.....................................................................

All Hallows 2

Készítő: Szymon Cupryn (Emoo)

Letölthető: Innen

Csomagold ki a .zip-et, az English Scripts-ből a Script.dat és English.dat fájlokat másold a főkönyvtárba, a logos könyvtárból a két fájlt a datába, a wads-ban lévőket a graphics->wads könyvtárba. Ha kész, indítsd a tom2pc.exe-t, az Add gombbal hívd be a stpaul.TOM-ot, és kattints a Build All-ra, és játszhatsz is.

Secret1-2-3-4-5:

Mentések--Savegames:

Végigjátszás:

Ugorj át a jobboldali párkányra, vedd fel a flare-t, és onnan körbe. Az utolsóról ess le a másik oldalra. A csúszós részek között van az Uzi. Menj be a toronyórához, és Uzi ammo-t találsz. Lődd szét a rácsot a falban, menj be, ugorj a vízbe. Ússz el a végéig, ahol Shotgunt és egy kart találsz, utóbbit húzd meg, ússz vissza. A partnál a másik oldalon elindulva Uzi ammo lesz a tied. Mássz fel a kinyitott csapóajtón, lődd le a kutyát, vedd fel az oszlopról a pickupokat.

Menj tovább, a katedrális alapjához érkezel. Ugorj a vízbe, a bal elülső sarokban kart találsz, húzd meg. A lejtő mögött kis medpakk van. Menj vissza, kinyílt szemben az ajtó, menj fel a lépcsőn, lődd le a denevéreket. Menj végig a folyosón, a patkányokra vigyázz. Csússz le a lejtőn, ugorj, és kapd el a kart, ugorj vissza a csúsz jobb oldala mellé, ott az első titkos hely, a Revolver.

A kiemelkedésről ugorj a létrára, mássz fel, menj végig a folyosón, a fegyverest lődd le, menj be a kis folyosón, lődd le a kutyát, vedd fel a töltényeket és az Uzit a sarkokból, és menj tovább. Ugorj a vízbe, húzd meg a kart, menj vissza a kis medencéhez, lődd le a kutyát, ússz be az ajtón, vedd fel a kismedit a sarokban, a végén mássz ki, ess az újabb medencébe, mássz ki, lődd le a három kutyát, vedd fel a tárat. A jobb hátsó, üres oszlopról ugorj a kötélre, ennek segítségével vegyél fel mindent az oszlopokról és húzd meg a kart. Menj be az ajtón, húzd meg az új kart, rohanj végig a folyosón.

Menj be a labirintusba, fordulj balra. A balról a második kőtömböt húzd meg minimum kétszer, vedd fel mögüle a Shotgunt, ez a sodik titkos hely. Menj tovább és balra, a végén húzz egyet a tömbön, menj ki, a folyosó elejétől számítva a harmadik kőtömböt told be ütközésig, majd baloldalit is. Menj körbe vissza, az előbb kihúzott kőtömböt told be teljesen, amit pedig betoltál most jobbra van, húzd vissza az eredeti helyére. Menj be mögé, vedd fel a Catedrális Kulcsot és gyere ki. Használd a kulcsot a zárban, függeszkedj át a karók fölött, menj be a terembe, lődd le a kutyát. Itt is függeszkedj, menj be a nagyterembe.

Az oltáron jobboldalt fordítsd meg a könyvet, menj be a rejtekajtón. A jobb fal mellett haladva menj végig, majd a végén be balra, ahol az egyik könyvespolc mögött fordítsd meg a könyvet. Menj ki innen ott, ahol bejöttél, menj egyenesen és fordulj be az új terembe. Lődd le a kutyát, húzd meg a kart, ugorj fel a párkányra. Mássz le a könyvespolcon a Catedrális Kulcsért a tüskék közé, majd át a túloldalra, ahol használd a kulcsot a kulcslyukban. Menj be az ajtón, négykézláb mássz át a mérgezett nyilak alatt. Húzd meg a kart, vedd fel a Számszeríjat, menj be a kinyílt ajtón, lődd le a denevéreket. Menj vissza, vedd fel a Fáklyát, ugrálj át vele az oszlopokon, a gyertyánál gyújtsd meg. Ugrálj vissza, gyújtsd meg a gyertyákat, az egyik mellett vedd észre a mozgatható könyvet a sarokban, a harmadik titkos hely ajtaját nyitja az átellenes sarokban, Revolver és muníció. Menj be az ajtón, lődd le a kutyát, szemben lődd szét a rácsot a sötét részen, kússz át a kis szobába, ahol megtalálod a negyedik titkos helyet, egy kismedit.

Menj vissza, ugorj a vízbe, keresd meg a kart, húzd meg, ússz el a járaton keresztül a nagy medencéig, az egyik járatban nagymedit találsz. Mássz ki jobboldalt, lődd le a fegyverest, mássz fel a rúdon, menj ki a kiszögellésre, innen lődd le a túloldali fegyverest. Ugorj a középső platformra, innen a kötélre majd a karra a falon. Meghúzása után a vízbe esel, juss vissza a felfüggesztett platformra, ugorj a kötélre és lengj át a kinyitott ajtóhoz, menj be, lődd le a kutyát, a végén csússz le.

Ugorj fel a kis kőtömbre, onnan a réshez, függeszkedj végig, ugorj a csúszós részre, ugorj tovább, és végül az erkélyre. A másik oldalon is tedd ugyanezt, csak több a csúszós rész. A szarkofág feletti sarokban ugorj a mászható könyvespolcra és mássz fel, tovább fel a nyílásba, ez az ötödik titkos hely, húzd el a tömböket hogy felvehesd a nagymedit, töltényt. Menj vissza le a másik sarokba, ugorj át a karhoz, húzd meg. Lődd le a kutyát, menj be oda, ahonnan jött, ess le a végén, menj végig, ugord át a nyársakat, mássz fel.

Húzd meg a kart, ugrálj végig a tüskék felett, menj ki a teremből. Ugorj át szembe, szembe, balra, vedd fel a gránátokat, ugorj balra vedd fel a Grenade Gunt, és szembe, de vigyázz, nehogy beleütközz a fénysugarakba. Vedd fel a Catedrális Kulcsot, ess le. Használd szerzeményedet a kulcslyukban, az emelvény falának közepén.

Jobboldalt kinyílt az ajtó, csússz le, kövesd a járatot, az elágazásnál jobbra felmenve utánpótlást találsz; kis és nagymedi, Revolver, töltények. Menj tovább végig és fel a lejtőn. A sarokban mássz fel és rohanj át, a tüskékre vigyázz. A végén a csúszósok ugorj fel a peremre. Ugrálj végig a csúszós részeken, ess le és lőj le mindenkit. Ha kész, mássz fel a sarokban és ugrálj végig a csúszós részeken, a végén kapd el a kart a rejtekajtónak látszó textúra alatt. Ess le azon a lyukon, ahol már nincs tüske. Ess még lejjebb, ugrálj át a karók felett, és vége a pályának.

 

Clau


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.