig, lődd le a hárpiát, húzd meg a kart, mássz be a résen a következő terembe. Vedd fel a kulcsot, lődd le a sakált, ugorj eggyel lejjebb. Lődd le a skorpiót, vedd fel a fáklyákat, mássz fel. A tárgyat rakd a foglalatába, menj be az ajtón. Még innen a magasból lődd le a skorpiókat, lenn nyúlj be a nyílásokba, lődd le az ellent, menj be a kinyílt ajtón. Ugrálj a lávás teremben a fali karig, húzd meg, ugorj tovább, be a terembe. Ezt gyorsan, mert a karók felnyársalnak. Benn húzd meg a kart, ugorj fel a kőtömbre, függeszkedj, vigyázz a mérgezett nyilakra és a mintázatra, nem mindenhol mászható. Ha átértél, húzd meg a kart a kék falon. Ugorj az előbb még úszhatatlan vízbe, itt csak egyetlenegy helyen tudsz kiszállni. Itt hárpia fogad, lődd le. Húzd meg a kart, mássz fel, lengj át a szkarabeuszhoz, feszítsd ki. Menj vissza, fuss át a megnyílt folyosón, vigyázz a mögötted gördülő kőgolyóra. Menj teljesen vissza a központi terembe. A földszinten nyisd ki a drágakővel a kétszárnyú ajtót. Bent lődd szét a ládákat, minden élővel egyetemben. Húzd meg a kart az egyik szobában, ugorj le, szedd ki a falból a szkarabeuszt, lődd le a skorpiót. Húzd meg a fali kart, menj ki a teremből, be a kinyitott kétszárnyú ajtón, az emeleten. Csússz le baloldalt, menj fel a baloldali lépcsőn. Vedd fel a pickupokat, ezzel megtaláltad az első titkos helyet. Menj vissza, fel a másik lépcsőn, mérgezett nyilakra vigyázz. Fuss végig a folyosón. Visszaérve a másik lejtőn csússz le, lődd le a skorpiót, a teremben a bogarat is. Lődd szét a ládákat, menj át. Vedd fel az arany szkarabeuszt, a tekercset és a pickupokat. Szerzeményed kombináld a kulccsal. Menj ki innen, ugorj a vízbe, a résen mássz ki. Vegyél fel mindent, lődd le a skorpiót, irány a központi terem. Rakd a tartóra a tekercset, menj be az ajtón, lődd le az ellent. Menj be a jobboldali folyosón, húzd meg a kart. Oldalazz végig a résen, fel a folyosón. A zöld növényeken kapaszkodj fel, ez a második titkos helyre vezet. Mássz vissza, lődd le a sakálokat, menj be a terembe, lődd szét a ládát. Menj tovább, rakd a fekete szkarabeuszt a foglalatba, lődd le az ellent. A második szkarát is rakd a helyére. Menj balra, végig a folyosón. Használd az arany szkarát a földön, hogy bejuss a szobába (ne felejtsd el felvenni utána). Lődd le a skorpiókat. Menj be, vedd fel a tárgyakat, kinyílik egy ajtó, menj be, csússz le, és vége a pályának.

2. rész:

Menj el a kőgolyó útjából. Csússz le, ugrálj balra végig, majd előre, csúszás közben mégegyet előre. Akkor kapaszkodj fel, ha a tűz kialszik. Innen ugorj jobbra, és azonnal előre. Itt megpihenhetsz, vedd fel a fáklyákat, ugorj, kapaszkodj meg a résben, oldalazz végig. Állj fel, juss át a két újabb akadályon. Ugrálj végig a köveken, át a kötélre, onnan a kőtömbre. Mássz le, lődd le a sakált. Menj be a terembe, vedd fel a követ. Menj tovább, vigyázz a mérgezett nyilakra, a ládákban skorpiókat találsz, a három váza közül az egyikben Uzi muníciót. Menj fel a lépcsőn, ugorj át a másik párkányra. Fel a lépcsőn, lődd le a bogarat, ugorj át a párkányra, vedd fel a revolvert, ha eddig még nem lenne meg. Fel a lépcsőn, skorpiót lődd le, be a másik folyosón, vigyázz a lengő pengékre és a skorpiókra. A második penge mögött használd az arany szkarát, menj tovább. Használd a követ a foglalatban, menj be az ajtón, fel az emeletre. Kezdd a jobboldali ajtóval. Menj be, ugorj fel az egyik lejtőre, aztán vissza, várd meg, míg a kőgolyó elzúg melletted. Ugyanott a másikat is cselezd ki. Fenn vedd fel a követ, menj vissza, válaszd a másik ajtót, ess le. Használd a revolvert, lődd szét a jobb-és baloldali korsókat (a középsőt NE!). A baloldali mellől vedd fel az Uzi muníciót, és meglelted a harmadik titkos helyet. Vedd fel a tárgyat, menj vissza, lendülj át a kötélen. Menj a drágakővel nyitható ajtóhoz. Menj be, mássz fel egy szintet, öld meg az ellent. Mérges nyilakra vigyázz. A revolver muníciót vedd fel, ugorj a kötélre, lengj át a jobboldali kőre, húzd meg a kart, feszítsd ki a szkarát a falból. Menj ki, be a másik ajtón. Mássz be a járaton, majd gyorsan a másikon is, hogy ne lapítson szét a kőgolyó. A járatból kiérve menj el az újabb kőgolyó útjából, nézz szét. Lődd ki a vázát az ablakból, nyúlj be a résen, menj be az ajtón. Feszítsd ki a szkarát, csússz le a lejtőn, ugorj félre a kőgolyó útjából. Lődd le a sakálokat, húzd meg a kart, menj ki. Az alacsonyabb kétszárnyú ajtót feszítsd ki, menj be, ugorj a vízbe, mássz ki. Vigyázz a nyilakra, vedd fel az egyik vázából a fáklyákat, az állványról a tárgyat, kombináld a meglévővel. Menj vissza a központi terembe, válaszd az egyetlen zárt ajtót, mely a közeledtedre kinyílik. Bent tedd a helyükre a szkarákat, menj be, rakd az új tárgyat a helyére (kicsit nehéz, de próbáld meg minden oldalról). Kinyílik az ajtó, kis anim, és vége a pályának.

Clau


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.